İyi okumalarrr***
Minho'yu görmemle koşarak onun yanına gittim ve ona sarıldım. Hiç bir şey sormadı sadece sarıldı. Ben geri çekildikten sonra gözlerime baktı "Sen ağladın mı?"dedi kafamı hayır anlamında salladım "Yalan söyleme güzelim. Ben anlarım." dedi gülümsedim beni cidden tanıyordu.
Yere oturmamla oda oturdu. Bir kaç dakika sonra bizim ekip toplaşmıştık. Şarkı mırıldanmaya başlamıştım "Evim ol." gözlerimi Minho'nun gözlerine diktim. "Kurtar beni" çok güzel bakıyordu. "Sonum ol." Büyülenmiş gibiydi. "Dilerimm ki.. dilerim ki asla caymassın benim olmaktan." gözlerimi diğerlerine çevirdim. Newt gökyüzünü izliyordu. "Dursun zaman" Teressa ve Thomas yan yana oturmuş birbirlerine bakıp duruyorlardı. "Kalsın, yerin derinlerinde saklanan." Sonya, Aris ve esmer kız adını hâla bilmiyordum konuşuyorlardı.
Şarkıyı bitirdikten sonra Newt yattığı yerden "Sesin güzelmiş Dia, çok güzel söyledin."dedi gülümsedim ve "Teşekkür ederim." Gözlerimi Minho'ya çevirdiğimde hâla büyülenmiş şekilde bakmaya devam ediyordu. Ellerimi sallamamla gerçekliğe döndü. "Mükemmelsin sevgilim."dedi şimdi ben onun gibi bakıyordum. Çok güzeldi çok güzeldik.
Yanımıza Mary geldi "Çocuklar hadi gelin nerede kalıcağınızı gösteriyim."dedi takip etmeye başlamıştık. İkişerli kalıcaktık Minho ile kalmak istemiştim. Küçük odaya girdiğimizde. "Minho sana birşey sorucam." dedim "hmm" dedi ve yatağa oturdu. "Seni labirente ben yollasaydım bana karşı olan sevgin değişir miydi?" diyerek sordum. Kafasını iki yana salladı "Değişmezdi, niye değişsinki sen mecbur olduğun için yapmışsındır zaten sen kimseye isteyerek zarar vermezsin."dedi
Bir dakika sonra "Bunu neden sordun?"dediğinde ilk başta sessiz kaldım "Newt'i labirente ben yollamışım. Onu yollamadan önce özür dilerim yapmak zorundayım ama sana söz veriyorum sizi kurtarıcam demiştim." dedim bana boş boş baktı ve "Balım sen neden üzülüyorsunki. Newt seni çok seviyor eminim seni anlar."dedi kafa sallamakla yetindim.
Bende diğer yatağa oturdum. "Minho abim bana mektup yollamış." dememle şaşırdı. "Nasıl yollamış oda mı ordaymış."dedi kafamı iki yana salladım. Olayı ona anlattım. "Minho onu bulmalıyım. Ne yapıcağız."dedim "Sonra düşünürüz şimdi uyuyalım hadi yat."dedi dediğini yaptım ve "İyi geceler sevgilim."dedim sanada demişti galiba hatırlamıyordum çünkü hemen uyumuştum.
Sabah
Yanımda bir ağırlık hissetmemle uyandım. Etrafıma bakınca yanımda yatan Minho'yu görmemle onu aşağı ittim. "Lan sen ona aşıksın napıyon." refleks iç sesciğim refleks. Minho'ya baktım şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. "Dia napıyosun kızım ya. İnsan sevgilisini aşağıya atar mı?" demesiyle gülmeye başladım.
"Ya Minho yanımda ne işin var." hâla gülüyordum. Oda hâla yerdeydi "Niye kalkmıyor bu." bilmiyorum iç sesciğim ama şoka uğrattık sevgilimizi.Kapı açıldı Newt içeri girdi ve bu halimizi gördü. Newt'te gülmeye başladı ve "Bu haliniz ne?"dedi gülmekten cevaplıyamadım. Minho ayağa kalktı "Ya komik bir şey yok gülmesenize."dedi üzülmemesi için gülmeyi kestim. Newt'te kesti ve "Kahvaltıya gelin hadi."dedi "Tamam geliyoruz bi kaç dakika sonra." dedim Newt çıktı.
"Ya Dia nasıl aşağı atarsın beni, canım acıdı." dedi masum rolünü oynuyordu. "Ya sevgilim korktum yanımda ağırlık hissedince ani refleksle aşağı attım seni. Zaten yaptığım şeyi seni attıktan sonra fark ettim." dedim gülümsedi ayağa kalktım ona sarıldım ve dudağına buse kondurdum. "Özür dilerim yakışıklım." deyip saçlarını karıştırdım. Minho elimden tuttu ve "Hadi gidelim karnım acıktı." dedi dışarıya çıktık ve kahvaltı edilecek yere gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent
Acción"Sen geldikten sonra hep bir şeyler oluyor kızım acaba bela falan mısın."dedi Ortamı dağıtmaya çalışıyordu. "Bazı konularda bela olabilirim ama bu konuyu nasıl bana bağdaştırdın acaba."dedim güldü bende güldüm. Ona baktım birşeyler düşünüyor gibiydi...