Gehenna İstasyonu.
🌙🌙🌙
Ceheneme gidiyordum. Bir saniye ceheneme gidiyordum!
Diaboli, Diyar'a yaptığı gibi beni çekmek yerine yanına gitmemi bekledi. Annem babama sarılmış ağlıyordu. Aden ise bana sıkı sıkı sarılıyordu bırakmak istemiyormuş gibi Diyar ise, Diyar'ın şuan kendine hayrı yoktu. "Zorluk çıkarma küçük hanım. Seni incitmek istemiyorum. " neyapıcağımı şaşırmış gibi sağıma soluma bakıyor bir çıkış kapısı arıyordum.
Diaboli bir cadıya zarar veremezdi. Onu kaçıramaz, ya da zorla hapsedemezdi. Bu Hekate'ye göre bir savaş suçuydu. Ama şu bir gerçekti ki Diaboli dünyaya kolay kolay inmezdi de. Yapılacak tek birşey kalmıştı. Gölge'yi çağrıcaktım. Babam yapma der gibi başını sallasada cehenneme gidemezdim. Cehenem ateş demekti ve biz ateşden nefret ederdik.
Aden ile el ele tutuştuk. Gözlerimi kapattım. Aden ilk defa baskı altında bu büyüyü yapıyordu ama bana zaten gücü lazımdı. Diaboli istese müdahale edebilirdi ama sanki ne yapıcağımı görmek istiyor gibi küstah bir gülüşle izlemeyi seçti.
"Bakire, anne, kocakarı sana sesleniyorum Yüce Hekate bana güç ver sesleniyim yoldaşıma, bana ses ver sesleniyim ruhuma, bana kulak ver duy sesimi ilet ruh hayvanıma*. Sana sesleniyorum Gölge, sana sesleniyorum ruhum, gel ve götür beni burdan.Exaudi vocem meam Gölge*" Diaboli kibirle kollarını bağladı. "Küçük bir hayvan mı kurtarıcak seni cadı?" Babam yapma dese de artık çok geçti. Dudaklarım görünmez (gerçekde olmayan) mumları söndürdü etraf artık karanlıktı gölge ışığı sevmezdi. İlk sesi geldi güçlü bir kişneme ardından yüzlerimizi sıcak nefesi yaladı. Gelen benim ruh hayvanım Yılkı Atıydı. Gölge.
Her cadı doğumunda, onunla birlikde bir ruhani hayvanda doğardı. Amaçları bize yol göstermek ve tehlikedeysek bize yardım etmekti. Bizle var olur bizle yok olurdu. İtaat etmez ama çağrımızı da asla cevapsız bırakmazdı. Benim ruh hayvanım ise Gölgey'di. Işıkdan nefret ederdi. Çok hırçındı. Özgürlüğüne düşkündü bu yüzden diğer cadıların ruh havyanları gibi yanımda dolaşmaz ama bir çağrıyla yanıma gelirdi. Annemin ruh hayvanı aslandı. Adenin ise Baykuş.
Toynak sesleri tam arkamdan geliyordu. Sıcak nefesini saçlarımın arasında hissediyordum. Pek konuşmazdık. Hissederdik."Yeter!" Diaboli bıkkınlıkla meşhur hamlesini yaptı ve bir ucdan ayaklarının dibibe getirdi beni. Koluma yapıştığında Gölge, karanlıkda ilk darbesini yaptı. Çiftesi Diaboli'nin sırtına gelmişti fakat Diaboli yerinden bir milim kıpırdamadı. Bu imkansızdı.
Ruh hayvanları çok güçlüydü. Bir Dev böyle bir çifteyle ölürdü. Dağlarda deprem etkisi yaratır denizlerde tusunamiye yol acardı. Ruh hayvanı kelebek olsa bile bir kanat çırpışıyla hortum çıkarırdı. Bu imkansızdı.
Diaboli artık çok sinirliydi gözleri tekrardan alev almıştı hangi ara koluma yapışmıştı bilmiyorum ama elinde kolumla öyle bir savrularak arkasını döndü ki kolum yerinden çıkıcak sandım. Canım yandıkca Gölge'ninde canı yanıyordu. Canı yandıkca daha da asabileşiyordu. Toynaklarıla yere vurmaya başladı. Her vuruşta yer sallanıyor eşyalar yere düşüyordu. Vurduğu noktatadan siyah sisler yayılmaya başlamıştı. Diaboli elini kaldırdı ve yumruk yaptı. Aynı anda Gölge'nin ve benim nefesim kesildi. "Gönderiyor musun bu hayvanı yoksa, ben ikinizide öldüreyim mi?" ellerim ne kadar boğazıma sarılsada nefes alamadım aynı malum,malum rüyamda ki gibi. Ben şuanı uzun zamandır rüyalarımda yaşıyordum ve sonunu biliyordum. Gözlerim kapalı zihnimden sadece Gölge'ye git dedim. Gözlerime bir saniye bakıp kayboldu. Yılkı atımın gitmesiyle Diaboli elini çözdü ve nefes almaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA AYİN +18
FantasyHamile kalmak için sayılı günlerim varken ya güçlerimi kaybedicektim ya da Şeytan'dan bir çocuk yapıcaktım. Bende Şeytan'ı seçtim. 🌙🌙🌙 İnatçı bir Cadı... Kurnaz bir Şeytan... Hekate cadıları lanetlemişti. Diaboli ise lanete rahmen Afra'yı seçmişt...