(Ionnes)
,,Hecate ma poverila tým, že mám nájsť vinníka. A nemienim o tom viac s tebou diskutovať," povie mu Felix a Ionnes si uvedomí svojho zlyhania. Mal strach, bál sa o svoj život najviac od chvíle, čo bol prvýkrát v lese neďaleko Hex Hall.
,,Hecate ma zabije! Kay! Prosím!"
,,Život mojej kamarátky je vo vážnom ohrození. A ty si myslíš, že s tebou budem mať zľutovania?" z Kayleigh srší hnev, a po Ionnesovi zlostne vrčí.
,,Ak ty nie, tak majte ho aspoň vy, PÁN UČITEĽ!" posledné slová povie hlasnejšie, viac sarkasticky.
,,Je mi to ľúto," odpovie Felix po krátkom zaváhaní, ,,ale ponesieš si následky za svoje skutky. Aj my sme museli."
,,Nuž dobre. Aspoň sa nedožijem vašej svadby. Nikdy spolu nebudete šťastní!"
(Hecate)
,,Našiel som vinníka, pani moja."
Hecate sa otočí a uvidí Felixa, ktorý zviera Ionnesove ruky za chrbtom. Ionnes sa nevzpiera, vyzerá vyrovnane, prijímajúci to, čo bude nasledovať. Nezmienila byť k nemu milá, nebola dnes vo svojej láskavej nálade.
Hecate sa doširoka usmeje.
,,Výborne, Felix. Potrebovala by som od teba ešte jednu vec. Ide o Minu."
,,O čo sa jedná?"
,,Nezvládla to. Opustila tento svet."
,,Ona umrela???" Felixa to úprimne zarmúti. Nikdy s Minou príliš nekomunikoval, ale mal ju rád.
,,To nie! To nemôže byť pravda!" Ionnesa správa zloží, a chce sa vytrhnúť Felixovi, zrejme v túžbe rozbehnúť sa k jej izbe.
,,Ale, ale, ale," zasiahne Hecate. ,,Ty odtiaľto neodídeš. Nie, kým tak neprikážem ja, a vedz, že ja tak nespravím," zastaví ho prísne.
,,Takže, aká je moja úloha?" diabolskú vášeň v Hecatiných očiach, ktorá sa rada hrala s ľuďmi, preruší Felix, vrátiaci sa k pôvodnej téme.
,,Predpokladala som, že si si to domyslel. Povedať túto novinu aj ostatným v dome. Mne sa dnes nechce."
Felix sa ukloní a nechá Hecate s chlapcom osamote. Ona dlho mlčí a uvedomuje si, že chlapca s každou ďalšou sekundou ticha navyše zmáha čoraz väčší nepokoj.
,,Nemyslela som si o tebe, že si až taký podlý, Ionnes. Chcel si sa zbaviť konkurencie? Hmm? Takto jednoducho?"
,,Nie. Chcel som iba spravodlivosť."
,,Prečo práve Mina?"
,,Priplietla sa mi do cesty. Mŕtva mala byť Kayleigh."
,,Zabil si nevinného človeka. Uvedomuješ si to?"
Chlapec sa rozplače ako malé dieťa, ale to presne Hecate chcela. Chcela, aby trpel a cítil silu výčitiek.
,,Ne-nemala to byť ona!"
,,Presne tak. Možno si to mal byť práve ty. Aké je tvoje posledné želanie pred smrťou?"
,,Nezabíjajte ma, prosím!"
,,A prečo si myslíš, že som to nazvala posledným želaním pred smrťou?"
Neodpovie jej.
,,Tak?"
,,Chcel by som, aby ste Kayleigh odovzdali svadobný dar. Nechal som ho v mojej izbe pod posteľou."
,,Nuž dobre. Zajtra ráno ťa čaká najvýznamnejší deň tvojho života," Hecate sa uchechtne a zavolá po mene Galateiu. Významný deň - posledný deň.
ESTÁS LEYENDO
The house of enchantment
Fantasía,,Nastal čas hrať sa v mojej záhrade tieňov." ,,Nech nás sem dostal ktokoľvek, rozhodne nás má v úmysle zabiť." Dvadsať tínedžerov. Päť skupín, každá jedna zložená z dvoch chlapcov a dvoch dievčat. Jedna žena, ktorá medzi nimi hľadá svojho nástup...