Bu bölümde +18 cinsel içerik ve olumsuz örnek teşkil eden davranışlar bulunmaktadır. Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
🌙🌙🌙
Kapıdan gelen gümbürtü kulak dolduruyordu. Sesim içime kaçmış gibi 'gel' dedim. Kapı kolu sanki saatlerce döndü ama sonunda açıldı. İçeri adım atan Şeytan'ın burda olmasından garip bir haz duyuyordum. İstediği zaman zarif olabiliyordu zira şuan süzülürcesine bir edayla girmişti içeri.
İkimizde konuşmuyorduk. Bakışları kıyafetlerimde gezindi. Bilhassa göğüslerimde ve jartiyerimde. Hala yıldızın üstünde oturuyordum. Gözleri odayı taradı. "Eşin gelmedimi küçük cadı." Cevabını bildiği sorular onu eğlediyordu. "Antlaşma için çağırdım seni" anlandıramadığım bir soğukluk vardı üstünde. "Sadede gel cadı. Yarı çıplak önümde soyunmuş neyin antlaşmasını yapıcaksın benimle."
Diaboli ağızının içinde homurdandı. Hoşuna gitmeyen birşeyler vardı. "Kara Ayini tamamlayamıyorum. Senden istediğim bana bir çözüm yolu göster karşışığında ne istersen yaparım" Diaboli sinirle nefesini bıraktı. "Ordan bakınca Peri Anneye mi benziyorum? Zinakâr'ı imzaladın zaten ne istersem sana yaptırabilirim. Neden kendimi sana bağlıyayım?" Yenilgiyle omuzlarım çöktü. "Bir bebek, Diaboli... İstediğim sadece bir bebek." Diaboli sinir yüklü bir kahkaha attı. "Sen kafayı yemişsin. Sana yoktan bir cadı bebeği var edemem. İblis belki, ama cadı." Diaboli olmaz der gibi çıkladı. Gittikçe boka batıyordum.
"Diaboli, lütfen... Başka şansım yok. Bari ayini seninle tamamlama izin ver." Diaboli duyduklarıyla iki saniye şok geçirdi. Dalgınlığından faydalanıp ayağa kalktım. Çemberi bozmamıştım. Mühürlü kapıdan içeri Diaboli girmişti. Şarkımı söylemiştim. Ayinin sadece tek aşaması kalmıştı. Kararlı adımlarla Diaboli'ye yaklaşıp düşünmeden dudaklarına yapıştım. Herşey bir kenara bu adam beni arzuluyordu. Bunun en bariz kanıtı öpüşüme bir saniye dolmadan karşılık vermesiydi.
Üst dudağını alıp uzun uzun emdim. Korsemden taşan göğüslerim kaslı göğüsü eziyordu. Diaboli bacaklarımdan tutup beni kucağına aldı. "Uyarmadı deme cadı, beni oyuna getirişinin cezası büyük olucak" Diaboli hızlı adımlarla beni yatağa fırllattı. Ufak bir çığlık kaçtım ağızımdan. Bu gece çok zor gecicekti.
Yüz üstü düştüğüm yatakdan kendimi düzeltmek isterken ellerinin baskısı buna mani oldu. "İplerini çözüceğim"Diaboli korsenin kalın saten iplerini hızlı hızlı çözdü. Belli ki zamanında çok açmıştı. Lanet Şeytan.
Açılan korseyle derin bir nefes aldım. Açılan sırtıma konan öpüceklerle ise aldığım nefesi veremedim. Çok ani olmuştu. Ensemden başlayan ıslak öpücükler,tüm omurgam boyunca ilerledi. Korsenin altında sadece ince dantel bir külot parçası vardı. Beni kendine döndürdü. Ağırlığımın onun için bir önemi yoktu. Usulca korseyi üstümden aldı. Çoraplarımı korseye bağlayan jartiyeri tek hamlede koparttı. Sarsılan bedenimde izlediği tek bölge göğüslerimdi. " Eğer olurda hamile kalırsan küçük cadım, dünyayı unut. Şimdi aç bacaklarını" ikiletmeden bacaklarımı açtım. Bacaklarımın arasına girmeden önce gömleğinin düğmelerini tek tek açtı.
Çıt çıkarmadan onu izliyordum. Yanlış bir hareketimde gidecek diye aklım çıkıyordu. Üstümde tanrı varken, kendi tanrıma ayinimin kabul olması için sesiz sessiz dua ediyordum. Dualarımı bölen gerdanıma konan ıslak dudaklar oldu. Dudakları ıslak izlerini usulca göğüslerimin üzerine bıraktı. Bir eli çoktan dikleşen meme ucumla oynarken beni dualarımdan uzaklaştıracak hareketi yaptı. Ağızı göğüs ucuma kapandı. Çıt mı çıkarmıyorduk? Sikerler ağız dolusu inlemek istiyordum. Kendimi sıkışım dudak ısırmalarımdan belliydi. Diaboli parmak uçlarıyla ısırdığım dudağımı dişlerimin arasından kurtardı. Sevgiden uzak tamamen ihtirasla baş parmağını ağızıma soktu. Dilime değen parmağıyla göğüs ucumu öyle bir emmeye başladı ki farkında olmadan zevkten parmağını emmeye başladım. Dolgunluklarımla oynaması zevk verdiği kadar acıda vermeye de başlamıştı. Göğüs uçlarım emilmekten kocaman olmuştu. Bir eli sinsi bir yılan gibi iç çamaşırımın altına kaydı. "Gitmeyeceğim küçük cadı, şimdi kendini sıkmayı bırak ve inle. Sesini duymak istiyorum." inlemek için onu bekliyormuş gibi kadınlığında ki eliyle çığlık atmaya başladım. Diaboli çoraplı bacaklarımı okşayıp, kilotu çıkardı. Bir süre çıplak kalan kadınlığımı izledi. Sapık herif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA AYİN +18
FantasyHamile kalmak için sayılı günlerim varken ya güçlerimi kaybedicektim ya da Şeytan'dan bir çocuk yapıcaktım. Bende Şeytan'ı seçtim. 🌙🌙🌙 İnatçı bir Cadı... Kurnaz bir Şeytan... Hekate cadıları lanetlemişti. Diaboli ise lanete rahmen Afra'yı seçmişt...