4.4

1.1K 91 158
                                    

Balkon kapısından içeri giren Oğuz'la gülümsedim "Ay hoş geldin." dedim sessizce. Pijamaları ile gelmişti, "Hoş buldum." dedi kapıyı kapatıp.

Bana sıkıca sarıldığında durdum. Ona sıkıca sarıldım, bu işte bir terslik vardı. "Oğuz?" dedim merakla. Bana sessizce sarılmaya devam ediyordu. "Efendim," dediğinde sesinde bir hüzün vardı.

Geriye çekilip ellerimi yüzüne koydum, kendisi ellerini hâlâ belimden ayırmadığı için çok yakındık. "Ne oldu bakayım?" dediğimde sustu. "Hiç seni özledim." tekrar sarıldığında sustum.

Benim adımsa Biricik ise öğrenirdim.

"Ay sen iyice şapşal aşık oldun he, beni de özlermiş." deyip yanaklarına kocaman kocaman öpücük bıraktım. Elinden tutup yatağa oturttum, masanın üzerinden çizim malzemelerini alıp karşındaki sandalyeye oturdum.

Oğuz merakla bana baktığında kıkırdadım, "Hayallerim arasında senin portreni çizmek vardı," dedim gülerek. Sürekli onun portresini çizerdim, bir gün çizdiğim portrenin modeli olacaktı.

Oğuz şaşkınca bana baktı, "Tamam, nasıl poz vermem gerekiyor." dedi gergince. "Sen düz dur ben hallederim. Gerilmene gerek yok." dedim eskiz defterini açarak. Onun yüz hatlarını çizmek alışkın olduğum bir şeydi, elim kendiliğinden ezbere bildiğim gibi çizmeye başladı.

Oğuz'a arada bakıp duruyordum, gergince duruyordu. Ama yüzünde çene gamzesini ortaya çıkaran güzel bir gülümseme vardı. Arada göz ucuyla çizime bakıyordu, meraklansın diye eskiz defterini kendime doğru çektim.

Oğuz tatlı bir şekilde ofladı.

Bozulmuştu, fakat yüzündeki gülümseyi bozmadı. Kendini fazla kaptırmıştı.

Çizim beklediğimden uzun sürmüştü, canlı mankenle çalışmak bana daha zor geliyordu. Sürekli mankene bakmak zordu, bir de Oğuz manken olunca bir bakacağıma on bakıyordum. Hayat adil diğildi.

Oğuz sabırlı şekilde bekliyordu. Normalde asla böyle sabit şekilde duramazdı sürekli hareket ederdi. Ama şimdi hayalim olduğu için sabit durmuştu.

"Bitti!" dedim keyifle çizime bakarak. Oğuz hemen yerinden kalkıp yanıma geldi, eskiz defterine hayranlıkla baktı. "Ben böyle yakışıklı mıyım ya?" diye sordu merakla.

"Ay evet. Benim sevgilim olduğun için," dedim sevgilim, lafını vurgulayarak. "Bütün sır senin sevgili olmamda." dedi yanağıma öpücük bırakarak. Kafamı sallayıp kıkırdadım. Çizimi incelemeyi bitirdikten sonra sayfayı çevirip diğer çizimlere bakmaya çalıştı. Ama elinden eskiz defterini hemen çektim.

Oğuz şaşkınca bana baktığında masum masum güldüm.

BU OĞUZ İÇİN AYIRDIĞIM ESKİZ DEFTERİMDİ.

İÇİNDE BENLE OĞUZ'UN EL ELE DİZ DİZE ÇİZİMLERİ VARDI. SHOP YAPILMIŞ GİBİ.

"Ne var o defterde?" diye sordu Oğuz kuşkuyla. "Hiç." dedim her harfini uzatarak. Defteri arkama saklayıp ondan uzaklaştım, bir adım geriye atıp ondan kaçtım.

O ise bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattı.

"Başka kişilerin de mi portresi var?" diye sordu bu sefer sesi kıskanç çıkmıştı. Kafamı mantıklı gelen şeyle hızla salladım, yüzü düştü.

"Onların izni olmadan göstermem uygun olmaz." dedim mantıklı bir şeymiş gibi. Oğuz durdu, düşündü, sonra kafasını olumsuzca salladı. "Olmaz görmek istiyorum." dedi dibimde biterken. Arkama uzanıp defteri almaya çalıştı. Ondan kaçıp yatağın üstüne çıktım, o da beklemediğim hızda yatağın üzerinde çıktı ve dibimde bitti. Ondan uzağa götürmeye çalıştım defteri o da uzanmaya çalıştı ikimizde dengemizi kaybedip yatağa düştük.

Oğuz üstüme düşmüştü, defterde elimden.

Nereye düştüğünü bakmaya çalıştım, dibimizde duruyordu, uzanıp onu almaya çalıştım, Oğuz ise dudağıma dudağını bastırdı. Şaşkınlıkla ona baktığımda beni öpüyordu, gözlerimi kapatıp bende onu öpmeye başladığımda Oğuz hızla geri çekildi.

DEFTERİ ALMAK İÇİN YAPMIŞTI.

BUNU YAPAN OĞUZ'DU...

OĞUZ!!!

"Oğuz!" dedim sinirle. Almış olduğu defterin içini karıştırmaya başlamıştı. Her bir sayfada yüzü renkten renge giriyordu.

Açmış olduğu sayfa da ben gelinlik Oğuz'da damatlık giymişti ve biz evleniyorduk... Diğer sayfayı çevirdi, ikimiz bir kafede yan yana oturuyorduk. Diğer bir sayfada ben Oğuz'u yanağından öpüyordum... Ve daha hatırlamadığım nice çizim.

Rezil olmuştum.

Kesinlikle rezil olmuştum.

Dilinden kurtuluşum yoktu artık...

"Çok güzel!" dedi Oğuz beklemediğim tepkiyle. "Oha. Birlikte çok güzeliz çok yakışıyoruz," dedi yanağıma öpücük bırakarak. Ben hâlâ olayın şokunu atlatamamışken Oğuz telefonunu çıkarıp çizimlerin fotoğrafını çekmeye başladı.

"Duvar kağıdı yapayım," dedi gülümseyerek. "Biraz daha bizi çizer misin?" dedi heyecanla. Çocuksu bir hevesi vardı.

Kafamı olumlu şekilde salladım, "Ben görevdeyken seni özlediğimde bunlara bakarım." dedi burukça gülümseyerek. "Beğendin mi?" diye sordum merakla. Onun alaya almasını beklerken o beğenmiş gibi görünüyordu, "Saçmalama ne beğenmesi." dedi yüksek sesle. "Bayıldım çok güzeller,"

"Ya kalbime inecekti düzgün söylesene." dedim kıkırdayarak. Oğuz büyülenmiş gibi çizimleri inceledi.

Saat çok geç olduğu için uykum gelmişti, yavaşça esnedim. Oğuz çizimleri incelese de bakışları bana döndü, "Uykun mu geldi?" deyip yataktan kalktı. "Ben gideyim," dediğinde eskiz defterini masama bırakmıştı bile.

"Kalsan olur mu?" dedim uykulu sesimle. Oğuz durdu, "Kapı kitli, sabah erken çıkarsın kimse görmez." dedim.

En sonunda yanıma geldiğinde yatağa uzandım o da yanıma uzandı, beni kendine doğru çekip sıkıca sarıldı. "Erken çıkarım. Kimse görmez." dedi bana katılarak.

Ona iyice sokuldum, "İyi geceler." dedi. Ben ise uykunun verdiği mayışma yüzünden cevap vermeyip kafamı salladım.

Sabah kapının tıklanma sesiyle yataktan sıçrayarak kalktım, "Biricik kızım aç kapıyı!" duyduğum ses annemden geliyordu.

Ve OĞUZ HÂLÂ BURADAYDI.

UYUYA KALMIŞTI.

Şöyle Oğuz'la Biricik'in temsili bir resim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şöyle Oğuz'la Biricik'in temsili bir resim.

Selamm ehehehe yine sonda bir şey yaptım. Elimi yanlışlıkla kesilmiş olduğu için bölümü üç saatten fazla süredir yazıyorum, sözüm var diye. Ancak bazı  okurlarım nedense oy vermemekte ısrarcı. Lütfen oy verin arkadaşlar en azından emeğimin bir karşılığını alayım.

Sizleri seviyorumm muahhhh💞💞

meslemervaa hesabım takip edebilirsiniz

ASTSUBAY BEYCİĞİM | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin