Bol bol yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın . İyi okumalar.
🌙🌙🌙
Gece odaya tek döndüm. Diaboli kulağımın altına ufak bir buse kondurup beni odama kışkışlamıştı. İçeri girdiğimde ilk işim üstümde ki elbiseyi çıkartmak oldu. Cehennem o kadar sıcaktı ki elimden gelse çıplak gezme taraftarıydım.
Karnım artık kocamandı. Doğuma hala vardı ama Diaboli'nin Merlin'e ulaşıp ulaşamadığını bilmiyordum. O bunak kahine ulaşıp doğumu nasıl gerçekleştiriceğimizi öğrenmemiz gerekiyordu. Kafamda ki sorularla üstüme alalade bir gecelik geçirip kendimi geniş yatağa resmen attım.
Annemler hala saraydaydı fakat ortalıkta fazla dolanmıyorlardı. Onlara geniş bir oda ayarlamıştım ve emirlerine bir uşak vermiştim. Babam, ne kadar bunun çok olduğunu söylesede Aden bu ilgiden oldukça memnundu. Tek sıkıntı Diaboli'nin geri geldiğini duyan ailem en çokta annem, Şeytan'la fazla karşılaşmama derdine düşmüştü.
Birbirlerine karşı oldukça vukatlıydılar. Bence hala Diaboli annemin çocukları saklamasına sinirliydi ama evine bir nevi sığınmış mahlukatları kovmak veya onları kötü hissetirmek onun için saygısız bir davranış olucağını düşündüğünden belli etmiyordu zira Lillith'i bu kadar tölere etmesinin nedeni de bence oydu. Sonuçda kadın onun çukurundan Gazap Getireni çıkartmış yetmemiş dünyaya İblis göndermişti ama Diaboli buna rahmen sadece bağırmakla yetinmişti. Battybad'i o günden sonra asla görmemiştim. Ama fafkettiğim bir diğer şeyse Diaboli soylarına karşı aşırı babacandı. Onların dertlerini dinliyor, haklarını savunuyor hepsinin çocuklarına kadar adlarını biliyordu. Beni en çok etkileyen ise onlara karşı olan merhametiydi. Acı çeken Gazap Getiren'ede, Battybad'e son derece nazik davranmış bir çok kez onlar için bana bağırmıştı bile. Ben binlerce yıllık cadı soyunda ya da Rafael'in soyundan herhangi birinin haksızlık karşısında tanrılarından yardım istediklerinde yakarışlarının cevapsız kaldığına şahit olmuştum. Ama cehenneme geldiğim ilk günden bu güne dek olanlara şahit olduğumda Diaboli için merhametli diyebilirdim. Asla iyi bir adam değildi. Kendi terazisi ve yargı anlaşıyışı vardı. Cehennemine düşen insalar ve ya mahlukatları cezalandırmaktan zevk alıyordu ama hiçbir zaman bir masuma dokunmazdı. Kurbanlarının en cani, adaklarının en haysiyetsiz varlıklardan olmalarını isterdi. Kedince cehennemini onlarla doldurmak isterdi.
Diaboli iyi bir adam değildi. Ama kötü olduğunu düşünmekte insafsızlık gibi geliyordu.
Karınımı okşayarak uykuya daldım.
Gözlerimi açtığımda beyaz bir boşluktaydım. Karşımda Bellatrix vardı. Boşluğun sonu yoktu ve sadece bir çardak vardı. Çardağın etrafı sarmaşıklar ve çiceklerle bezeliydi. Hiçlikde bir vaha gibiydi. Çardağın içersinden Bellatrix gelmem için seslendi. Yavaş yavaş çardağa ilerledim. Her adımımda beyaz boşlukda sığ bir su varmış gibi adımlarımla dalgalanıyordu.
Gidip Bellatrix'in karşısına oturdum. Yüzünde hüzünlü bir gülümseme vardı."Suyun kusuruna bakma, kimse gözyaşlarımla minik bir göl oluşturabileceğimi söylememişti. " kafamı manasızca iki yana salladım. "Burası neresi?" Bellatrix'in o ana kadar elinde çicekten bir tacı ördüğünü görmemiştim. O an farkettim. "Burası Araf" şaşkınlıkla bir nida kaçtı ağızımdan. "Yoksa ben," B. minik bir kahkaha attı. "Korkma ölmedin, sadece rüyadasın" kafakarışıklığıyla onu izliyordum. Elindeki tacı örmeye devam etti. Düşünceli gibiydi. "Neden burdayım o zaman?" İşine ara verip, bir süre karnımı izledi. "Diaboli seninle evlenmeyi düşünüyor. Kraliçe olucaksın." kaşlarım istemsizce çatıldı. "Tavananna olucağım, karşılıklı bir sözleşme. Ama bu neden hala burda olduğumun cevabı değil. " örgüye devam etti. Sanki,gözlerime bakmak istemiyor gibiydi. "Ona aşık oluyorsun cadı. Oda sana." hala anlamıyordum. Ona karşı birşeyler tabikide hissediyordum ama bu karşılıklı bir aşk değildi. "Hala seni anlamıyorum. Bu çıkarıma nerden vardın onuda bilmiyorum. Ama Diaboli'nin bana aşık olduğu falan yok. " tekrar bir kahkaha attı. Artık sinirlerimi bozuyordu. "Göründüğün kadar saf değilsin Afra, kimse değildir. O yüzden bilmiyorum ayaklarını bir kenara mı bıraksak?" Rahatsızlıkla olduğum yerde dikleştim. "Velasıl ki doğru diyorsun ve ortada karşılıklı bir aşk var. Bu seni neden bu kadar ilgilendiriyor?" Bellatrix elindeki tacı kenara bıraktı. "Ben çekildiğim gibi geri gelmesinide bilirim Afra. Ben, sen kocamla aşk yaşa diye çocuklarımı sana emanet etmedim. " şaşkınlıkla bu sefer ben kahkaha attım. "Sana araf yaramamış heralde. Bu çocuklar benim karnımda. Onları ben doğurucağım. Ben emzireceğim. Onlar benim çocuklarım. Sakın kendine bir pay çıkarma. İkimizde biliyoruz ki bedenimin kontrolünü ele gecirirsen çocuklarda bizde deliriz. Eğer ki çocuklarıma senin salak saçma kıskançlığın yüzünden bir zarar gelsin bırak arafı, başka bir bedende rrankarne olsan dahi peşini bırakmam. Sen öldün Bellatrix. Artık kabullen. " Sinirle ayaklandım. Bellatrix tacını tekrardan örmeye başladı. "Ben kindar biriyim cadı. Bunu en çok sen bilirsin. En son merhametim suistimal edildiğinde cadıları yarattım. Eğer o evlilik gerçekleşirse neler yapabilirim sen hayal et. " Sinirle Bellatrix'in boynunu sıkmayı hedeflerken birden uyadım.
Kan ter içinde kalmıştım. Diaboli odaya yeni girmişti ve gömleğini çıkarmakla meşkuldu. Bedenimi ele geçirmeden önce onu benliğimden silmeliydim. İlk işim ruhumu bedenimden ayırmak oldu. Diaboli şaşkımlıkla neler oluyor derken, ben çığlık ata ata, bedenimi ruhumdan kopardım. Diaboli ne olduğunu anlamazken şaşkınlıkla beni izliyordu. "Kafayımı yedin? Neler oluyor? " cansız bedenim pelte gibi yatağa düştü. "Senin manyak eski karın,beni delirtmekle tehtit etti." yataktan çıkıp odada volta atmaya başladım. "Öncelikle bir sakin ol. Bellatrix neden böyle birşey dedi." Bana hala Bellatrix diyordu. "Salak saçma bir kıskançlık. Bebeklerimi onun sanıyor. Bu çocuklar benim Diaboli. Sadece benim. " havada salladığım parmağımı Diaboli yakaladı. "Onlar benimde çocuklarım Afra. Kendine gel artık. Sinirden titrediğinin farkında bile değilsin. Tehtit etse dahi neden bedeninden çıkıyorsun?" sinirleri yatıştırmak için derin derin nefes almaya başladım. "Çünkü o kaltak sürekli içimde. Her düşüncemi görüyor. Eğer bedenden ayrılmasaydım. Onu yok edeceğimi anlayıp benliğimi ele gecirebilirdi. " Diaboli kaşlarını çattı. "Yok edeceğim derken. Afra saçmalama ruhunu nasıl yok ediceksin. Ölürsünüz. Hepiniz." yapılıcak şey belliydi. "Ruhumu yok etmiyeceğim onu sadece bölüceğim. İkiye" şeytani gülümsemem Diaboli'ye bile geri adım attırdı. Hayır nidalarına sırtımı dönüp odanın duvarından çıktım. Arkamdan gelen hızlı adım sesleri ve kapının vuruluşu Diaboli'nin de arkamdan geldiğinin göstergesiydi. Eğer arafta anında plan yapmasaydım, düşüncelerim yapıcaklarım , bir bir zihnimden geçicek, Bellatrix öğrendikleriyle anında bedenimin kontrolünü ele geçirecekti. Buna bir daha asla izin vermezdim.
Süzülerek duvarlardan geçiyor, hızlı hızlı merdivenleri aşıyordum. Sonunda istediğim odaya vardım. Ne olur ne olmaz kapıyı çaldım .
Annem sabahlığını kollarından geçirerek kapıyı açtı. Ruhumla karşılaşmayı beklemediği o kadar açıktı ki minik bir çığlık attı. "Annecim, kovana haber ver. Bu gece bu kaltağı içimden çıkartıyoruz. "
🌙🌙🌙
Merhaba👋
Bölüm nasıldı?. Bellatrix sert kayaya çarptı kızlar. Bakalım bizi diğer bölümde neler bekliyor. Bu bölüm benim gibi anne olan ve bebeğini uyutunca kitabı okuyan Setepaix'ciğime gelsin. Güzel yorumların ve beğenilerin için çok teşekkür ederim. Sizleri seviyorum. Bol bol yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın .
Büyüyle kalın🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA AYİN +18
FantasyHamile kalmak için sayılı günlerim varken ya güçlerimi kaybedicektim ya da Şeytan'dan bir çocuk yapıcaktım. Bende Şeytan'ı seçtim. 🌙🌙🌙 İnatçı bir Cadı... Kurnaz bir Şeytan... Hekate cadıları lanetlemişti. Diaboli ise lanete rahmen Afra'yı seçmişt...