||53.||

15 1 2
                                    

(Amanda)

,,Stretneme sa za krvavého mesiaca v strede bludiska pri Hex Hall. Je mi jedno, koho každého si prizvete na pomoc. Prehráte."

Amandu slová čarodejnice desili. Bola ako búrka plná pocitov, najviac však ale prevládali emócie plné hnevu a taktiež obáv o svojich najbližších. O to viac ju hneval a spôsoboval jej zmätok v hlave Adrienov postoj k tomuto celému. Nepripadlalo jej to ako názory zrelého muža. On by bol asi najradšej, keby zbabelo ušli a na všetko sa vykašľali, vrátane jej malej sestričky Eleanor, jej najbližšej rodiny. Jej jediná rodina pre ňu znamenala všetko. Nechápala to a stále nad tým uvažovala. Ako to len mohol vôbec navrhnúť? Čo ho to vôbec napadlo? Cítila sa jeho slovami zranená a dotknutá, aj keď sa ihneď ospravedlnil - ale už tie slová boli raz vyrieknuté a ona cítila, že to bolo v skutočnosti to, čo by v hĺbke duše chcel - aby boli spolu a nemali na starosti to dieťa - jej malú sestričku. Ibaže ona ju odmietala nechať niekde s cudzími ľuďmi, teraz, keď sa znovu našli po odlúčení. Dobrovoľne to nechcela urobiť.

Hecate nečakala, než zareagujú - jednoducho sa kamsi opäť vyparila skôr, než ju stihli zastaviť, či sa Ash stihol premeniť na človeka.

Ako prvá prehovorí Octavia. ,,Videli ste to? Ona nám normálne znovu zmizla pred očami! Spackali sme to! Malo sem prísť viac čarodejov! Mali sme.. mali sme príležitosť a-" je úplne vytočená a frustrovaná.

,,A stále ju máme," skočí jej do reči Adrien. ,,Počula si ju, Octavia. Za krvavého mesiaca v bludisku."

Vtedy sa ozve mužský hlas z rohu miestnosti a do diskusie sa zapojí aj Ash. ,,A to vôbec nie je v poriadku. Nebude to jednoduché. Viete vy vôbec, čím sa vyznačuje krvavý mesiac?"

,,Neviem, žs je červený?" opýta sa ho Adrien, no jeho odpoveď ostane bez povšimnutia.

,,Z hľadiska mágie ide o nebezpečný jav. Čarodejníci, obzvlášť tí najšikovnejší a najmocnejší z neho majú možnosť a obvykle čerpajú moc či môžu dokonca prebudiť temné sily zo záhrobia. Skvelo slúži pri využívaní temnej mágie, tej najtemnejšej, a hlavne na nebezpečné, prastaré rituály. To, že sa Hecate chce stretnúť v bludisku, tak si myslím, že za tým je niečo viac a nič viac a nič menej, než nejaký skrytý postranný úmysel. Je to iba ťah a ona sa s nami zahráva."

,,Dobre, a čo s tým mienime robiť?" opýta sa nervózne Amanda, príliš znepokojená všetkým, čo im Ash hovoril.

,,Musíme zistiť, čo plánuje. Ale ešte predtým, je tu jeden zásadný problém," Ash kývne hlavou k mŕtvemu telu samotnej kráľovnej Morgany.

,,Musíme sa vrátiť naspäť do paláca. Adrienov strýko, jej deti a druhý milenec a ďalší musia vedieť, čo sa stalo. Že Morgana prehrala v súboji s Hecate a.. a že je kráľovná mŕtva," prehovorí Octavia zamyslene.

,,Otázne je, či nám vôbec uveria?" spýta sa Amanda a pokrčí nosom znechutená množstvom krvi, ktoré presakovalo cez Morganino oblečenie. ,,Čo ak nás obvinia, že to my za to môžeme a.. a strčia nás do žalára alebo niečo podobné?"

,,Budú musieť nám to uveriť. Majú plné ruky práce so zabezpečením paláca, ale toto majú plné právo a musia sa to dozvedieť," odpovie jej na to rozhodne Octavia.

,,Ale.. budú chcieť ísť do bludiska," povie jej Amanda po chvíli späť.

,,A vy obe zabúdate na jednu dôležitú vec. Bludisko vôbec nie je naša starosť. Popravde ani len ten palác, my všetci sme sa v tomto celom ocitli len kvôli Hecate, ktorá si raz z rozmaru zmyslela, že nás chce mať v Hex Hall. Už dávno sme mohli byť z tohoto celého preč, ako Saber, Journee a ďalší. Hecate nám nemá čo ponúknuť, ak do toho bludiska pôjdeme. Všetci, alebo len jeden z nás. Je to ako ísť si po rozsudok smrti s jediným maličkým svetielkom nádeje, že konečne sa jej niekto z nás pomstí za to všetko, čo napáchala," Adrien sa snaží prehovárať dievčatá. ,,Považujem preto za prioritu hlavne keď tak ochrániť palác pred možným útokom v podobe Saula Shadea a kto vie, koľkých ďalších čarodejov. Ani do toho sa mi veľmi nechce, ale hej: viem, že by si tam i tak chcela silou-mocou ísť za sestrou," Adrien hodí pohľad smerom k Amande. Ona sa naňho zamračí a v jeho slovách cíti čosi, čo jej pripadalo trochu ako nemá výčitka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The house of enchantmentWhere stories live. Discover now