12. Bölüm

5K 252 25
                                    

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar

🌙🌙🌙

Müzik kutusu elimdeydi uyandığımda. Pencereden içeriye yavaş yavaş gün ışıkları dolmaya başlamıştı. Eğer gün tam aymış olsaydı. Aah düşünmek bile istemiyordum. Acilen şu iblisi bulmam lazımdı.
Hışımla odadan çıktım. Her kattan kapı açma sesi geldi. Annemlerin odası bir alt katımdaydı. Aşağıdan çığlığını duymuştum resmen. "O kaltağı ilk yakalayanın arabası yenilenicek" Aden alt kattan isyanla cevap verdi. "Benim arabam yok ki!." Evimiz bodrum ve odamın dahil olduğu çatı katıyla birlikde  dört kattı. Diyar bodrum katında kalıyordu. Malikanemiz Cehennem Saray'ı kadar olmasada büyük ve genişti. Bundan dolayı Battybad heryerde olabilirdi.

Elime odamda bulunan mumu aldım kitaplığımda bulanan  kalemlikden de kurşun bir kalem aldım. Nefretle Battybad'in adını mumun kalın yüzeyine kalemle kazıdım. Mumun alevi sönene kadar Battybad bu evde hapis kalıcaktı. Annem alt kattın her odasına büyü yapayapa giriyordu. Çarptığı her kapıda ev sarsılıyordu sanki. Çatı katında tek oda vardı. Oda benim odamdı. Elimde mumla odadan çıktım.

Annem kadar ses yapmamaya çalışıyordum. Battybad anneme  odaklana dursun ben onu gafil avlamak istiyordum. Koridorun, merverdivenine gelince gudubet kadın aklımı aldı.

Simsiyah elbisesi ve sarı kedi gözleriyle yas tutam bir geline benziyordu ama karabasandan başka birşey değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simsiyah elbisesi ve sarı kedi gözleriyle yas tutam bir geline benziyordu ama karabasandan başka birşey değildi. Odalarımızdan çaldığı ayakkabıları ters çevirmekle meşkuldu. Rüyalarımıza bizi hapsetmek az gelmiş olucakki bir ölüm laneti* yapıyordu.

Battybad'i görür görmez elimde ki mumu yaktım. Işık hızıyla sarı gözleri bana döndü. Sesi boğuluyomuş gibi kısık ve kabaydı "Ne yaptığını sanıyorsun küçük cadı?" bana sadece Diaboli 'küçük cadı' diyebilirdi. "Ne yapıyor gibi duruyorum ordan " çirkin iblis yürümekde zorlanır gibi ayaklarını süreyerek bana yaklaşmaya başladı merdivenlerin başında gelişini izliyordum. Teni kömürleşmiş gibiydi. Diaboli'nin sarayında gördüğüm hali değildi bu. Ona biri bişey yapmıştı. Sarayında yine bu duvaklı elbise vardı ama böyle çirkin bir kadın değildi. Zayıf beyaz tenli bir Gece İblisiydi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARA AYİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin