31-)Uçan Araç

85 8 9
                                    

İyi okumalar♡

George'u takip ediyorduk. Elimi Minho tutuyordu arada gözlerim kararsada iyiydim. George yavaşlayınca bizde yavaşladık. "Çocuklar sessiz olun biri geliyor." dedi.

Sessiz olduğumuzda adım sesleri duyduk bize doğru yaklaşıyorlardı. George etrafına bakındı ve bir odaya yöneldi o odaya girdik. Adım sesleri uzaklaşınca tekrardan çıktık ve koşmaya başladık. Bina çok büyük olduğu için bizi hâla bulamamış olmalılardı. George "Geldik." dediğinde düşüncelerimden sıyrıldım Newt ve George deneklerin kapılarını açmaya başladılar. Ben elimi Minho'nun elinden kurtarıp ellerimi dizlerime koyarak eğildim. Normalde yorulmazdım fakat yaptıkları şeyler vücudumun zayıflamasına sebep olmuştu.

Minho "Dia iyi misin?" dedi gülümsedim fakat o güldüğümü görmemişti "Değilim galiba ama iyi olucağım." dedim kalktım ve Newt'in olduğu tarafa yöneldim deneklere bir şeyler diyordu. George "Ben sizi otobüse götürürüm." sonra bana yöneldi "Sizde bir yolunu bulun ve çıkın." dedi kafa salladım.

George diğerlerini alıp gitmeye başlamıştı bile ben ise "Hep böyle olucak galiba." dedim Minho kaşlarını çattı ve "Anlamadım Dia neyden bahsediyorsun?" dedi Newt'e yöneldim o iyi gözükmüyordu. "Baksana ilk zamanlardaki gibi üç kişiyiz." dedim Minho güldü.

Newt'e "Koca bebek iyi misin?" diyerek sordum o ise gülmüştü galiba aramızdaki bebek benzetmesini hatırlatmıştım. O cevap veremeden Janson'un sesini duydum arkamızdan "Diana hiç bir yere gidemezsin." diyerek bağırıyordu. "Onu görücez." dedim bir elimle Minho'nun elini diğer elimlede Newt'in elinden tuttum ve koşmaya başladım.

Mutluydum böyle olmayı özlemiştim onlar bana iyi geliyorlardı. Bir kat aşağı indik daha da inecektik fakat önümüze askerler çıktığı için inememiştik. Sekizinci katta koridorun birinde sıkıştığımız için bir odaya girdik. Minho girdiğimiz odanın kapısını kilitledi ve önüne dolabı devirdi.

Sıkışmıştık fakat şuan umrumda olan bu değildi  "Newt iyi gözükmüyorsun ne oldu?" dememle kolunu açtı. Virüs kapmıştı bu nasıl olabilirdimi biz labirentte olduğumuz için antikorlu olmalıydık. Newt'e yaklaştım ve sımsıkı sarıldım sonra aklıma gelen şeyle gülümsedim "Senin ilacın bende dostum." dedim ve geri çekildim. Elimi cebime attım ve antikoru çıkardım. Minho "Bu ne ki?" dedi gülümseyerek cevapladım "Antikor." dedim bu sefer Newt sordu "Sen bunu nereden buldun?" diyerek sordu.

"Cebimden buldum Newt sorgulama işte gel şu çekmecelere bakalım. Şırınga bulmalıyız." dedim Minho bir dakika sonra elinde şırıngayla geldi elimdeki antikoru aldı ve Newt'e iğneyi vurdu. Umarım işimize yarardı en azından burada kalarak Newt'e yardımım dokunurdu.

Bu güzel anı birinin sesi böldü "Çıkın buradan çabuk." diyen Janson'u duyduğumda gerilmiştim. "Ne yapacağız." dedim Minho eline yangın tüpünü aldı ve camı kırdı. Aşağıya baktı ve "Buradan suya atlayabiliriz." dedi ciddi olup olmadığını anlamak için ona baktım gayet ciddiydi.

Minho "Atlamaya var mısınız?" dedi. Newt "Her zaman." dedi bu dediğine gülümsedim "Yokum desem atlamıyacağız sanki neyse boşverin hadi atlayalım." dedim Minho elimden tuttu biraz geri geldik ve atladık. Hissettiğim son şey soğuk suya çarptığımdı. Düştüğümü hissetmemiştim bile gözlerimi kapattığım için olabilirdi.

Suda çıktığımız anda Janson'un "Kahretsin." dediğini duydum kafamı yukarıya çevirdiğimde sinirle bana bakıyordu. "Ben dediğimi yaparım Janson." dedim ve güldüm Newt'in beni dürtmesiyle önüme döndüm gördüğüm manzarayla gülümsemem soldu bu sefer Janson gülüyordu. "Gidemezsin Diana izin vermiyeceğim." dedi

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin