23. Bölüm

4.8K 313 77
                                    

Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen. İyi okumalar

🌙🌙🌙

Size zamanın ötesinde bir masal anlatmak istiyorum. Bizim boyutumuzda sadece 5 kişinin bildiği bir masal.

Zamanın olmadığı bir evrende Asıl Tanrı yaşarmış. Bu tanrının görevi diğer Asıl Tanrı'lar gibi  evrenler ve boyutlar yaratmakmış. Dünya'yı ve Cennet'i de o yüzden yaratmış. Dünya şekillenmiş, Venüs, Mars ve Neptün'de. Diğer gezegenlerde Güneş sisteminin şekillenmesinin ardından insanlar yaratılarak dünyaya yerleştirilmiş fakat Asıl Tanrılardan biri amacından mı sapmış bilinmez yanlışlıkla veya bilerek Kaos'u yaratmış. Kaos  evrenleri  felakete süreklemiş. Sürekli açmış, doymak bilmezmiş. Saf kötülük ve açgözlülükten oluşuyormuş.

Asıl Tanrı'lar bir karar vermiş ve her evren için 4 Koruyucu yaratmışlar. Koruyucular'ın amacı boyutlarını Kaos'dan korurken, aynı zamanda Asıl Tanrı'nın yokluğunda evrene göz kulak olmakmış.

Koruyucular'ın dördününde farklı görevleri varmış. Rafeal; adalet ve düzeni sağlamakla yükümlüyken, Hekate; aşk, ihtiras ve tutkuyla görevlendirilmiş. Dünya'nın kendini idame etmesinde büyük rol oynuyormuş. Diablo'nun görevi diğer üç Koruyucu'dan biraz farklıymış. Diablo güç ve iktidarı temsil edermiş. Bellatrix ise Koruyucu'larla insanlar arasında ki köprüymüş. Bereket, doğurganlık ve tabiatdan sorumluymuş.

Hekate insanları yakınlaştırır, Bellatrix neslin devam etmesi için onları bebeklerle ödüllendirirmiş. Diablo insanları izler, önemli kişilere güç verirmiş. Rafeal verilen güçlerin doğru kullanıldığından emin olur, adalet'i insanlar arasında sağlarmış. Asıl Tanrı boyuttayken dünya insanlar için çok güzelmiş.

Fakat günlerden bir gün Koas'un yaklaştığı Asıl Tanrı'ya iletilmiş. Savaş için Asıl Tanrı diğer boyuta geçerken, gözü arkada değilmiş çünkü yarattığı dört Koruyucu da intizamla ilerliyor, düzeni bozmadan insanlara hizmet ediyormuş ama Asıl Tanrı'nın gidişi dünya için kıyametmiş.

Giden Asıl Tanrı'nın ardından işler bir müddet güzel birşekilde devam ederken onların sonunu hazırlayan olay gerçekleşmiş. Diablo Bellatrix'e aşık olmuş. İsmi kadar güzelmiş Bellatrix. Onun çekiciliği Diablo gibi Rafeal'i de etkilemiş. Diablo aşkına karşılık bulurken Adalet'in koruyucusu hüsrana uğramış. Hekate ihtirasın getirdiği yükleri kaldıramayarak kıskançlığına yenik düşmüş.

Diablo ve Bellatrix'in bir çocukları olmuş. İgnis cenetteki ilk doğanmış. Bu mucizevi güzellikteki bebek dengeleri altüst etmiş. Çünkü fark etmeden ilk büyülü soyu yaratmış Diablo ve Bellatrix. Güç ve tabiat birleşince ortaya muhteşem bir güçle doğan bir bebek çıkmış. İlk erkek cadı İgnis.

İgnis'in doğumu Diablo ve Bellatrix'in gücüne güç katmış. Güç onların umrunda değilmiş. Fakat İgnis'in doğumuyla güçlenen Diablo farkında olmadan insanlar tarafından tanrılaştılaştırılmış. Sahte Tanrı'larda böylelikle ortaya çıkmış. Bu durum, en çok Rafael'i kızdırmış, çünkü o düzen ve adalet koruyucusuyken yavaş yavaş düzenin bozulduğuna, adaletin kaybolduğuna inanıyormuş. Düzen için yapılması gereken İgnis'in ölmesiymiş. Böylelikle Diablo ve Bellatrix'le eşit güçlere sahip olucak ve bu büyülü soy ortadan kalkıcakmış. Bu düşünceden haberleri olmayan çift mutluklarını bir bebekle daha taçlandırmış.

Bebek haberi  Rafeal'i öfkelendirirken Hekate'yi kıskançlığa sürüklemiş. Hekate gücü kıskanmış, tatmadığı sevgiyi kıskanmış. Aşkına Rafael tarafından karşılık bulamamasını Bellatrix'e bağlamış, onun mutluğunu kıskanmış. Oysa ki ne Bellatrix'in ne de Diaoblo'nun Rafeal'in aşkından bir haber olduğunu bilmiyormuş.

KARA AYİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin