(Kirké)
Kirké nebola spokojná s tým, čo sa dialo posledné dni u nich doma. Boli veci, z ktorých by sa mohla radovať, ako bolo napríklad jej prvé tehotenstvo so Saulom Shadeom či matkinho zlyhanie súvisiace so zberbou, ktorú si privliekla do domu. Na druhej strane, Hecate zdúchla alebo sa skrývala pred kráľovnou Morganou a Saula odvliekli do žalára.
Saul Shade nikdy nebol skvelým partnerom. Často Kirké zahýbal či chodil do krčiem, často sa obzeral za inými ženami a obzvlášť tým, čo skrývali pod šatami, bol to človek, ktorého Kirké nie raz prirovnávala k divokému žrebcovi. Nebol to veľmi rodinný typ, taký, čo by sa rád viazal, hoci si rovnako ako Hecate dobre uvedomoval potrebu mať mocného nástupcu, svojho dediča. Ideálne s niekým z mocného čarodejníckeho rodu, ako bol ten jej. Boli chvíle, kedy ho mala rada a milovala, a boli také, kedy ním opovrhovala či sa naňho hnevala. Boli aj také, kedy od neho chcela odísť.
Saul si až príliš často neuvedomoval, že čím viac štetiek a lacných žien (či hocijakých iných žien) pred ňou spomína či o nich vie, tým viac tým len znižuje jej sympatie voči nemu ako k partnerovi.Svoju prácu a povinnosti si Saul plnil, pracoval tvrdo, ale často Kirké neprejavoval dostatok citu, ktorý jej niekedy schádzal. Často ju aj urážal či obviňoval ju z nevery, pričom neveru vykonával on sám. Kirké zvykla byť prelietavá - kedysi. Ale to patrilo k minulosti, než ju to prestalo baviť a napĺňať. Kirké niekedy potrebovala niečo cítiť. Hlavne niečo viac, než bola sladká chuť pomsty keď Saulove milenky, ktoré odhalila, premieňala na svine. V hĺbke duše vždy túžila byť milovaná, hoci jej samotnej sa lásky veľmi nikdy nedostávalo. Nikto ju ani neučil ako milovať - ako milovať správne a sama nevedela, či ona miluje správne.
Saul taký tiež nebol, nebol veľmi romantická duša, ktorá by toho vedela veľa o skutočnej láske, a to mali spoločné. Ale potrebovala ho. A aj keď to sama niekedy nechápala, tak v nej často vyvolával žiarlivosť. Žiarlila na ženy, ktorými sa Saul obklopoval, pretože dosť často túžila byť pre niekoho prioritou, nie len jednou z mnohých možností alebo nechceným deckom zrodeným z násilia.
Saul Shade veľa v čarodejníckom svete znamenal, rovnako, ako celá jeho rodina a pokrvná línia, a hlavne to bolo dôvodom, prečo sa Kirké páčil, mimo dôvodov, ktorým niekedy ani ona sama nerozumela. Bol to jeden z najvyšších čarodejníkov po Morgane a Kirké bola človek, ktorý mal pomerne vysoké nároky. Keď odišla z domu, váhala, čo s ňou bude ďalej a v Saulovi videla príležitosť - a on v nej zase ženu, s ktorou mali spoločné ciele a mohli spolu veľa dokázať.
Hoci ich vzťah bol aký bol, chcela, aby Saul žil. Nepotrebovala ho keď bol v žalári, potrebovala ho tu a teraz, pri sebe a pri plnej moci nekromanta, ktorý reálne bojuje za to, stať sa najvyššie postaveným čarodejom a realizuje to, nie sa len nechá lapiť preto, lebo Morgana má pocit, že ju zradil. Chcela v ňom mať istotu po svojom boku.
Ako sa však ukáže, Saul bol šikovnejší, než si o ňom nie raz Kirké myslela. Podarí sa mu z väzenia dostať.
,,Ako to, že si tu?" spýta sa prekvapená Kirké, keď sa Saul jedného dňa objaví vo dverách ich spoločnej spálne.
,,Čo je, ženská? Nie si vari rada, že ma tu vidíš?" spýta sa jej Saul sarkasticky a potom ju začne skúmať. ,,Si sklamaná, že ti skončili dobré časy, hmm?"
,,Nie, nie! Práve naopak! Som len prekvapená.. ale v dobrom, drahý môj. Ako sa ti podarilo dostať sa zo žalára?"
,,Rozprával som sa s Morganou. Povedal som jej svoj príbeh o tom, čo sa odohralo a ona mi to odpustila."
YOU ARE READING
The house of enchantment
Fantasy,,Nastal čas hrať sa v mojej záhrade tieňov." ,,Nech nás sem dostal ktokoľvek, rozhodne nás má v úmysle zabiť." Dvadsať tínedžerov. Päť skupín, každá jedna zložená z dvoch chlapcov a dvoch dievčat. Jedna žena, ktorá medzi nimi hľadá svojho nástup...