HAMA

331 16 0
                                    

'' Yapmak istemiyorum'' dedim yanımda duran dayıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'' Yapmak istemiyorum'' dedim yanımda duran dayıma. Kaşları çatıldı sorgulamam, istememem şaşırtmıştı belli ki onu.

''Neden'' bariton sesi kulaklarımda çınladı.

''Canı acıyacak çünkü'' sanki çok komik bir şey söylemişim gibi kahkaha atmaya başladı.

Karnını tutarak kahkaha atan yanımda ki dev gibi adama çevirdim yüzümü. Ela gözleri yaşarmış üstündeki siyah smokini belli olan sırt kasları eğildiğinden dolayı gerilmiş kahverengi saç tutamları alnına düşmüştü. Solukları arasından belli belirsiz kelimeler dökülüyordu ağzından.

'' Ah küçüğüm bilsen sana ne acılar yaşatacak. '' kafamın karıştığını belli eden gözlerimle karşımda boynundaki baskıdan dolayı dizlerinin üstüne çökmüş olan abimin en yakın arkadaşı Asi abiye çevirdim. Mavi gözleri kanlanmış, sarı saçları dağılmış, dudağının kenarından çenesine, çenesinden sarı laminat parkeye usul usul kan damlıyordu. Gözleri iki saniye mavi gözlerime değdi.

'' Yap. Annemin ağı üstüme olsun ki zamanı geldiğinde ben yapacağım Nil. ''

Korkuyla büyüttüğüm gözlerimle yanımda ki dayımın yetişebildiğim tek yer olan sol bacağına doladım iki kolumu kafamı kumaş pantolona gömdüm.

Gözlerimi yummuş titrek nefesler alıyordum.

Gözlerim yaşarmıştı. Neden bu halde olduğumuzu neden Ali dayımın Asi abiyi vurmak istediğini anlamıyordum.

'' Mahvettiniz lan bizi, senin o amcan varya! Benden hem karımı, hem eniştemi, hem ablamı aldı lan! '' dayım sanki daha demin kahkaha atan o değilmiş gibi gözünden yaşlar akıtarak Asi abiye bağırıyordu.

'' Babam söyledi lan sana! Girme dedi o işe, niye girdin lan? Senin yüzünden öldü benim ablam, annem! Sizin ailenizin bitmek bilmeyen açlığı yüzünden! '' Asi sanki onu tutan adamlar yokmuş, dayım ona silah doğrultmuyormuş gibi bağırarak dikleniyordu. On beş yaşında değilde seksen yaşındaymış gibi bakıyordu gözleri. Yorgundu.

''Soyunuzu kurutacağım lan sizin! '' Dayım bir adım atmak için ayağını kaldırdığında bacağındaki beni fark etti. Delirmiş fıldır fıldır dönen gözleri bana döndü ''Hala yapmak istemediğine emin misin? Ha! Bak onlar senden annenle babanı aldı, sende onlardan Asi' yi almak istemez misin?'' amcama korkuyla bakıyordum. Neden istiyordu bunu benden? Kafamı hayır anlamında iki yana salladım.

'' Şeytan! '' Yalının bahçesinden gelen Şafak Amcanın sesiyle amcama döndüm. Amcam ne yapıncağını şaşırmış halde sağına soluna bakerken köşede durmuş kafası önde parke zemine bakan abime döndü

'' Hazar al kardeşini kaçın, kimseye kim olduğunuzu söylemeyin Çalıya gidiyorsun Hazar o kime gidiceğini söyler'' kapıdan gelen silah sesleriyle amcam telaşla gözlerini bana çevirdi

''Unut Nil! Kim olduğunu UNUT! Unut ki sizi de almasınlar. Seni çok seviyorum tamam mı? Bir tek siz kaldınız bana.'' Hızlı bir şekilde beni Hazar abimin kucağına verirken Asi ile bakışlarımız çakıştı o da biliyordu bu son göz göze gelişimiz değildi.

🍁🍁🍁

Merhaba👋

Biliyorum çok şaşkınsınız. 'Ya biz yeni bölüm beklerken bu da nerden çıktı Kardelen?' diyorsunuz içinizden biliyorum. İnstagram'dan takip eden okuyucularım tabi ki de şaşırmadılar.

Bu kurgum bir heyecanla başlayıp okuma olmadığı için kaldırdığım bir hikaye arkadaşlar. Ben her zaman okumak istediğim şeyleri yazıyorum. Bu kurguda böyle çıktı ortaya. 

Fantastik bir öykü değil. Ama tabi ki de masum bir watty kızı hikayesi de değil. Yine sınırları aşıp okumak istediğim o aykırı kıza kalemle hayat vermek istedim. Naçizane tavsiyem bir şans vermeniz ilk 2 bölümü rötuşları halledip yayınlayacağım.

Sizleri seviyorum hadi ben kaçtım.

Sevgiler, en sevdiğiniz yazarınız... 

KARA AYİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin