Siedziałam w samolocie, leciałam do Seulu. Ile to już takich podróży odbyłam na trasie Londyn - Seul, Seul -Londyn w przeciągu ostatnich miesięcy. Ta podróż, jak miałam nadzieję, miała być już jedną z ostatnich. Pare dni wcześniej odbyła się kolejna rozprawa w sądzie. Yoongi wraz z Big Hit z ramienia chłopaków wytoczyli proces Mili. Proces ten trwał już kilka dobrych miesięcy i wszystko wskazywało, że go wygramy. To co zrobiła Mila odbiło się szerszym echem po świecie. Proces był szeroko komentowany w każdej możliwej stacji telewizyjnej. Jeszcze nigdy nie było sytuacji, że gwiazda K-Popu pozwała dziennikarza. Zainteresowanie było ogromne. Ale tym razem Yoongi i wytwórnia dokładnie wiedzieli jak działać oraz jak manewrować opinią publiczną.
Zeznania Yoongiego podczas procesu były upubliczniane fragmentami. I tak fani i cała reszta świata dowiedzieli się, że podczas ostatniego badania u doktora Dukana okazało się, że szyjka macicy Sa-ri jest niewydolna i skróciła się ponownie. Wynosiła mniej niż jeden centymetr i to było już niebezpieczne. Doktor Dukan zmartwiony skierował Sa-ri do szpitala w celu założenia na jej szyjkę Passera lub szef ratunkowy. Decyzję miał podjąć w klinice w której Sa-ri wraz z Yoongim mieli się wstawić jeszcze tego samego dnia. Doktor obawiał się, że w takim stanie Sa-ri będzie ciężko donosić ciążę. Był jednak zdania, że jeśli dziewczyna do końca ciąży będzie leżeć, nie będzie się stresować i wysilać, to wszystko powinno być dobrze. Nie przewidział jednej rzeczy, że prywatność Sa-ri i Yoongiego zostanie brutalnie naruszona. Nikt się nie spodziewał, że Mila wręcz natarczywie ich zaatakuje. Niestety Sa-ri która ledwo odzyskała spokój ducha po tym jak wrócił jej mąż, ponownie została narażona na ogromny stres. Jak się później okazało. Wstrząs jaki doznała upadając na krzesło oraz atak paniki jaki dostała spowodował, że zaczęła przedwcześnie rodzić. Samo wspomnienie tamtego dnia powodował u mnie ogromny ból.
[...]
- Doktorze ! - krzyczałam wbiegając ponownie do kliniki - Proszę szybko za mną ! - Doktor Dukan był akurat zajęty rozmawianiem z policją kiedy wbiegłam do budynku. Mila jak tylko mnie dostrzegła, chwyciła za telefon chcąc ponownie wszystko dokumentować.
- Proszę jej nie pozwolić się do nas zbliżać! - krzyknęłam do policjantów. - Doktorze proszę szybko! - Doktor Dukan zbiegł ze mną na dół po schodach i wleciał do samochodu.
Niestety, po przewiezieniu Sa-ri do kliniki która znajdowała się zaraz za rogiem gabinetu doktora Dukana, nie udało się uratować ciąży Sa-ri. Nasza mała krewetka urodziła się parę godzin później.
To wstrząsnęło wszystkimi. Wszyscy po tym zdarzeniu mieliśmy problem żeby dojść do siebie emocjonalnie. Ale najgorzej odbiło się to na dziewczynie. Sa-ri wraz z Yoongi wrócili po tygodniu do Seulu. Oczywiście to co się im przydarzyło wypłynęło i duża zasługa w tym była Mili. Co mnie w tej całej sytuacji aż szalenie usatysfakcjonowało? To, że Mila się przeliczyła upubliczniając całe zajście. Gdy Yoongi wraz z Sa-ri wylądowali na lotnisku Incheon fani chłopaków, owszem oczekiwali na ich powrót ale zaskoczyli wszystkich po raz kolejny. Każda osoba obecna na lotnisku stała w absolutnej ciszy trzymając w ręku białą chryzantemę. Kwiat ten w Korei symbolizuje żałobę i stratę. Prawie nikt nie robił im zdjęć a ci co chcieli, byli momentalnie powstrzymywani przez obecne Army's na lotnisku. Fani w ten sposób chcieli przeprosić chłopaków i Sa-ri. Chcieli pokazać, że zrozumieli swój błąd. Poronienie Sa-ri odmieniło również postrzeganie całego zespołu. Nagle opinia publiczna poczuła się z tym wszystkim źle. Było słychać dużo głosów, że to w głównej mierze wina społeczeństwa, które wywiera ogromną presję na idoli. Uważano, że gdyby nie to, że Idol musi być dostępny i najlepiej bez związku, chłopcy mogliby się cieszyć szczęściem i miłością. Zaczęto szerzej komentować, że mężczyzna po trzydziestce ma prawo do życia rodzinnego. Uważano, że chłopaki już i tak poświęcili całą swoją młodość i wystarczy. Army's wysyłało im swoje ogromne wsparcie w postaci chartowania ich piosenek, ponownie wprowadzając ich na pierwsze miejsce list przebojów.
CZYTASZ
Tłumaczka
Fiksi PenggemarCo sie dzieje gdy dwa tak różne światy się z sobą zderzają? A co się może stać gdy zwykła tłumaczka wkroczy w szalony świat K-popu i zacznie prace dla największego Boys Bandu wszech czasów?