וואו בנות כבר פרק 70 אמלה
אל תדאגו אנחנו אפילו לא קרובות לסוףקמתי בבוקר כשהרגשתי משהו קופץ עלי, "מתוק שלי~" אמרתי לחתול האפור שעכשיו הוא כבר לא כזה גור וחיבקתי אותו חזק.
"מי חתול??? מי???" דיברתי אליו בקול חמוד.
"תגיד איפה אימא שלך?" שאלתי אותו וראיתי שהוא קצת מטה את הראש שלו, כמו שבני אדם עושים כשהם מבולבלים.
"אתה צודק, איפה אבא שלך?" שאלתי אותו. איפה ליאו?
"ליאו!" קראתי לה.
"אה בייב? עבדתי במשרד" היא הגיעה מהר לפתח הדלת, עדיין עם המשקפיים.
"תרימי אותי למקלחת" אמרתי לה.
"עדיין כואב?" היא צחקקה והרימה אותי.
"מן הסתם עם מה שעשית לי אתמול!" אמרתי והיא צחקה.
היא הורידה את הבגדים שלה וגם נכנסה ועזרה לי להתקלח, "אז בייבי..." היא אמרה והצמידה אותי אליה, "רוצה לבוא לפריז?" היא לחשה לי. מיד הסתכלתי עליה בהתלהבות, אאא אני עומדת לצרוח!!!
"באמת???" שאלתי בחיוך ענק.
"כן בייבי, תעשי כבר רשימה של המקומות שאת רוצה ללכת אליהם" היא אמרה.
"אאאא אני אוהבת אותך!" צעקתי וקפצתי עליה בחיבוק אבל מיד התחרטתי על התנועה הזאת כי התחיל לכאוב לי שוב בין הרגליים.
"עדיין מרגישה אותי?" ליאו שאלה בחיוך זחוח.
גלגלתי עיניים ודחפתי אותה קצת.אחרי ארוחת בוקר ג'יני באה אלי, רצינו ללכת לאנשהו אבל אני כרגע לא ממש יכולה ללכת...
"אני טסה לפריז את מאמינה???" שאלתי אותה.
"וואו תביאי לי מלא מתנות אני אשלח לך רשימה" היא אמרה מיד. "תגידי..." היא פתאום אמרה יותר בשקט. "את חושבת שהיא תציע לך שם?" היא שאלה בשקט.
"מה? נישואין?" וואו באמת לא חשבתי על זה...
"אם היא תציע אני אסכים אז אני לא חושבת שזה כזה משנה... אבל את צודקת בואי נלך מחר לעשות ציפורניים למקרה שכן" אמרתי לה בשקט.
"על מה אתן מתלחששות שם?" ליאו שירדה בדיוק מהמשרד שאלה.
"כלום חטטנית" ג'יני אמרה לה. ליאו לא אוהבת את ג'יני, זה מצחיק מאוד לראות אותה מתעצבנת עליה אבל מחזיקה את עצמה כל כך חזק שרואים את הווריד בצוואר שלה.
היא הלכה למטבח והוציאה מהארון חטיף שוקולד וזרקה אותו על ג'יני, "הנה. אל תציקי." היא אמרה לה וחזרה למעלה.
"היא אגרסיבית" ג'יני צחקקה.
"הו כן כל כך~" אמרתי בסוג של גניחה.
"הולי שיט זה למה את נראית כאילו אכלה אותך מפלצת???" היא צחקה. מה הסימנים על הצוואר שלי כאלה בולטים?
"וואו את לא יודעת כמה. היא לא וויתרה לי לשנייה והיא היתה כל כל מדהימה ולוהטת ורק לחשוב על הסקס הזה עושה אותי רטובה~" אמרתי, אני וג'יני כל הזמן צוחקות ביחד על דברים כאלה.
"וואו גם אליאנור ככה. אנחנו לא באמת יוצאות אנחנו סתם בקשר מזדמן כזה ואומייגאד היא מטורפת. היא כל כך לוהטת והיא חרמנית 24/7" היא סיפרה על אליאנור החשפנית מבר הלסביות.
"וואו כמו ליאו" צחקקתי. אני יכולה להעיר את ליאו באמצע הלילה ולהגיד לה שאני רוצה סקס והיא אפילו לא תפתח את העיניים קודם.
"וואו ונרשמת לאוניברסיטה... כמה שעות יש לך ביום?" היא שאלה.
"זו שיטת לימוד שמתבססת יותר על למידה עצמית אז יש לי שלוש עד חמש הרצאות ביום." אמרתי לה.
"וואו ליאו הולכת לראות איזה חכמה את... את בטוחה שהיא מוכנה לזה?" ג'יני צחקקה.
משכתי בכתפיי כלא יודעת.
"תגידי יש מצב שאת מכניסה גם אותי לאוניברסיטה הזאת? אין מצב שאני אצליח לשלם על קולג'." היא שאלה.
"האמת שאחות של ליאו עזרה לי להיכנס וזה עבד ממש טוב אז בואי ננסה גם איתך" אמרתי לה. "יש לך איזה סיפור חיים עצוב?" שאלתי.
היא חשבה לרגע, "ההורים שלי סתם חסרי השכלה אז יש להם שכר נמוך, לא משהו רציני. אני גם בת יחידה אז זה שיש לי קשיים כלכליים, אני פשוט לא עשירה" היא אמרה. גם המשפחה שלי היתה ככה, עד שאימא חזרה להשתמש...
"אפשר לעשות מזה משהו עצוב מספיק. איזה תואר את רוצה?" שאלתי וכבר פתחתי את הלפטופ ונכנסתי לאתר של האוניברסיטה עם האימייל שלה.
"אמממ... מנהל עסקים" היא אמרה.
ישבנו איזה שעה על בקשת הקבלה שלה ובסוף שלחנו, אחרי עשרים דקות קיבלנו הודעה שהיא התקבלה.
וואו הם מגיבים מהר.
"יש!" קראנו ביחד ונתנו כיף.
אחר כך אכלנו פופקורן וצפינו בסרט בזמן שאנחנו מחפשות מקומות יפים לבקר בהם בפריז. מעניין אם ליאו יודעת גם צרפתית...
YOU ARE READING
Leo Moreno
Romanceליאו מורנו היא הבוסית של המאפיה האיטלקית בניו יורק, היא קשוחה, קרה ואכזרית. מהסוג שיכולה לגרום לאימפריות ליפול ולמפלצות לייחל שהן מעולם לא היו נולדות. יום אחד ליאו פוגשת בחורה, אחת מיוחדת שהיא רק רוצה לתת לה הכל. רק אליה היא עדינה ואוהבת, רק לה יש...