ליאו ואני קמנו מאוחר בבוקר אחרי איזה 11 שעות שינה, אכלנו ארוחת בוקר טעימה במיוחד במלון ואז חזרנו לחדר להתארגן כי אליסיו אוסף אותנו לפגוש את אשתו.
"ליאו זה יפה?" שאלתי אותה על מה שאני לובשת, שמלה קיצית קצרה עם סנדלים יפים, וגם השקעתי ממש באיפור צבעוני ויפה.
"את נראית מהמם בייב. רוצה שאני אעשה לך צמות?" היא אמרה. ליאו תמיד נראית מדהים, ובמיוחד עכשיו עם מה שהיא לובשת. איזה סטייל שהשם ישמור אותה.
"אני לא יודעת אם לסמוך עליך עם השיער שלי..." מלמלתי.
"ידיים של צלף יכולות לעשות צמות די בסדר. תאמיני לי אם את סומכת עלי עם אקדח את גם תסמכי עלי עם שיער" היא אמרה בגלגול עיניים. יש לה נקודה טובה פה...
הסכמתי לה והיא עשתה לי שתי צמות צמודות שיצאו ממש יפה."מהממות שלי!" אליסיו קרא כשהוא ראה אותנו ונתן לכל אחת מאיתנו חיבוק. ממתי ליאו נותנת לאנשים לחבק אותה? אולי היא פשוט שונאת אמריקאים?
נכנסנו למכונית שלו, "את יודעת ליאו מרקו סיפר לי על התעלול הקטן שלך עם הנאצים באוניברסיטה... יש לי הרבה חברים יהודים שחרדים לגורל המשפחות שלהם עם כל האנטישמיות באמריקה עכשיו, זה מאוד מרגיע אותם שמשפחת מורנו בצד שלהם" הוא אמר. טוב ליאו באמת צדקה בזה שהיא אמרה שצדק וחוק הם לא אותו הדבר, זה אולי לא חוקי להכניס לאנשים מכות בגלל חופש הביטוי שלהם אבל במקרה הזה זה נדרש וצודק.
"את יודעת ליאו שמעתי שכמה מפגינים נכנסו לרכבת התחתית בניו יורק וצעקו שכל מי 'שציוני' יצא, לרוע מזלם היו שם כמה חיילים קרביים מישראל בטיול אחרי צבא והכניסו להם מכות מוות. המפגינים ניסו לאיים עליהם בסכינים אבל הם רק ילדים מטומטמים והם היו לוחמים... לכל אלה יש תיק פלילי עכשיו אבל לדעתי זה לגמרי שווה את זה" סיפרתי לה על כתבה שקראתי אתמול.
"הא? תשלחי לי את הכתבה הזאת עם השמות שלהם אני אדאג שיבטלו את התיק הזה" היא אמרה. ליאו יכולה לעשות דבר? זה מרשים אבל גם מפחיד... "אני לא עושה את זה הרבה אבל פה זה נדרש" היא אמרה.
היא עשתה שיחת טלפון קצרה, "המאפיה היהודית כבר דאגו לזה" היא אמרה. יש מאפיה יהודית?הגענו למקום של התצוגה, היא מתחילה רק עוד שלוש שעות ובאנו עכשיו כי אנחנו לא רוצים להפריע ללוסיה או לפגוש אותה כשהיא לחוצה. היא ראתה אותנו ובאה לתת נשיקה גדולה לאליסיו, היא היתה בחורה צעירה עם איפור צבעוני ובגדים רשמיים.
"אתן בטח אוולין ולואיזה!" היא אמרה בחיוך וחיבקה אותנו עם נשיקות על הלחיים.
פתאום באה עובדת מודאגת ואמרה ללוסיה משהו באיטלקית, ולוסיה הסתכלה עליה מבוהלת.
"וואו אל תשאלו! אחד הדוגמנים לא יכול להגיע היום בגלל מקרה חירום משפחתי נורא..." היא אמרה ממש מודאגת.
"את לא יכולה לעשות את התצוגה בלעדיו?" ליאו שאלה אותה.
"לא, הוא השיא והפסגה של התצוגה!" לוסיה השיבה לה נסערת.
פתאום היא השתתקה והתרכזה בליאו לכמה שניות, "אל תגידי לי ש..." ליאו הסתכלה עליה בגועל קל.
"יש לכם התאמה כמעט מושלמת. בבקשה תחליפי אותו עבורי, אני אתן לך איזה סכום שתרצי" היא אמרה.
אז רוצים שליאו תדגמן? "ליאו בבקשה תעשי את זה, זה יהיה מדהים!" אמרתי לה.
"אוקיי, בתנאי אחד. תתני לבחורה שלי פה כרטיס לשורה הראשונה" היא אמרה, בת הזוג הכי טובה בעולם. אני ממש אוהבת אופנה אז זה יהיה מדהים.
"אני אפנה עבורה את המקום שליד אנה וינטור אם זה מה שיגרום לך לעלות." לוסיה קבעה. וואו לשבת ליד אנה וינטור יהיה חתיכת דבר מעניין... תמיד רציתי לפגוש אותה.
YOU ARE READING
Leo Moreno
Romanceליאו מורנו היא הבוסית של המאפיה האיטלקית בניו יורק, היא קשוחה, קרה ואכזרית. מהסוג שיכולה לגרום לאימפריות ליפול ולמפלצות לייחל שהן מעולם לא היו נולדות. יום אחד ליאו פוגשת בחורה, אחת מיוחדת שהיא רק רוצה לתת לה הכל. רק אליה היא עדינה ואוהבת, רק לה יש...