30-) Geldiler

84 3 13
                                    

İyi okumalar☆

Yazardan

O gece Diana uyurken, arkadaşları plan yapıyorlardı. Gally Newt için gerekli malzemeleri bulamamıştı. Newt ne kadar iyi gözükmeye çalışsada hep bir yerlere dalıp gidiyordu. Teressa hepsinin enselerindeki şeyi çıkartmıştı. Herşey hazırdı geriye sadece Diana'yı kurtarmak kalmıştı.

Diana

Uyandığımda bambaşka bir odadaydım. Bir elim bağlı diğeri serbestti. Etrafımda teknolojik aletler falan vardı. Yattığım yerin yanındaki masada tüplerde bir şeyler vardı. Bunlar kanımdan çıkan antikor olmalıydı. Onlardan iki tanesi aldım ne olur ne olmaz yanımda durması iyiydi. "Farkında mısın çalıyorsun şuanda." iç ses sen şaka mısın benim kanımdan yaptılar onları kısacası aslında onlar benim. "Tamam sus bi abin nerede?" birincisi abimiz ikincisi ise bir fikrim yok. Bir dakika bir dakika abim yok acaba başına bir şey gelmiş olabilir miydi. Beni asla yalnız bırakmazdı kesinlikle bir şey olmuş olmalı.

Kapı açıldı içeriye Janson girdi. "Tüh be bu adam ölmemiş mi?" Keşke ölseymiş iç ses ne güzel yoktu ortalıkta. Janson "Diana naber?" demesiyle yüzümü buruşturdum. "Janson sen bayadır yoktun hadi nereden geldiysen oraya tekrar git." dediğimde güldü "Hadi ama senin yanına gelmediğim için benim gittiğimi mi sandın sen." dedi gerçekten sinir bozucuydu cevap vermedim.

"Neyse küçük hanım bugün yolculuğunuz var gidiyorsunuz." dedi bu neyden bahsediyordu. "Janson ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama abim neredeyse oraya götür beni." dedim kahkaha attı bu adam gerçekten sinirimi bozuyordu. "Abini unut küçük kız onu artık göremiyeceksin." neyden bahsediyordu ne demek onu göremiyecek miydim. Sonra tekrar konuştu "Açıkcası zaten unutucaksın." dedi

"Janson neyden bahsediyorsun açık konuş ve abimi bana getir." dedim "Ah ufaklık sen hâla anlamadın mı. Labirente geri dönüyorsun. Antikorun güçlü ama bize dahada güçlüsü lazım." dedi dedikleri kulağımda yankılandı nasıl olabilirdi ben oraya geri dönemezdim tekrardan aynı şeyleri yaşayamazdım abimi, arkadaşlarımı ve sevgilimi unutamazdım böyle bir şey olamazdı. Sinirli bir şekilde "Ben bir daha oraya girmiycem ve sende bunu görüceksin." demiştim o ise beni duymamazlıktan gelerek çıktı gitti.

Bir yolunu bulup bu iplerden kurtulmalıydım. Abimi ve George bulmalıydım. Onlarla buradan kurtulmaktan başka çarem kalmamıştı.

Minho

Az kalmıştı Diana'yı oradan kurtarmama çok az kalmıştı. Teressa, Gally, Thomas, Newt ve ben isyana girmek üzereydik. Üstümüzde asker kıyafetleri vardı. Gally "Arkadaşlar hazır mısınız?" dedi kafa salladım. İsyana girmeden önce Gally "Ne olur ne olmaz diyerekten dışarıda duracağım." dedi ve dışarıdaki askerkerin olduğu yerde beklemeye başladı.

İçeri girdik önümüzden Teressa yürüyordu. Thomas "Kimseye bir şey belli etme ve bizi Diana'ya götür." dedi Teressa buna karşılık kafa salladı. Asansöre yöneldi ve asansöre bindik. Newt "Diana hangi katta." dedi Teressa "Bütün denekler onuncu katta Diana ise en son on birinci kattaydı." dedi Asansör birinci katta durdu içeri Janson girdi. Onu gördüğüm anda yüzümü buruşturdum şuan onu öldürmek istiyordum.

Janson "Diana'yı labirente gönderme kararı aldık." dediği anda elimi yumruk yaptım. Yüzümü Newt'e çevirdim o ise bana bakıyordu. Elini koluma koydu ve sıktı destek olması güzeldi. Teressa "Güzel, Ava bir şey demedi mi?" dedi Janson biraz durdu "Alex ve Diana hakkında konuşmuyor. Bunları onlara yapmak istemiyor zaten fakat yapmak zorunda." dedi Teressa kafa sallamakla yetindi.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin