Huzursuz uykumdan tıkırtı sesleriyle uyandım. Tıkırtıları kahkahalar takip etti. Gözlerim loş karanlık da dolaştı fakat odada herhangi bir varlık yoktu. Ertesi gündemiydik yoksa hala gecedemiydim bilmiyorum. Pencereden gözüken gökyüzü kırmızıydı. Zaten hep kırmızıydı.
Karnımım gurultusuyla yatakdan çıktım. Üstüme dün alade bir gecelik geçirmiştim. Dolabın içersinde nasıl kıyafetler var bilmiyordum. Kafam o kadar doluydu ki gözlerim kapanana kadar öldürdüğüm Azap Getiren'i ve Lillith'i düşünmüştüm.
Dolabın içersinde günlük kıyafetten çok kırmızı ve siyah dönem elbiseleri vardı. Renk olarak çok seçicilerdi. Ben soğuk tonları severdim. Maalesef bu benim dolabım değildi.
Elbise olarak düşük omuz göğüs dekolteli uzun bir elbise seçtim. Elbisenin tek olayı ortada ki bronştu. Ne çok gösterişli ne de çok sadeydi. Elbisenin askısına takılan kolyesi bronşu tamamlıyordu. Elbise tam anlamıyla üstüme dikilmiş gibi cuk oturmuştu.
Makyaj masasına geçip saçlarımı taramaya başladım. Saçlarım uzundu ama herhangi bir olayı yoktu. Düz siyah saçlardı. Benim yüzümde olağanüstü tekşey gözlerimdi. Babamın siren olmasından mı kaynaklı ya da önceki hayatımdan mı kaldı bilmiyorum ama göz rengim ,göz rengim o kadar açık bir maviydi ki neredeyse beyazdı.Saçlarım ve gözlerimin rengi o kadar tezattı ki belki de sarışın olsam bu kadar göze batmazlardı.
Saçlarımı tarayıp şekil vermeden bıraktım. Saça şekil verme, makyaj yapma gibi basit büyüler materyal kullanarak yapılırdı. Cehennemde maşa olacağını sanmıyordum o yüzden işaret parmağımı oynatarak hafif hafif örmeye başladım. Makyaj yapmayı severdim. Masanın üstünde duran bir kaç malzemeyle yüzüme renk verdim.
Son kez kendimi kontrol etmek için aynaya baktığımda kapıdan beni izleyen küçük kızı farkettim. Renk konusunda oldukca cömert davranılmış bu kızın üstünde rengarek kabarık bir elbise vardı. Saçları kahvenin en güzel tonuydu. Hele gözleri, görüp görebileceğiniz en güzel yeşildi. En fazla 11 yaşında gösteren bu kız çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA AYİN +18
FantasiaHamile kalmak için sayılı günlerim varken ya güçlerimi kaybedicektim ya da Şeytan'dan bir çocuk yapıcaktım. Bende Şeytan'ı seçtim. 🌙🌙🌙 İnatçı bir Cadı... Kurnaz bir Şeytan... Hekate cadıları lanetlemişti. Diaboli ise lanete rahmen Afra'yı seçmişt...