Pénz, luxus, partik, hatalom - a 17 éves Ruby Bell mindezzel nem tudott mit kezdeni. Hétéves kora óta egyetlen vágya van: az Oxfordi Egyetemen tanulni. Most, közvetlenül az érettségi előtt, az álma karnyújtásnyira van tőle. Mindössze annyit kell tennie, hogy túléljen még egy évet a Maxton Hall College-ban - Anglia legtekintélyesebb és legdrágább magániskolájában. Amióta elnyerte az egyik áhított ösztöndíjat, igyekszik láthatatlan lenni, és a lehető legkevesebb feltűnést kelteni diáktársai körében. Mindenekelőtt távolságot tart James Beauforttól, a kollégium titkos vezetőjétől. Túl arrogáns, túl gazdag, túl vonzó, és megtestesíti mindazt, amit Ruby ki nem állhat az angol előkelő társaságban. Szerencsére fogalma sincs arról, hogy Ruby egyáltalán létezik - legalábbis eddig. Amikor Ruby szemtanúja lesz valaminek, amit nem kellett volna látnia, a láthatatlanság köpenye egyik pillanatról a másikra lehullik. Hirtelen James pontosan tudja, ki is az a Ruby, és mindent megtesz azért, hogy a lány ne tegye tönkre a családja hírnevét. Ruby ingerült - egyrészt azért, mert James hirtelen mindenhol ott van, ahol ő is, de mindenekelőtt azért, mert egyre nehezebben tudja figyelmen kívül hagyni a kettejük közötti szikrázó kémiát. Pedig James Beaufort az utolsó férfi, akihez vonzódnia kellene. Ruby tisztában van ezzel. Pedig a szíve hamarosan nem hagy neki más választást.
YOU ARE READING
Save Me - Mona Kasten (magyar)
RomanceMona Kasten Save Me című könyvének magyar fordítása