10. Bölüm

5.2K 246 34
                                    

🌙🌙🌙

Bu bölümde +18 mevcut okumak istemeyenler belirttiğim noktadan okumaya devam edebilirler.

Bol bol yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. Sizi seviyorum...

🌙🌙🌙

Yatak odam benim mabedim gibiydi. Astral seyahate bu odadan çıkardım. Ritüellerimi , ayinlerimi  ve büyülerimi  hep bu odada yapardım.

Cadılık saati gelmişti. Seks ritüelleri çıplak yapılırdı ama ben gecelik giymeyi tercih etmiştim.

Odamın her noktasında mumlar vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odamın her noktasında mumlar vardı. Tek tek mumları yakmaya başladım. Mumlar yandıkça alevler odada dans ediyordu. Üstümde ki şeffaf cübbeyi yatağın kenarına bıraktım. Başlıyorduk.

Yatağa tırmanıp yorganım altına girdim. Ellerim geceliğin üstünden göğüslerimi okşayamaya başladı. Gözlerim kapalıydı. Kimi hayal etmem gerekiyordu bilmiyorum ama Diaboli'yi hayal etmemeliydim işte onu biliyordum. Mesela beni öptüğünü, gerdanımda dolaşan nefesini, ya da göğüs uclarımda parmaklarını düşünmemem gerekiyordu. Yatakda ne kadar iyi olabileceğini bütün gücüyle içime girip çıkıcağını kesinlikle düşünmemeliydim. Ama lanet olsun ki ellerim kadınlığıma gittiğinde tek düşündüğüm onun parmaklarıydı.

Kendimi okşadıkca inlemelerim arttı derken, üstümde ki yorganın çekildiğini hissetim.

Diaboli tüm ihtişamıyla karanlıkda yatağa sızdı. Zevkten gözüm dönmüştü ve daha fazlasını istiyordum. Diaboli ilk geceliğin askılarını indirdi. Göğüs uclarım acığa çıkana kadar geceliği sıyırdı. Gözlerimin buğusundan onu net göremiyordum ama silüeti yine değişiyordu. Dudakları boynumda  ıslak izler bırakıp usul usul aşağıya kaydı. Göğüs ucumda hissettiğim dudaklarla ilk çığlığımı attım. O kadar güçlü emiyordu ki hafif hafif sızlamaya başlamıştı. "Sızlıyo ahh..." Diaboli umursamadan diğer göğüsümede işkence etmeye başladı. Emişi bir noktadan sonra rahatsız ediyordu. Rahatsızlığımı belli etmek için kollarına tırnaklarımı geçirdim. "Kıpırdama"  hoşnutsuzca ellerimi başımın üsterinde büyüyle bağladı.

Ellerimi kıpırdatamıyordum. Göğüslerimle işi daha bitmemiş olucak ki geceliğin yakasını çekiştirdi fakat,gecelik ona o imkan tanımıyınca iki yakasını tutup yırttı. Dalgalanan göğüslerim görsel şölen sunmuş olucak ki bir süre onları izledi. Kadınlığım su gibi olmuştu.  Diaboli bacaklarımın arasıma yerleştiğinde başından. beri çıplak olduğunu anladım. Uvuzu bir hayli uzundu çünkü başını göbek deliğimde hissediyordum.

Korkuyla çırpınmaya başladım. "Çok büyük, hayır!" Diaboli çırpınan bacaklarımı belinde bağladı ve belimin iki yanında ki ellerinin parmak uclarıyla ufak ufak göğüs kafesimi okşayarak beni sakinleştirmeye çalıştı. "Sakin ol, bu seferlik girmiyeceğim,. Tamam mı" kafamı onaylar anlamda salladım. Elleri kayarak popoma gelmişti. Uyarı amaçlı popoma şaplak attı. "Kelimelerle Afra. Tamam mı?" soluklarım arasında tekrardan onayladım onu bu sefer kelimelerle "Tamam" tekrardan bir şaplak yedim bu sefer acıtmıştı. "Tamam  ne küçük cadı?" kafa karışıklığıyla Şeytanı izlemeye başladım."Tamam, tamam işte " Diaboli sinirle bacaklarımı çözüp beni ayakda ters cevirdi. "Kır belini" korkuyla istediğini yerine getirdim. Belimde hissetiğim parmakları kadınlığıma ulaştı. Islaklığını kontrol edip uyarmadan ilk parmağını soktu. "Ahh. Acıyor!" Diaboli bir elinin parmaklarıyla popomu morartmak ister gibi sıkarken diğer elinin parmaklarıyla da, git gel yapıyordu. "Ben senin neyinim artık küçük cadı" kafam karışmıştı. Diaboli artık,benim neyimdi. "Neyimsiniz... Ahh yavaş" Diaboli hırsla ikinci parmağını soktu. Birincisine daha alışamamıştım. "Üçüncü parmakta bekaretin gider cadı. Şimdi söyle ben senin neyinim" üçüncü parmağı kilitorisimi okşuyordu. Acı yerini zevke bırakmıştı. Hekatenin bebek ayini umrumda falan değildi. O koca aletini içeme şuan sokabilirdi. Zevkle artık parmaklarına ben gidip geliyordum. Durumum içler acısıydı. Boşalmak istiyordum. Ama parmaklarının hızı yetersizdi. "Lütfen hızlan" Diaboli'nin sıcak nefesi kulağımı yalıyordu " İstediğimi ver küçüğüm, ver ki seni mutlu edeyim" başından beri istediği şeyi aslında biliyordum. "Ben senin neyinim cadı?" parmaklarını içimden çıkartmadan beni sırtüstü döndürdü. Yakışıklı suratı beklenti içinde bana bakıyordu. "Siz benim efendimsiniz, Yüce Şeytan" Diaboli sözlerimin tatminiyle bacaklarımın arasına girdi. Dudakları tepemi emerken parmaklamaya devam ediyordu. Zevkle saçlarını okşamak istiyordum ama büyüsü buna izin vermiyordu. Son dil derbesiyle boşalmaya başladım. Titremelerim devam ederken Diaboli ellerimin büyüsünü bozdu.

+18 kısım bitti kızlar, burdan devam edebilirsiniz.

Ellerimin serbest kalmasıyla hala üstümde duran Şeytan'a baktım. Utanç yavaş,yavaş yanaklarıma vurmaya başlamıştı. Diaboli yatağın sağ tarafına kaydı. Yatakda ona yer açtım. "Geleceğini söylememiştin." ikimizde tavanı izliyorduk "Planlarım arasında yoktu." Ufak bir kıkırdamayla ona döndüm "Ne yani, ben kendimi okşarken tahtında izlemek yerine gelmeyi mi seçtin? Bir dakika" aklıma gelen şeyle hızla yatakda oturup Diaboliye döndüm. " Beni yani bizi izlediler mi ?" Diaboli panik halimi yatıştırmak için sırtıma dökülen saçlarımla ufak ufak  oynamaya başladı," öncelikle başımdan beri burdaydım ayrıca beni kimse izleyemez seni ise izlemeye cürret edemez" ufak bir kalp çarpıntısıyla kendime geldim. Şeytanla,yatakda,ne yapıyordum? Hekate aşkına. "Benim Ritüeli tamamlamam lazım" Diaboli sahne senin der gibi tavşam kafesini gösterdi. Yatakdan çıkarken şeffaf cübbemi giymek istedim fakat izin vermeyip elimden aldı. Tüm çıplaklığımla hazırladığım sunağa ilerledim. Parmak ucuma hancerle Davut Yıldızı* çizdim. Akan kanın ilk birkaç damlasını taş sunağa damlatıp hala atmakda olan kanımla taşada yıldız çizdim. Sıra kurbandaydı. Kafesden tavşanı alıp huzursuz hayvanı sakinleştirmek için birkaz kez okşadım. Aynısını bir kaç dakika önce Diaboli de bana yapmıştı. Tavşan okşayışlarımda sakinleşip kendini bana teslim etti. Ne aptal bir tavşan. Ölüceğini bile bile kaçmak yerine kendini insafıma bırakmıştı. İnfasım vicdanım ve mantığım cercevinde  kendine bir çıkış yolu arıyordu. Kazanan mantığım oldu. Ya annem ölücekti, ya da bu masum tavşan.

Kendime düşünerek daha fazla işkence etmeden bıçağı hayvanın boynuna sapladım. Kan fıştırıp heryere dağıldı. Gözümü silmek için elimi kaldırdığımda alevlerle birlikde Zinakâr ve Şeytan Tüyü  orta çıktı. Kanlı ellerimle Şeytan Tüyünü aldım. İsmimi yazmak için kitabı açıcakken kitap kendi kendine açıldı gelen kükürt kokusu bana cehennemi hatırlatmıştı.

Kitabı imzalarken gözüm daha önce imzalayanlara takılmıştı. Diyar Tırnovali, Nadya Slanikov. Sinirle tavşanın kanıma batırdığım tüy ile  kitabı bir çırpıda imzaladım. Şeytan'ın kitabında artık bir cadının adı yazıyordu. Afra Tırnovalı.

Zinakar ve tüy önce alev aldı ateşden kaçınmak için kendimi kollarımla sakınırken alevler küle döndü,daha sonra da olmayan rüzgarla küller uçup gitti.

Biten ayinle Diaboli'ye döndüm. "İstediğin oldu, beni artık rahat bırakıcak mısın?" Diaboli tüm çıplaklığıyla uzandığı yatağımdan kalkıp karşıma geçti. "Tam aksine küçük cadım. İşimiz daha yeni başlıyor."

🌙🌙🌙

Merhaba👋

Son bir kaç gündür hergün bölüm atıyorum. İki gün ara vermeye karar verdim. Bebekten de kaynaklı biraz yoruldum açıkcası. Bölümlere destek olan azzahikmet1 ve fearlesscharles kızlar size çok teşeklür ederim. Kitabın bu kadar okunmasına çok büyük rol oynadınız. Artık okunduğu kadar. Ben zaten başlarken kitap birden patlıycak kaidesiyle başlamamıştım. Okunduğu kadar yapacak birşey yok. Tüm emekleriniz için teşekkür ederim.

Gelelim bölüme. İlk defa +18 bir bölüm yazdım. Çok fazla erotik olmasını istemedim açıkçası. Ama bu tür sahneler düzeyselde geçilmiyor mahalesef.

Umarım okuduklarınız hoşunuza gidiyordur. Oy kulanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Sizleri seviyorum...

Büyüyle kalın🌙

🌙🌙🌙


*Davut Yıldızı: Uzayın 6 yönünü ve merkezini sembolize eder: Yukarı, aşağı, doğu, batı, kuzey, güney ve merkez.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARA AYİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin