||6.||

79 20 2
                                    

(Jasper)

Cítil to až sem. Všetok ten pot, ktorý vylučovala Lizbeth, bol ako úder päsťou do nosa. Jasper sa snažil kráčať čo najďalej od nej, ibaže stále to cítil, čím viac sa otepľovalo a čím ďalej kráčali. Pozrie sa na ňu, a zistí, že to nemal urobiť, pretože Lizbeth si práve rukou pretiera tvár v oblasti.. fúzov. To dievča skutočne malo na ženu celkom viditeľné fúziky. Jasper nad ňou ohrdne nosom. Mužatka. Jediný, kto ku Lizbeth ešte ako-tak prehovoril, bola Kayleigh. Zlatá, sladká, nádherná Kay. Bola ako sladkosť, ktorú túžil ochutnávať. Keď sa s Liz dá Kayleigh do reči a Jasper sa na to bezradne z diaľky prizerá, prihovorí sa k nemu Ionnes.

,,Tak čo, ktorú vyzeráš, kamoško?" spýta sa provokatívne. ,,Podľa mňa by sa k tebe Lizbeth hodila dokonale," snaží sa ho potľapkať po pleci, no Jasper ho odstrčí. ,,Na zácvik ti určite stačí. Že ty si ešte v živote s nikým nespal?"

,,Do toho ťa nič! A my dvaja sme spolu ovce nepásli," zmrazí ho Jasper pohľadom, aby uviedol veci na správnu mieru.

,,Dobre, dobre, len sa toľko neondi," Ionnes vystrie ruky pred seba v obrannom geste, ,,ale i tak si myslím, že sa Kay páčim omnoho viac, než ty," stále zabŕda, akoby chcel skončiť ešte dnes mŕtvy. ,,Vyzeráš ako teploš."

,,Tak to sa ešte uvidí," prehlási Jasper sebavedomo a vystrie chrbát. ,,A nevyzerám, hej?"

,,Stavme sa," navrhne Ionnes.

,,O čo?"

,,Dobrá úvaha."

Obaja totižto pri sebe nemali absolútne nič, čo by stálo za stávku.

,,Stavme sa len tak, kvôli víťazstvu," Ionnes k nemu vystrie pravačku. Jasper zaváha, no napokon si napľuje do dlane a spraví to isté.

Počasie si robí, čo sa mu zachce. Kým ešte včera bola strašná zima a vlhko, dnes Jasperovi príde, akoby boli v pekle. Keď sa tak zamyslel, naozaj sa mu zdalo, že čím dlhšie kráčali, tým ich sprevádzalo stále väčšie dusno a páľava. Potia sa všetci. Aj krásnej Kay stekajú kvapôčky potu po šiji a dokonalo tvarovanom poprsí. Túžil z nej tie šaty strhnúť a potiť sa spolu s ňou, na jej tele. Dnes sa mu o tom určite bude snívať. O jej obnažených prsiach, o nej vzdychajúcej od rozkoše... Jasper sa cítil byť nadržaný už len keď sa naňho pozrela.

Jasper pocíti obrovský smäd. A potom si uvedomí, že aj stromy majú v oblasti, do ktorej sa dostali, popraskanú pôdu pri koreňoch, a lístie nemajú už takmer vôbec. Tieto stromy pôsobia vysušene a mŕtvo. Je to veľmi zvláštne. Ničotná riedkosť lesa v porovnaní s tým, čo videli predtým, ich zaráža s každým ďalším spraveným krokom dopredu. Až napokon...

,,Ľudia, vidíte to? Tamto ďalej je už len piesok," oznámi Kayleigh. ,,To je.. zvláštne."

,,Áno, zvláštne," obaja chalani jej na to takmer naraz prikývnu.

,,Myslíte si, že by sme mali ísť až tam ďalej?" spýta sa váhavo Kay.

,,No neviem, rozhodni sa ty," prehovorí k nej Ionnes. Zdá sa, že Kay sa páči moc, ktorú jej tak Ionnes dáva do rúk, i keď na druhej strane sa tvárila dosť nerozhodne.

,,No ja neviem.. a čo ty, Jasper?" otočí sa naňho Kay a jeho to úprimne poteší, keď naňho hodí spýtavý pohľad, akoby jej reálne záležalo na jeho názore a pýtala si od neho radu.

,,Rozhodne poďme niekam, kde je voda, inak tu skapem," vezme mu slovo Lizbeth.

,,Súhlasím s Liz," Kay sa otočí smerom nazad od začínajúcej púšte.

The house of enchantmentDonde viven las historias. Descúbrelo ahora