נ.מ אוולין:
אני וליאו סיימנו לאכול והיא לקחה אותי לעבודה, לעזאזל היא מבשלת כל כך טוב אני יכולה לחיות רק על האוכל שהיא מכינה.
ג'יני שלחה לי הודעה ושאלה אותי אם אני באה איתה לקניון היום, הגבתי שכמובן ושאלתי עם ליאו יכולה לבוא גם.
'ברור! אני חייבת להכיר אותה יותר!' היא השיבה לי מיד.
'נהדר! אני אשאל אותה אם היא יכולה לבוא' כתבתי בחזרה ושלחתי לליאו הודעה, שאלתי אותה אם היא רוצה לבוא איתי ועם ג'יני בערב, לא עברה דקה וכבר קיבלתי ממנה הודעה בחזרה.
'בטח מיה קארה, אני לא יכולה להבטיח שאני אהיה נחמדה אבל אני לא אהיה רעה' צחקקתי מזה קצת, אני חושבת שהיא עדינה ואוהבת ככה בעיקר אלי לפי מה שראיתי.נ.מ ליאו:
שלחתי את ההודעה וצחקקתי לעצמי והרגשתי שאני קצת מסמיקה מהמחשבה על אוולין.
הכנסתי את הטלפון לכיס שלי והחזקתי את האקדח טעון בשתי הידיים, "אוקיי, נכנסים בספירה שלי" לחשתי לכל מי שהיה איתי שם במשימה, כולם דרוכים גם הם.
ספרתי בשקט עד 3 והתפרצנו פנימה, בדיוק באמצע עסקה על סחורה של הארגון שלי, בין שני ארגונים אחרים.
אני אסביר, הם גנבו מהבחורים שלי ציוד ונשק לפני כמה זמן וכשהם התחננו למחילה ממני הם טענו שהם יחזירו את הכל, ובנוסף כסף וריבית. ונחשו מה? הם לא קיימו. הם גם עשו בעיות למאפיה היהודית של ניו יורק, שלא היססו לבוא איתי היום.
מהר הפלנו את כל מי שהיה בחדר לפני שהם הספיקו לתפוס מה קורה איתם, יריתי למנהיג שלהם בידיים והקדמת אליו, דחפתי אותו למטה ודרכתי עליו. "היי פול! הפעם אין הזדמנות שנייה!" קראתי ויריתי לו בראש.
"אני מודה, חשבתי שיהיה יותר כיף" בחור מהמאפיה היהודית ניגש אלי.
"אתה צריך לבוא איתי ליותר משימות אברהם, ובמיוחד לכאלה עם אחותי קמילה. תאמין לי שום דבר לא הולך חלק איתה" גיחכתי. "היי זו שאלה מוזרה, אבל אני יכולה לנסות את המגבעת שלך?" שאלתי אותו בסקרנות.
"למה לך? וגם לצערך אני לא יכול, אבל אם את רוצה אני יכול לסדר לך כובע כזה משלך" הוא אמר. המאפיה היהודית שאני אוהבת לעשות איתם עסקים הם הרפורמיים, אז זה אומר שגם אם אני אישה אני יכולה להתלבש בלבוש ברשמי של הגברים, ואני גם יכולה להתחתן עם אישה אחרת. בטח אפשר להבין למה קשה לי לעבוד עם אנשים דתיים הדוקים... כל דבר בי צועק 'לסבית!' ואין בי דבר אחד שמרמז על סטרייטיות או משיכה לגברים.
"יש שמועות שיש לך בת זוג חדשה ליאו" אברהם אמר לי בדרך החוצה.
"אני יודעת, היא מדהימה" אמרתי בפרצוף חולמני.
"הו... גם אני הרגשתי ככה כשהתחלתי לצאת עם יעל. את גם תזמיני אותי לחתונה שלך?" הוא שאל.
"ברור. אתה רוצה להעביר את הטקס?" שאלתי בצחוק, וגם הוא צחק קצת. אני לא חושבת שאני אעשה חתונה דתית בכלל... רק אם אוולין תרצה.
מה זה מפתיע אתכם שאני כבר בטוחה שנתחתן? הייתי בטוחה בזה מהרגע הראשון שראיתי אותה.
"תגידי ליאו בנושא אחר, המאפיה הספרדית עושה גם לך בעיות?" אברהם שאל.
"הם עשו קצת אבל אני חושבת שאיך שטיפלתי בעניין הרחיק אותם לזמן הקרוב" צחקתי בשקט.
"אני חושב שהמנהיג שלהם לא עובד טוב כל כך, האנשים שלו פועלים הרבה על דעת עצמם וגם לא נכון. והם גם כל כך אנטישמים זה לא הגיוני" הוא אמר.
"שומע אם מישהו אנטישמי אליך או למשפחה שלך אל תהסס לבקש ממני עזרה בלהרוג אותם." קבעתי. לשנוא מישהו בגלל הדת שהוא נולד אליה זה בדיוק כמו לשנוא מישהו בגלל הנטייה המינית שלו, ולדעתי זה הדבר הכי מטומטם שיש.
"את לא מפחדת גם מכל מיני ערבים עשירים?" הוא הרים גבה.
צחקתי, "אני לא מפחדת מאף אחד." אמרתי.
YOU ARE READING
Leo Moreno
Lãng mạnליאו מורנו היא הבוסית של המאפיה האיטלקית בניו יורק, היא קשוחה, קרה ואכזרית. מהסוג שיכולה לגרום לאימפריות ליפול ולמפלצות לייחל שהן מעולם לא היו נולדות. יום אחד ליאו פוגשת בחורה, אחת מיוחדת שהיא רק רוצה לתת לה הכל. רק אליה היא עדינה ואוהבת, רק לה יש...