13. Bölüm

5.1K 233 28
                                    

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayalım. İyi okumalar.

🌙🌙🌙

Bu bölümde +18 cinsellik unsurları bulunmakta.

🌙🌙🌙

Diaboli sinirle üstündeki gömleğin düğmelerini tek tek açmaya başladı. Açıldıkca göz önüne serilen kasları iştağımı kabartıyordu. Ama hayır. Çılgın bakire kimliğimden hızla uzaklaşmam lazımdı. Lazımdı da,nasıl olacaktı.

Adam düğmelerini açmış sıra kemerine gelmişti. Hekate aşkına Şeytan önümde kemerini çözerken hangi yöne bakmam gerekiyordu? Gözlerimi mi kapatmam gerekiyordu? Normal kızlar öyle yapardı değil mi ? Bilin bakalım kim normal değildi?

"Boşuna soyunuyorsun. Seninle sevişmiyeceğim." Diaboli sinirinden arınmış gibi minik bir kahkaha attı. "Sevişeceğimizi kim söyledi küçük cadı"  kemerini çözmüş sıra pantalon düğmesine gelmişti. Hızlıca düğmeyi açan ellerini tuttum. "Sana çok sinirliyim. Ayrıca bakire olduğumu biliyorsun." Diaboli düğmedeki ellerimi tuttup beni ters çevirdi. Üstümde dün geceden beri aynı kıyafetler vardı. Ekoseli dar mini  etek ve kırmızı boğazlı kazak, her zaman ki kombinim.

Ben etek kombinlerini çok severdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben etek kombinlerini çok severdim. Benim için etek bir kültürdü. Ben etek kadınıydım. Diğerleri giyer giymez beni ilgilendirmezdi. Ben etek seviyordum.

Keşke sevmeseydim. Zaten dar ve kısaydı. Diaboli beni kıskacı altına aldığında daha da kısaldı. "Bırak" çırpınışlarım onu eğlendiriyordu. Eli kısalan eteğimi daha da kısalttı. Kadınlığıma sızan elini zorla kurtardığım tek elimle tuttum. Diğer kolum hala kıskacının altındaydı. "Diaboli lütfen, Ayin olmadan bekaretimi kaybedemem." parmakları dantel olan iç çamaşırımı güçlükle bacaklarımdan sıyırdı. Biliyordum ki benimle kedinin fareyle oynaması gibi oynuyordu. Canı oyun istemese şuanda yatakda çıplak seks için hazır birşekilde beni bekletmesi bir parmak şıklatması kadar kolaydı. Ama o benim kıvaranmamdan daha çok zevk alıyordu. Sadist piç.

Sıyrılan iç çamaşırımdan içeri giren parmaklar. Bulunduğu yeri sızlattı. Ellerim parmakları çekmek için çabalasada bu çaba daha çok keşfetmesini sağlıyordu beni. Tepemde oynayan bir parmağı, usulca ilerledi. Hiç acele etmiyor aheste aheste okşuyordu. Uzun parmaklar akan sularımı tüm kadınlığıma yaymıştı.

Girişimde hissetiğim orta parmağı iplerimin kopmasıma sebep oldu. Büyük bir inlemeyle kendimi kollarına bıraktım. Parmağı hala oyun oynuyordu. Deliğime hafifçe ucunu sokuyor ardından hızlıca çıkarıp çevresini okşuyordu. Oyun oynama evresini geçmiştik. İşkencesi dayanılmazdı. "Ya sok, ya da tamamen çıkar." kıskacından kurtulmak için olan çırpınışlarım, artık içime girsin diyeydi. Diaboli iyice öne eğilen bedenimi kendine yasladı. "Biz seninle anlaşmıştık küçük cadım. Altımda inlerken, parmaklarım için yine böyle yalvarırken senin neyin olduğumu söylemiştin." Diaboli başından beri tuttuğu kolumu bırakıp artık boşta kalan elini kazağımın içine soktu. Sütyeni indirmek yerine altan südyenin içine sızdı. Koca elinin varlığıyla sütyen kopma evresindeydi. Kumaş tenimi kesiyordu. Ama umrumda değildi. Umrumda olan tek şey  parmaklarının bilye haline gelmiş göğüs ucumla oynamasıydı. Aklım ne yapsam da o ucu nasıl ağızına soksam derdine düşmüştü. Arsız bir kız olmuştum. Şeytan beni arsızlaştırmıştı. 

Kendimi verdiği zevke kaptırıp suskunlaşmam Diabolinin hoşuna gitmedi. Hala deliğimle oynayan parmaklar beni kendime getirmek için kadınlığıma esaslı bir şaplak indirdi. Acı, ama daha çok zevkle çığlık atarak öne savruldum. Ama o bunu umursamadan tekrar beni kendine çekip sonunda o parmağı içime soktu. "Bir daha beni sorgulayacak mısın Afra? Bir daha bana saldırmaya cüret edecek misin? Bir daha benim kim olduğumu unutucak mısın" Hırslı parmakları o kadar hızlı girip çıkıyordu ki içime ayaklarım beni taşıyamıyordu artık. Kollarım can simidi gibi meme ucumla oynayan koluna sarılmıştı. Eli tüm göğüsümü, canımı alıcakmış gibi sıkarken altımda ki parmak beni hoplattı. Artık  hangi ara pantolonunu  indirmişti bilmiyorum ama  o kalın ve uzun alet eteğimin altından popoma baskı yapıyor. Artık kucağında olduğum için içeri sızmak istiyordu. Sularım zevkten bacaklarımdan yerlere damlıyordu. Bu görüntü ilk defa onu kudurttu. İçime giren ikinci parmakla sesli çığlıklar atmaya başladım. "Ahh. Dayanamıyorum." Hırlaması midemden kasıklarıma sıcak bir akıntı gönderiyordu "Bana bir daha sesini yükselticek misin Afra?" yükselticektim. Hatta lanet okuyacak arada ateş toplarıda göndericektim. Sesimin, inlemelerim ve çığlıklarım haricinde istediği kelimeleri sarfetmemesi onu sinirlendirdi. Göğüsümdeki parmaklar boğazıma, kadınlığımda ki parmakların  sayısı ise üçe çıktı. Hangisi için dert yanayım, hangi acım için çığlık atayım bir anda şaşırmıştım. "Sıkma, lütfen nefes anlamıyorum" Diaboli zevkimin acıya döndüğünü anlayınca boğazımda ki elini gevşetti ama bırakmadı. "Bir daha bana karşı gelicek misin Afra?" boşalmam çok yakındı. Eğer son parmağını çıkartırsa boşalıcaktım. Şuan boşalmak için herşeyi yapardım. Tutamayacağım sözler vermekde buna dahildi. "Hayır efendim. Ahh, çok acıyor." Diaboli boğazımı sıkmak yerine usul usul okşamaya başladı. Alt tarafım acıya bir nebze alışmıştı ama iki parmakda ki zevki vermiyordu. "Diaboli, iki parmak lütfen, çok acıyor" Diaboli küçük bir hıhlamayla parmak sayısını ikiye düşürdü. "Sen daha üç parmağımı alamıyorsun, sikimi nasıl alıcaksın?" edepsiz sözlerine kulaklarımı kapatıp hızlanan parmaklarına verdim kendimi. Çok az kalmıştı. Penisi girmek istediği yolu bulmuş ama orda eli olduğu için giremiyordu. Beni iyice kaldırıp aletinin üstüne bindirdiğini hissetim. İhtiyaçla bacaklarımım kapatıp onu kıstırdım. İlk defa bir duygu esamesi geldi onun tarafından küçük bir ahlama. Minicik. Belkide hayal ürünü diyebileceğim. Seks yapmamış olmam, seks yapmayı bilmiyorum anlamıma gelmiyordu. Bir çok kez Tavşan ayında seks ayini için ormanda bulunmuştum. Çoğu çift, ayın tepeye çıkmasını beklemiyordu maalesef sevişmenin bir kısmıma istemsizce dahil oluyordum. Ve hatıralardan aklımda kalan en büyük şey erkekler aletlerinin sıvazlanmasını severdi. Diaboli'den güç alıp elimi  aşağıya yönlendirdim. Aleti gerçekden korkutucuydu. Zaten boyu 2 metreyi  aşan bir mahlukatın aletinin küçük olması komik olurdu. Biraz komiklik sorun olmazdı gerçi.

Elim altımdaki uvzu sarınca Diaboli bir saniye duraksadı. Ardından öyle bir şevkle beni parmaklamaya başladı ki elimin içine yaptığı git gellere zorla odaknalıyordum. "Geliyorum, geliyorum ahh," çığlıklarım arasında ilk boşalmamı sağladım fakat Diaboli bırakmayıp işkencesine devam etti. "Nasıl aslında hiçbir şey yapmadan boşaltıcaksın beni cadı. Lanet olsun ahh, girmek istiyorum. " inlemelerim arasında tekrar gelirken büyük bir inlemeyle Diaboli de arkamdan geldi.

Pestilim çıkmıştı titreyen bacaklarımla  kendimi odanın zeminine bırakmak istedim. Ama Diaboli bitkinliğimi fark edip beni son anda yakaladı. Ayaklarımın üzerine bırakmadan iç çamaşırımı düzeltti. Bacak aram onun ve benim menilerimle kaplıydı.

Beni bırakana kadar kapıyı yumruklayan annemin sesini duymamıştım. Kapıyı açmaya çalışıyor bağırarak yumruklar atıyordu.

Seslerimizin duyulabileceğini tahmin etmiyordum. Korkulu gözlerle Diaboli'ye döndüm. "Merak etme ben burdayken her zaman kapı mühürlü. Sesini falan duymadı Afra şöyle bakmayı da kes. Bana kim ne diyebilir?" annem hala bağırıyordu. "Aç şu kapıyı. Hekate aşağıda senin içerde Diaboli'ye kendini sunduğunu söylüyor" sinirle kapıya tekme attı. Lanet olsun boku yemiştim.

Diaboli sinirle pantolunu düzeltip kapıyı açtı.

🌙🌙🌙

Merhaba👋

Koca bir bölüm smut yazdım Aa dostlar. Sonunda Rahibe Hekate dünyaya indi. Bölüm nasıldı diye sormayacağım çünkü bir geçiş bölümüydü. Kitabımız kapaktada belirttiğim gibi bir yetişkin kitabı. Lütfen yetişkin olduğunuzu söyleyin.😅  Sizi seviyorum. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.

Büyüyle kalın🌙

KARA AYİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin