61

107 9 8
                                    

בנות הפרק מכיל סמאט!

הרגשתי קצת כאוטית הבוקר... רציתי לנסות קצת את ליאו.  
היא עבדה במשרד שלה, נכנסתי והתיישבתי עליה. "מה קורה ליאו?~" צחקקתי.
היא הורידה את המשקפיים שלה, לעזאזל היא נראית כל כך טוב איתם.
"זה חשוב? אני עובדת" היא שאלה ונשכה לי קצת את הצוואר.
"כן זה חשוב" צחקקתי.
היא הסתכלה עלי, מחכה שאדבר.
"מה אם אני אוהב מישהו אחר?" שאלתי.
היא גלגלה עיניים, "נו באמת מה קשור עכשיו השטויות האלה" היא אמרה.
"נו אני רוצה לדעת~" התבכיינתי.
היא נאנחה ונשענה אחורה, "אז לא. למה? כי הם יהיו מתים. את שלי." היא הסבירה. מן הסתם אני יודעת את זה, ואני לא אוהבת אף אחד אחר, וגם ליאו יודעת את זה.
היא החזיקה אותי עליה לכמה שניות והמשיכה לעבוד, לבשתי את הבגדים הגדולים שלה בתור פיג'מה ועוד לא החלפתי כי הם ממש נוחים ומריחים כמוה וליאו אומרת שאני נראית חמודה איתם.
היא קיבלה שיחת טלפון, "בייבי לכי תחכי לי על המיטה, קניתי לנו מתנה לשחק איתה היום" היא אמרה ונישקה אותי.
צחקקתי ויצאתי מהחדר, מעניין מה היא קנתה~

שכבתי על המיטה ושיחקתי עם אלביס החתלתול קצת, ואז ליאו הגיעה. היא עמדה בכניסה ונשענה על המשקוף עם חיוך ערמומי, הסתכלתי עליה בחזרה ונשכתי את השפה שלי.
"אמרת שרצית סטראפון, נכון?" היא התקרבה אלי והושיטה לי קופסה.
פתחתי אותה, בפנים היה סטראפון פשוט בצבע וורוד.
"אני לא הכי אוהבת את הדברים האלה... זה נראה מוזר וזה תמיד בצבע מוזר, אבל אם את רוצה שאני אזיין אותך אין לי שום התנגדות." היא אמרה ונשכה את השפה שלה.
"נו אז למה את מחכה???" צחקקתי.
היא עלתה מעלי מהר ונישקה אותי חזק כשהיא ביד אחת מורידה את החתול מהמיטה והוא מיהר לברוח החוצה.
הנשיקות שלה מכהות חושים, היא מנשקת כל כך טוב שאני מתחילה להרגיש מסוחררת.
הייתי כל כך מרוכזת בנשיקה שלא שמתי לב שליאו הורידה לי את התחתונים והתחילה לגעת בי למרות שכבר הייתי דלוקה ממש.

"אני נכנסת, תגידי לי אם כואב לך" היא אמרה. הרגשתי את הצעצוע הגדול נכנס אלי וגנחתי בקול. הייתי פנים אל פנים עם ליאו, היא החזיקה לי את הרגליים ונכנסה אלי לאט.
"אהה~" גנחתי לה בשקט באוזן כשהיא היתה בפנים עד הסוף ושרטתי לה את הגב.
"אני מתחילה לזוז בייבי" היא הודיעה.
זה הרגיש מדהים, קצת כאב לי אבל נהניתי מזה.
היא התחילה לאט ואז הגבירה מהירות, להסתכל עליה כשהיא ככה מעלי היה כזה לוהט ומחרמן, הרגשתי קטנה ונשלטת מתחתיה.
"א-אני קרובה~" גנחתי, זה הגיע מהר ממש הפעם...
פתאום היא יצאה ממני, הסתכלתי עליה עצובה ממש. "תסתובבי בייב" היא אמרה בחיוך ערמומי, הבנתי מה היא רוצה והתלהבתי גם. צחקקתי והסתובבתי על הבטן והרמתי אליה את האגן שלי.
היא נכנסה שוב, הפעם מהירה יותר ואגרסיבית יותר.
"אהה פאק ליאו~" גנחתי בקול.
הרגשתי סטירה על התחת שלי, "לדבר יפה." היא אמרה בסמכותיות. כל כך לוהט~
היא זיינה אותי חזק ועמוק, גנחתי בקול ותפסתי חזק את המצעים. היא התכופפה קדימה ונישקה לי את הצוואר ואז נשכה קצת ועשתה כמה היקים.
גנחתי בקול וגמרתי, היא יצאה והסתכלה עלי מרוצה.
היא התכופפה קדימה ונישקה אותי חזק שוב כשהיא מעבירה את הידיים שלה על כל הגוף שלי ואני על שלה.
עדיין ניסיתי להסדיר את הנשימה שלי, הרגליים שלי רעדו וגנחתי גניחות קטנות.
היא פתאום נגעה בי שם למטה שוב וגנחתי בקול.
"רגישה הא?" היא צחקקה.
היא קמה מהמיטה והלכה לארון שלה, פתחה את המגירה והוציאה משם משהו.
"את יודעת ראיתי שהחלטת להיות חצופה הבוקר..." היא אמרה ושיחקה ביד שלה עם החוט של הוויברטור הקטן.
פתאום היא נכנסה מתחת לשמיכה, לא ראיתי מה היא עושה ופתאום הרגשתי שתי אצבעות שלה נכנסות עמוק לתוכי ודוחפות פנימה את הוויברטור.
גנחתי בקול ותפסתי חזק את הכרית מאחורי, עדיין הייתי ממש רגישה.
ליאו יצאה מהשמיכה ונתנה לי נשיקה קטנה, היא הסתכלה עלי וצחקקה בשובבות.
"ליאו..." מלמלתי וכיסיתי את הפנים הסמוקות שלי עם הידיים.
פתאום הרגשתי את זה מתחיל לרטוט בתוכי, הזזתי את הידיים מהר והסתכלתי על ליאו בהפתעה.
היא חייכה בהתגרות וראיתי שהיא מחזיקה שלט קטן. היא ראתה את הפרצוף העצבני שלי והעלתה משהו בשלט, פתאום הרגשתי את הרטט מתחזק. "אז בייבי... רוצה לספק את חברה שלך עכשיו?" היא שאלה ונשכה את השפה שלה. התנשפתי קצת והנהנתי.

היא ישבה בצד של המיטה ואני הייתי על הרצפה וירדתי לה, הרטט של הוויברטור היה חלש אז הצלחתי להתרכז. זה המשיך ככה לכמה שניות ופתאום שמעתי 'קליק' והרמה של הרטט עלתה.
גנחתי אבל ליאו הצמידה את הראש שלי בחזרה.
"אל תעצרי בייב" היא צחקקה והגבירה עוד את הרמה.

סוף סוף הצלחתי לגרום לה לגמור אחרי כמה דקות והרמה של הרטט בתוכי כבר היתה ממש גבוהה, "ילדה טובה" היא אמרה וליטפה את הלחי האדומה שלי.
"את קרובה?" היא שאלה והנהנתי בפרצוף מסכן. "רוצה שאני אעזור לך?" היא שאלה והנהנתי שוב. היא הרימה אותי והשכיבה אותי על המיטה, היא העלתה את הרטט בשלט עד הרמה הכי גבוהה והתחילה לגעת בי תוך כדי שהיא מנשקת אותי.
גנחתי חזק לתוך הנשיקה וגמרתי שוב, הרטט הפסיק וליאו התרוממה.
"כל הכבוד בייבי, היית נהדרת." היא חייכה אלי. הסתכלתי עליה מתנשפת ולא אמרתי כלום.

נרגעתי אחרי כמה דקות, שכחתי בכלל מהוויברטור שהיא עדיין לא הוציאה.
"אז בייבי... את רוצה לנסות לעבור את היום עם זה בפנים?" היא שאלה.
הרגשתי אמיצה קצת אז הנהנתי.
"א-אבל אל תדליקי בבקשה..." מלמלתי.
היא צחקקה ונישקה אותי.
לפחד?

ליאו עזרה לי להתקלח ואז כירבלה אותי לכמה דקות עד שירדנו למטה לסלון שם היא הכינה לי שוקו וראינו ביחד טלוויזיה.
היא הבת זוג הכי אכפתית טובה בעולם.
הטלפון שלי התחיל לצלצל, ג'יני הזאת התקשרה.
"היי ג'יני" עניתי לה וחיבקתי את ליאו המנמנמת חזק יותר. ליאו פתאום התעוררה והסתכלה עלי, "כן אני פה עם ליאו" צחקקתי ואז התחלתי להרגיש את הצעצוע רוטט שוב.
הסתכלתי על ליאו נבגדת והיא השיבה לי מבט אדיש, הפנתה אותו לטלוויזיה ואז העלתה עוד רמה.
"א-את רוצה להיפגש מחר? א-אוקיי בואי נלך לאנשהו" השבתי לשאלה שלה וניסיתי לשמור את הקול שלי יציב.
"ה-התחלת לצאת עם אליאנור? איזה י-יופי" אמרתי וניסיתי להתרכז בשיחה ולעצור את הגניחות שלי, מה שלא עבד בשיט.
"א-אני אדבר איתך אחר כך אוקיי?" שאלתי ולא חיכיתי לתשובה לפני שניתקתי. הסתכלתי עצבנית על ליאו, היא צחקקה ושוב העלתה את הרמה לאחת גבוהה.
ומשם זה התגלגל לעוד סבב ואחריו עוד כמה סבבים של סקס....

ממתי ליאו כזאת קינקית?
אני מתה על זה.

היי בנות ביקשתן פרק אז קיבלתן❤️❤️❤️
מה דעתכן על ליאו הקינקית?😉

Leo MorenoWhere stories live. Discover now