ננ.מ ליאו:
הייתי צריכה לעזוב את אוולין לבד לרוב היום, לצערי היתה לי משימה שהייתי חייבת להיות בה אבל מסוכנת מדי כדי לקחת את אוולין. כמובן שדאגתי לה לשומרים מחוץ לחדר ושילוו אותה לחדר האוכל ויארחו לה לחברה.
בכל זאת הרגשתי רע שלא הייתי איתה אז בדרך חזרה קניתי לה זר פרחים ענק וזוג נעלי עקב של סן לורן שראיתי שהיא אבל התביישה לבקש, אוולין מאוד אוהבת נעלי עקב מסוגים שונים אבל היא לא הולכת איתן ביום- יום.
"היי בייבי חזרתי!" קראת כשנכנסתי לחדר והיא מיד קמה מהספה ובאה לחבק אותי לפני שהקדישה תשומת לב לזר הענק שאני מחזיקה.
"סליחה שהשארתי אותך לבד היום מיה קארה, הנה פיצוי" אמרתי ונתתי לה להחזיק את הזר ואז הוצאתי את הנעליים מהקופסה, היא הסתכלה עלי פעורה, "את רצינית?" היא שאלה בחיוך.
"זה היה כמו לקנות סוכריה במכולת עבורי בייב" צחקקתי ונישקתי אותה.
"שבי, אני רוצה לראות אם הן מתאימות" אמרתי, היא צחקקה והלכה לשבת על הספה.
כרעתי מולה ונעלתי לה את העקבים בעדינות על הרגליים, כמו princess treatment אמיתי.
"זייד מאדווס הו???" היא צחקקה. אוי קמילה סיפרה לי על הדמות מספר הזה...
"אני יותר אלכס או ג'רמי וולקוב, אבל איך שתרצי. אם את אוהבת את זייד אני גם יכולה לחטוף אותך." היא הסתכלה עלי בהלם והסמיקה ממש, היא כנראה לא חשבה שאני אדע על הדברים המחוללים שהיא קוראת.
"יום ההולדת שלי זה 6.6" אמרתי והרמתי את הראש שלה מהסנטר כדי שתסתכל לי בעיניים, "ושם המשפחה שלנו הוא מורנו" אמרתי. לכל מי שקוראת את זה ואינה תולעת ספרים- ציטטתי את זייד מהספר.
"אנחנו הולכות לעשות עוד סקס עכשיו." אוולין אמרה בהחלטיות. רציתי לשאול אם אני יכולה לפחות להוריד נעליים קודם, "ואת נשארת עם החליפה." היא קבעה.
"מוצא חן בעיני" צחקקתי, נתתי לה מכה בתחת והרמתי אותה למיטה."האאא אין מצב שאני יכולה ללכת מחר~" אוולין צחקקה כשסיימנו אחרי איזה שעתיים ושכבנו אחת ליד השנייה מתנשפות.
"הנה התשובה למה ששאלת לפני כמה ימים למה אני לא משתמשת בצעצועים כמו כל הלסביות" אמרתי, "את היית נפטרת" צחקתי בשקט.
"אני עדיין רוצה לנסות" היא הסתכלה עלי בהתלהבות. איזו שמחה ותקווה...
אחרי המשך השיחה המטופשת סתם שכבנו במיטה, היתה לנו עד קצת יותר משעה עד ארוחת ערב אצל המשפחה שלי.
"ספר חדש?" שאלתי כשראיתי ספר שלא ראיתי מקודם.
"כבר הייתי בסוך של הקודם אז הבאתי את זה איתי להתחיל אותו... אני ממש מתרגשת לקרוא אותו" היא השיבה לי בחיוך.
"הא כן? על מה הוא?" שאלתי.
"זוג לסביות שאחת מהן טרנסג'נדרית" היא השיבה לי, אוקיי עכשיו זה מסקרן.
הצצתי לה מאחורי הכתף בשקט לספר, הבנתי שהן נפגשות במועדון כשהבחורה הסיס מחפשת סטוץ, ואז... כל הדף מלא בחילול קודש.
אוולין פתאום שמה לב שאני גם קוראת, צעקה בבהלה ודחפה לי את הפנים.
"אוקיי עכשיו זה מסביר הרבה..." מלמלתי. הזזתי לה את היד מהפנים שלי והסתכלתי על הפנים הסמוקות והנבוכות שלה, "שמעי בייבי את לא יכולה להתבייש ככה כל פעם שאני רואה מה את קוראת. אין לך במה להתבייש בכלל, ובטח שלא ממני. ואת גם רצינית לגבי, לא? אז אל תנסי להסתיר ממני דברים." אמרתי.
"טוב סליחה.." אוולין מלמלה וחיבקה אותי.
"הכל בסדר בייבי שלי אין לך על מה להתנצל" צחקקתי וחיבקתי אותה בחזרה. "אני אוהבת אותך מיה קארה" הוספתי ונישקתי אותה. "ושלא תשכחי את זה." קבעתי.ווהוווווווו פרק 50!!!
YOU ARE READING
Leo Moreno
Romanceליאו מורנו היא הבוסית של המאפיה האיטלקית בניו יורק, היא קשוחה, קרה ואכזרית. מהסוג שיכולה לגרום לאימפריות ליפול ולמפלצות לייחל שהן מעולם לא היו נולדות. יום אחד ליאו פוגשת בחורה, אחת מיוחדת שהיא רק רוצה לתת לה הכל. רק אליה היא עדינה ואוהבת, רק לה יש...