||29.||

71 16 6
                                    

(Hecate)

Išlo to strašne pomaly. Hecate mala dojem, že čím dlhšie sú deti v dome, tým má k nim bližšie, a teda si ku každému z nich buduje vzťah, až má problém rozhodnúť sa, koho nakoniec obdaruje svojou mocou. Boli tu pomerne bezpečné voľby, ako taká Amanda, Adrien, Filip. A na druhej strane menej bezpečné, ale zato veľmi usilovné a nadmieru schopné, ako napríklad Octavia, Saber, Journee. Ďalej také, ktoré mali čosi do seba, čo sa jej páčilo - Mabel, Ionnes. A potom také, o ktoré veľmi nedbala, ale mohli stále veľmi prekvapiť a zamiešať karty - Viktor či ostatní. Potrebuje decká preriediť. S touto myšlienkou namočila brko do kalamára a začala písať zoznam pozostávajúci z niekoľkých mien.

Beck
Phineas
Warren
Emily
Mina

Hecate zastane s brkom na papieri. Premýšľala, že keď vylúči spomedzi detí päť, tak v dome ostanú trinásti. Dvanástka by bola predsa krajšia, nie? A ideálne by bolo, keby vybrala ešte jedno dievča, aby bol pomer rovnaký, šesť ku šiestim. Premýšľala. Ostávali Kayleigh, Octavia, Amanda, Journee, Mabel, Zuri, Kezia.

Možno z nich bola Octavia často nepríjemná, ale nemohla prehliadnuť jej obrovský talent, učenlivosť, a odvahu vyjadriť svoj názor. Ďalej sa za posledné dni veľmi zmenila k lepšiemu a Hecate si toho všimla.

Mabel síce z celej duše nenávidela čítanie, pretože vraj jej písmená pred očami lietali, a jej vzťah k učeniu bol nie najlepší, ale zato sa Hecate páčila jej ohnivá, rebelantská povaha.

Journee tvorila krásny nový pár spolu so Saberom. Tvorili spolu silnú dvojicu, a mohli by dokázať skutočne veľa na základe puta, ktoré si spolu budovali. Bola by jej škoda.

Zuri bola často nenápadná, skrytá, ale keď sa na človeka usmiala - bolo to, akoby sa na človeka usmialo malé satanča. Váhala. Mala v sebe čosi.. rozhodne bola z démonológov v dome najlepšia.

Amandu ani veľmi neriešila, tú zo zoznamu ohrozených jednoducho vyškrtla ako prvú.

Kayleigh bola čosi, čo bolo ako hybná sila pre ľudí v dome, predovšetkým pre chalanov. Mala na ľudí vysoký vplyv, predovšetkým na základe svojej neprehliadnuteľnej krásy.

,,Ach, Hecate, Hecate.. vyberáš si snáď najkrajšiu tváričku, alebo najlepšieho čarodejníka?" zamrmle si popod nos. Jej meno aj spolu s Keziiným zakrúžkuje. Kezia bola síce dobrá v tom, že sa vyznala v ľuďoch, bola aj dobrá v čarovaní, ale bola taká.. Hecate nevedela, čím to bolo, ale veľmi pri nej váhala.

Pre a proti. Dve strany, ktoré na ňu útočili z každej strany, až nakoniec v hneve odhodila brko smerom do steny a papier pokrčila v rukách. Neznášala takéto ťažké rozhodnutia. A ešte omnoho viac skutočnosť, že sa tomuto neľahkému rozhodnutiu sama vystavila.

(Kayleigh)

Okolo Kayleigh sa chalani točili. Nikdy nemala núdzu o nápadníkov, v dome šlo predovšetkým o Ionnesa a Jaspera. Ibaže Kayleigh bola vždy na chalanov, ktorých nemohla mať. Alebo mohla, ale vyžadovalo to omnoho viac úsilia, než len byť pekným dievčaťom. Páčili sa jej tiež o čosi starší chalani, obvykle nie o príliš veľa, ale len o pár rokov. V kútiku duše sa za to Ionnesovi a Jasperovi vysmievala, pretože ich považovala za ešte len také nevyzreté mužské stvorenia. To však oni dvaja nevedeli, preto bolo zábavné pozorovať, ako sa snažia. Spolu s Emily a Minou si z nich neraz potajomky uťahovali.

Ak by si mala vybrať, kto sa jej z Hex Hall najviac páči, tak by sa najskôr rozhodovala medzi Saberom a Felixom. Saber bol však po novom zadaný, a spolu s Journee tvorili naozaj krásny párik, takže im to nechcela rozbiť. No a Felix? Ten bol predsa učiteľom. A ak by ho aj bola zviedla a Hecate by sa o tom dozvedela.. ako by dopadla?

The house of enchantmentWhere stories live. Discover now