*Medya Afra'nın Malum Malum rüyasında giydiği elbise.
🌙🌙🌙
Nefes almak istiyorum,fakat aldığım her nefeste kanımın boğazımda biriktiğini, kendine çıkış yolu ararken aslında beni daha fazla boğduğunun bilincindeyim ama elimden birşey gelmiyordu.
Çığlıklarım, soluklarım hep yarım. Ellerim boğazımı parcalayıp kanı dışarı çıkarmaya çalışıyor. İlk infilak eden organım kulaklarım,sırada kanlı gözyaşlarım var sıra hiçbir zaman değişmez.
Görüşüm kızıllaşınca sona yaklaştığımı hissediyorum. Göğüsüm Victoria dönemi mavi elbiseden fırlamak üzere.
Shake'in karanlık koridorunda, tek başınayım. Son nefeslerimi verirken sonunda kan çıkış yolunu buluyor ama artık çok geç. Kanlı dudaklarımdan çıkan son sözler lanetli bir büyü;
"Malum,malum.*"🌙🌙🌙
Derin bir nefes alarak açtım gözlerimi, 20 yaşım yaklaşırken bu Malum,Malum rüyalarım sıklaşmaya başlamıştı. Uyandığımda da nefes alamıyormuş gibi hisediyordum artık.
Biz pagan cadıları diğer mezhep cadılara oranla daha spirütüel olduğumuza inanırız. Salem cadıları veya Katolik veya Vatikan cadıları gibi hıristiyan değiliz tam tersine biz paganizme inanır Rahibe Hekateye taparız. Normal paganlardan bizi ayıranda budur işte biz birer cadıyız.
"Wicca" adı altında oluşmuş bir tarikata bağlı değiliz. Tarikat zaten biziz. Harry Potter da ki gibi Wizart-Witch diye de ayrılmayız inanışın tersine erkek cadılar yoktur. Soy kadından devam eder.
Eğer bir cadı insan,kurt adam,vampir, peri, iblis -ki çok tercih etmeyiz- gibi cadı olmayan mahluklardan herhangi biri ile 20 yaşını doldurmadan hamile kalmaz ise 21. Yaş gününüzde Hekate soyunu lanetler ve artık istesende sen ve senden küçük olan kızkardeşlerin artık bebek sahibi olamaz.
Her cadı işi sağlama almak adına 18 yaşında doğru erkeği bulmak için arayışa girer ritüeller ve ayinler düzenler ayinin sonunda rahmini döllüycek "şanslı" erkek odanızın kapısını çalarken bulur kendini.
Birleşme esnasında hamile kaldığınızı hisseder ve "erkeğinize" açıkladığınızda yanınızda kalmak ve birlikte büyütmek isterse bebeğiniz doğdukdan sonra tıpkı annem ve babam gibi evlenip minik bebekler yapmaya devam edebilir ya da abim gibi iş biter bitmez hamile bıraktığınız cadıyı terk eder ve 3 ay sonra baba olmuycakmışsınız gibi hayatınıza devam edebilirsiniz. Diyar 4 ay önce o kapıyı çalmıştı.Bana gelince 20 yaşına girmeme sadece 3 ay kalmışken yaptığım hiçbir ayinin sonunda kapım tıklanmıyordu. Rüyalarımı anneme anlatığımda 3 ay içinde o kapı tıklatılmaz ise muhtemel sonumuzun o kadın gibi olucağını söylüyordu. 'Malum,malum' rüyalarına artık yatmamam gerektiğini kendi kendimi lanetlediğime inanıyordu artık.
Nefesim düzene girdiğinde,kendimi yatakdan sarkıtıp gri tavanı izlemeye başladım. Tırnovalılar olarak 1883 de o malum olaydan* sonra Bulgaristan'dan İstanbul'a göç etmiştik. Büyük büyük büyük ananem Maria 2 vampir yüzünden koca bir kovanın göç etmek zorunda kaldığını ama göç yoluna çıkmadan o iki dingili nasıl cayır cayır yaktığını hala anlatır.
Tırnovalılar yüzyıllardır içinde bulunduğu kovanı yönetir. 13 aileden oluşan kovanın her üyesi,birbirine bağlıdır. Rahip ve rahibelerden oluşur. Annem Suzuanna -bulunduğumuz toplum ona Suzan der- en küçüğümüz Aden'i doğurduktan sonra Başrahibe rütmebesine erişti ve kovanı kuzenimiz ayrıca kovanın rahibelerinden olan Slvina'nın eşi Başrahip Philip ile yönetmeye başladı. Başrahip Philip ne kadar iyi huylu yumuşak başlı bir kurt adamsa annem tam anlamıyla bir cadaloz. Kovanın başına geçtiğinden beri yani son 12 yıldır 18 yaşını dolduran tüm kovanın cadılarına işkence ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA AYİN +18
FantasyHamile kalmak için sayılı günlerim varken ya güçlerimi kaybedicektim ya da Şeytan'dan bir çocuk yapıcaktım. Bende Şeytan'ı seçtim. 🌙🌙🌙 İnatçı bir Cadı... Kurnaz bir Şeytan... Hekate cadıları lanetlemişti. Diaboli ise lanete rahmen Afra'yı seçmişt...