19-) Yakalandık

108 4 5
                                    

İyi okumalar♡♡

Diana

Korktuğum başıma gelmişti. Teressa bize ihanet etmişti ve her şeyi biliyordu. İsyanın aracı buraya iniş yaptı. Minho elimden tuttu ve "Kaçmalıyız" dedi kafamı iki yana salladım. "Newt'i burada bırakamayız anca beraber kanca beraber."dedim kafa salladı. Koşarak Newt'i aramaya başladık.

Hiç bir yerde yoktu. İsyan aracının kapıları açıldı. Askerler çıkmaya başladı. Herkesi bir yerde topluyorlardı. Bir asker bizi gördü ve bizi kovalamaya başladı sonra Janson'nın sesini duydum "Diana ve Thomas'ı kesinlikle bulmalıyız."diyerek bağırdı. Peşimizde şimdi üç kişi koşuyordu.

Duvarın önüne geldiğimizde sıkışmıştık. "Minho hazır mısın şunları pataklıyalım?"dediğimde güldü ve "Her zaman."dedi. Minho'nun üzerine ikisi diğeride bana geldi. Kolumu tutucaktıki kolunu tutup ters çevirdim. Çıt diye bir ses gelmişti galiba kırmıştım. Geriye çekilmesiyle tekme savurdum yere düştü. Kafasını çarptığı için bayılmıştı galiba çünkü kalkmıyordu.

Minho'ya baktığımda bir adamı dövüyordu diğeri ise üstüne çıkmıştı. Üstüne çıkan adamın kafasına yerde bulduğum odun parçasını geçirmemle bayıldı. Minho ise diğer adamı döverek bayıltmıştı.

Elimden tuttu ve koşmaya başladık ki Newt'in yakalandığını gördüğüm için duraksadım o sırada arkamdan birisi geldi ve beni tuttu. Kolumdan çok sıkı tutuyordu. "Ya bu kadar sıkı tutmasana acıtıyorsun."derken kolumu çekmeye çalışıyordum. İzin vermiyordu bu yüzden teslim oldum ve zorlamayı bıraktım Minho'ya baktığımda hâla adamlarla uğraşıyordu. "Minho yakalandık artık sakin ol canını acıtacaksın."dememle sakinledi ve herkesin olduğu yere yürümeye başladık.

Janson beni görünce "Ooo küçük hanım sizi burada görmek ne kadarda güzel."dedi gözlerimi devirdim. Araçtan Ava Paige'nin inmesiyle şaşırmıştım. Janson'la sessiz sessiz birşeyler konuştular ve "Thomas nerede?"dedi bize bakarak. Newt "Nereden bilelim biz onun nöbetçisi miyiz?"dedi kafa salladım.

Minho beni dürttü ve sağ tarafı gösterdi. Teressa oradan bizim bulunduğumuz yere geliyordu. Ava "Hoşgeldin Teressa, doğru yolda olman güzel."dedi Teressa gülümsemişti ben ise göz devirdim. Ava "Teressa, Thomas nerede?"dedi Teressa bilmiyormuş gibi bir hareket yapmasıyla Thomas koşarak bizim bulunduğumuz yere geldi.

Elinde bomba vardı. "Eğer bizi serbest bırakmazsanız bunu patlatırım."dedi kendinden çok emin gözüküyordu. Newt ayağa kalktı ve Thomas'ın arkasına geçti "Ne yaparsan arkandayım Tomy."dedi Minho bana baktı ve sonra oda ayağa kalktı bende boş dururmuyum tabikide hayır bende kalktım. "Ne kadar çok sana kızsamda bende arkandayım Thomas."dedim güldü ve "Haklıydın, istediğin kadar kızabilirsin."dedi bu sefer ben gülmüştüm.

Janson ve ekibi üstümüze silah doğrulttular umrumuzda mıydı tabikide hayır. Janson "Çocuklar sakin olun ve Thomas elindekini bırak."dedi kafasını iki yana salladığı sırada. Sam'in sesi duyuldu boş boş bağırıyordu herkes o tarafa baktığı için etrafa kaçışmıştık. Sam arabayla durmasıyla Brenda arabadan indi ve askerleri vurmaya başladı. Sam arabadan inip taramalının başına geçti. Newt, Thomas, Sonya ve esmer kız arabanın oraya gitmişlerdi. Ben ise herkesten alakasız bir yerdeydim. Minho'yu aradı gözlerim. Onu bulamıyordum neredeydi?

Onu gördüğüm sırada vurulması bir oldu. "MİNHO" diye bağırarak yanına koştum. Newt ve Thomas'ın bize seslendiğini duydum. Minho'yu kaldırmaya çalıştım ama olmuyordu gözlerim dolmuştu sonra kollarımdan tutan birilerini fark ettim. Artık kurtulmaya çalışmıyordum Minho yakalanmıştı ve onu yalnız bırakamazdım. Bu yüzden bizi araca götürmelerine izin verdim.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin