||33.||

71 21 2
                                    

(Felix)

Felix mal za úlohu zistiť, kto chcel otráviť Minu - alebo nechcel, a bola to len nehoda. Tušil, že skôr išlo o to, že niekto chcel otráviť Kayleigh. Rozhodol sa, že s ňou musí prehovoriť. Obvykle sa jej vyhýbal, pretože ich blízkosť a v jeden a ten istý okamih vzdialenosť spôsobovala, že cítil tak veľa, až sa toho bál. Neustále premýšľal, či tie city k nej sú viac kladné alebo záporné, a skutočnosť, že sa nevedel rozhodnúť, považoval za mätúcu. Bol zmätený, pretože pri nej nevedel, čo vlastne chce, čo očakáva od ich vzťahu, či chce ju.

Keď vojde do izby, zistí, že Kayleigh plakala, akokoľvek sa to snažila zakrývať. Oči mala červené, opuchnuté.

,,Ty si plakala?" spýta sa jej otázku, ktorej odpoveď je mu už zjavná. Chcel vedieť dôvod.

,,Som.. som teraz dosť emocionálna."

Aspoň to nepoprela.

,,Kayleigh..."

Premýšľal, či jej má povedať, že je možné, že si jed mala vypiť ona, no vzhľadom k jej stavu sa rozhodol, že ju nechce znepokojovať.

,,Ide o Minu. Hecate mi prikázala nájsť vinníka."

,,Myslíte si, že som to spravila ja?" vyhŕkne.

Felix rýchlo pokrúti hlavou.

,,Nie. Viem, že Mina je tvoja dobrá kamarátka, Kayleigh, a nikdy ste sa nehádali, ani nič podobné. Iba si myslím, že ak by Mina mala nejakých nepriateľov, tak by si o tom vedela, a práve preto som za tebou prišiel."

Strach a nedôvera z jej strany ustúpi do úzadia. ,,Mina nemala nepriateľov," povie. ,,S každým vychádzala dobre. Ale zato ja-"

,,Čo ty?"

,,Myslím, že niekto chcel otráviť mňa. Neviem kto, možno Octavia, alebo Hecate. Ja neviem! Ale možno Mina umiera kvôli mne!!!" Možno som mala teraz umierať ja!!!"

Slzy sa jej začnú rynúť z tváre. Felix nevie, čo má robiť, no po chvíli váhania sa ju rozhodne objať. Slzy mu orosujú oblečenie, a počuje jej tiché vzlyky, nepravidelné dýchanie, a jemné poťahovania nosom. Bolo mu jej ľúto, a zrazu nadobudol pocit, že robí správnu vec. Nebol rád, keď ľudia plakali. Ani keď to bola ona. Čo si to navrával? Nikdy nebol učiteľom. Ani tých pár týždňov, čo sa ním pokúšal byť.

Už sa na ňu nedokázal viac hnevať. Nikdy to nedokázal na dlhú dobu. A možno bolo len dobre, že odídu z Hex Hall. Začnú odznova. Budú mať dieťa. Budú ho spolu vychovávať. Prídu na iné myšlienky.

,,Bol som za Octaviou. Bola prvým človekom, ktorý mi zišiel na um v súvislosti s vami. Poprela to, vraj ani nevie, ako sa pripravujú jedy."

,,Možno klame."

,,Áno, ale i tak by som rád vedel, či si si niekoho v poslednom čase veľmi neznepriatelila. Ty alebo Mina."

,,Znepriatelila som si každého. Dokonca aj vás."

,,Tak to nie je."

,,N-nie?"

,,Tiež som vinný."

,,Ale tvrdili ste, že-"

,,Viem, čo som tvrdil. Bolo to v hneve, a už som sa s tým vyrovnal. Dokonca natoľko, aby som si vedel priznať svoj podiel viny."

,,Nehovoríte to len preto, lebo som-"

,,Nie. Ver mi, prosím. Tak?"

,,Ak to nie je ona, tak to mohol byť ktokoľvek iný. Možno to boli Jasper alebo Ionnes."

The house of enchantmentDove le storie prendono vita. Scoprilo ora