83

70 9 5
                                    

היום אנחנו טסות ליוון לחתונה שלנו, היא תהיה בחוף יפה ורגוע, קטנה ואינטימית.
המוזמנים הם האחיות וההורים שלי, אבא של אוולין וג'יני שהיא כמו אחות בשבילה.
שכרתי מטוס פרטי, אין לי כוח לאבטחה של שדה תעופה שיבהלו מהפנס בעין שלי ומזה שאני ליאו מורנו, יחפשו עלי שעה נשק ואני כמעט אפספס את הטיסה.
"שמפניה?" הדיילת שאלה אותי על המטוס.
אחרי ההמראה ישבנו כולנו מסביב לשולחן, צוחקים ביחד ומדברים.
"כן בבקשה, כוסות לכולם" אמרתי לה. היא חזרה אחרי כמה דקות עם מגש, חילקנו את הכוסות הגבוהות ונתתי אחת לאיימי שישבה לידי.
"מותר לי?" היא שאלה והנהנתי.
"ליאו את נותנת לילדה שלך אלכוהול?" אבא של אוולין שאל.
"מה הבעיה בזה?" אימא שלי השיבה לו מבולבלת. "לואיזה שותה איתנו מאז שהיא יכולה להחזיק כוס לבד" היא אמרה.
"בואי הגזמת" גיחכתי והסתכלתי על אבא של אוולין, "גיל 11" אמרתי לו.
איימי לקחה לגימה מהכוס, "זה דוחה" היא אמרה ואז חשבה לרגע, "אבל זה נחמד" היא אמרה ולקחה עוד לגימה קטנה.
"ליאו את מדרדרת" אוולין אמרה לי.
"יש לי גרוע יותר" הרמתי גבה.
"נכון, יש לה" איימי אמרה וכולם צחקו.

"וואו זו היתה טיסה ארוכה...!" אוולין קראה וצנחה למיטה כשהגענו לחדר שלנו בווילה ששכרנו.
"אבל היה כיף" אמרתי ופיהקתי בעייפות.
הסתכלתי עליה בערמומיות, שוכבת על הבטן עם אחת הרגליים קצת מורמת ככה שהתחת שלה בולט ויפה. "קצת באלי להביא לך ביד לפני המקלחת..." אמרתי.
"אולי לא? אני צריכה להיות מסוגלת ללכת מחר" היא אמרה.
"אני אהיה עדינה" אמרתי והתיישבתי על המיטה בין הרגליים שלה, הרמתי לה את השמלה והזזתי את התחתון לצד, מתחילה לגרות אותה עם היד.
"תעשי מה שאת רוצה, אני לא זזה אני עייפה מדי" היא אמרה והניחה את הראש שלה על הכרית.
"זה נהדר, תשארי איך שאת" אמרתי והתכופפתי לנשק לה את הצוואר ואז את הפה כשאני מכניסה את האצבע שלי.
התרוממתי והמשכתי לענג אותה בעדינות, היא המשיכה לשכב באותה תנוחה וגנחה בשקט, "מממ ליאו אני גומרת~" היא לחשה וגמרה לי על היד.
"וזה היה טריילר למה שעומד לקרות מחר~" צחקקתי והרמתי אותה למקלחת.
הושבתי אותה על השיש של הכיור וניקיתי אותה, פותחת את הברז ומתחילה למלא אמבטיה.
"ליאו אני נרדמת תחזיקי אותי" היא אמרה בקול שכמעט לא שמעתי, הסתובבתי אליה מהר ותפסתי אותה מהר כשהגוף שלה נופל קדימה עלי.
"נו תתעוררי צריך להתקלח" אמרתי וניערתי אותה בעדינות. היא סוג של קמה אחרי דקה, "אני עייפה כל כך" היא אמרה ועברה להישען אחורה על הקיר.
זה לא מצא חן בעיני, אי אפשר ללכת לישון מלוכלכת גם אם את ממש עייפה.
אני הייתי חיבת למצוא דרך לעורר אותה קצת, הלכתי למטבח הקטן ליד החדר ושמתי מים וקרח בכוס.
"בייבי תזכרי שאני אוהבת אותך" אמרתי לה, "מה...?" היא מלמלה ופתחה קצת את העיניים, בדיוק אז השפרצתי עליה את מי הקרח מהכוס.
"ליאו....!" פתאום היא היתה מלאת מרץ וניגבה את המים מהפנים עם היד בדרמטיות.
"זה היה עבורך, את תודי לי על זה" אמרתי.
היא הסתכלה עלי במבט עצבני והתחילה לתת לי אגרופים שלא באמת הרגשתי, "נו בייב סליחה" אמרתי.
"שונאת אותך!" היא קראה בצחוק אבל בכל זאת נתנה לי סטירה שנהניתי ממנה מאוד.
הסטירה היתה חזקה וקצת הזיזה לי את הראש הצידה, "אה~" גנחתי בהנאה בקול גבוה, אני חושבת שאוולין אף פעם לא שמעה ממני גניחה כזאת בהתבסס על המבט המופתע על הפנים שלה.
"נ-נראה לי שאפשר להיכנס למ-מקלחת ע-עכשיו" הא גמגמה בהלם.
צחקקתי ונכנסתי לאמבטיה והיא התיישבה מולי עם אותו מבט, לא כמו תמיד שהיא עם הגב אלי ונשענת על החזה שלי.
"אני חושבת שאת יודעת שאני מזוכיסטית אבל פשוט לא יודעת עד כמה" צחקקתי ועליתי על הברכיים, הולכת אליה לאט עד שהפה שלי ליד האוזן שלה. הרגשתי חום נפלט מהלחי האדומה שלה על שלי, פתחתי את פי וגנחתי שוב גניחה גבוהה כמו קודם, "אהה~!" כזאת שאני אף פעם לא גונחת.
צחקתי וחזרתי לשבת בצד השני כמו מקודם, "הקטע זה שאני אוהבת כאב אבל לא להיות נשלטת, אז התשוקה הזאת כמעט אף פעם לא מקבלת סיפוק, אבל מדי פעם, החברה החתיכה שלי נותנת לי סטירה" אמרתי בחיוך.
"הארוסה" היא תקנה אותי,
"האישה." חייכתי והיא גם החזירה לי חיוך ובאה לשבת במקום הרגיל, בין הידיים שלי.

בנות פרק הבא חתונה!
תגידו מה דעתכן על ליאו המזוכיסטית?

Leo MorenoWhere stories live. Discover now