14-)Kurtuldum

115 8 3
                                    

Diana

Tekrardan gözlerimi açtım. Uyandırıp sonra tekrar uyutuyorlardı. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Acaba dostlarım iyi miydi, umarım onlara birşey olmamıştır. Teressa hainine güvenmiyorlardır umarım. Kafayı yemişde olabilirler beni göremedikleri için.Birisi geldi bir iğne yaptıktan sonra gittiğini gördüm sonrası karanlık.

"Alex, kardeşin Teressa'ya nasıl bağırabilir. Onu sevdiğimi bile bile nasıl üstüne yürür. dediğini duydum Thomas'ın. Abim cevapladı "Hiç birşey bilmeden kardeşime laf atma tamam mı? Sen üzülme diye hiç birşey anlatmıyor kız ama sen o kadar düşüncesizsinki kardeşimi bir kız için satıyorsun."dedi.


Newt

Minho bayıldıktan sonra bizi yemekhaneye götürdüler. Giderken çevreye göz attım ama Diana'ya ait bir iz bulamadım. Yemeğimizi yedik Janson bir kaç kişiyi götürdü ve tekrar odalara dağıldık. Kafayı yemek üzereydim Diana'yı götüreli 15 saat falan olmuştu ve hiç kimse bize birşey söylemiyordu.

Thomas ayağa kalktı ve kapıya vurmaya başladı "Heyy, Diana nerde onu buraya geri getirin." diyerek bağırıyordu ama ne gelen vardı ne giden. Uyumak istemiştim uyuyamamıştım. Bu yüzden Minho'nun yanına gittim ve yere oturdum onun uyanmasıni bekliyecektim.

Uyumadığımı gören Teressa yanıma geldi ve "Onu çok mu seviyorsun?"dedi kimden bahsediyordu "Kimi?" diyerek sordum. "Diana'yı." dedi kafa salladım "Çok seviyorum. Burda ilk ona güvenebilirim." dedim sonra olayın dalgınlığıyla kime ne anlattığımı fark ettim. Teressa benle sohbet etmeye çalışmıştı soğuk cevaplarımla onu yanımdan kaçırmıştım.

Diana

Janson "Diana buraya gelde denek A5'i kontrol et " dedi koşarak yanına gittim Newt'tin iğnesini vurdum "Özür dilerim, yapmak zorundayım ama sizi kurtarıcam söz veriyorum." diyerek kulağına fısıldamıştım.

Sonra gözlerimi açtım. Ne ben Newt'i labirente mi yollamıştım. Nasıl yapmıştım. Şimdi yüzüne nasıl bakıcaktım. Bunu düşünmeye başladım.ve tavanı izlemeye başladım. Sonra biri geldi ve tekrar gözlerim kapandı.

Minho

Bir buçuk gündür Diana ortalıklarda yoktu ve biz plan yapmaya başlamıştık. Aris havalandırmaların nereye çıktığını biliyordu. Bu yüzden Newt ve Aris havalandırmaya girip arıyacaklardı. Ben gitmek istemiştim ama izin vermemişlerdi.

Newt

Havalandırmalardan yürüyorduk. Çoğu yere bakmıştık ama Diana'yı bulamamıştık. "Şşş sessiz ol buralarda çok fazla bilim insanı dolaşır."dedi sessiz olduk birinin konuşmasını duyduk. "Diana'nın kanında güçlü bir antikor var fakat işe yaramıyor." dedi kadın. Janson "Benim aklımda bir fikir var ama arkadaşları başımıza iş açabilir."dedi. Kadın duraksadı ve "Ne yapıcağız?" dedi. "Diana'yı tekrar labirente yollamalıyızki antikorun etkisi artsın." dediği anda Aris'e baktım. Sonra kadın tekrar konuştu "Ne zaman koyucaz labirente."dedi Janson biraz durdu. "İlk önce Profesör Ava ile konuşmam gerek." dedi

Aris'le odaya geri dönüyorduk. Odaya girdik Minho umutla yüzüme bakıyordu. "Minho sakin ol ama kötü birşey oldu." dedim Minho endişelenmeye başlamıştı bile. "Diana'yı görmedik ve nerede hiçbir fikrimiz bile yok. Janson'la birini konuşurken duyduk. Diana'nın kanındaki antikor fazla olduğu için tekrar labirente atıcaklarmış onu." dediğim an bakışları değişti.

"Newt sen ne dediğini sanıyorsun. Nasıl yani onun hafızasını silip tekrardan mı labirente koyucaklar. Bizi unutucak ve aynı şeyleri tekrar mı yaşıyacak buna izin veremeyiz." dedi bu kadar olgun yaklaşmasını beklemiyordum etrafı yıkıp dökmesini beklemiştim ama öyle birşey olmamıştı. Thomas "Hemen bir plan yapmalıyız." dedi.

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin