57

76 7 3
                                    

אחרי האוכל אוולין לקחה כדור ונרדמה שוב על הספה עם החתלתול בתנוחה מאוד לא נוחה, הרמתי אותה למיטה וחזרתי למטה כדי לא להפריע לה.
פתחתי את הטלפון שלי והסתכלתי על טבעות בכל מיני חנויות, אל תדאגו לא לאירוסין, רק פרומיס רינג. אני אישית לא הכי אוהבת טבעות, אני מעדיפה שרשראות בתור תכשיט נישואין, הן יפות יותר וקרובות ללב.
ראיתי פתאום שקיבלתי הודעה מאליוט, 'היי ליאו שמעתי מה קרה. את בסדר?' הוא כתב.
צחקתי וצילמתי לו סימן 'לייק' עם יד שמאל שלי.
הוא שלח לי בחזרה אחרי כמה שניות תמונה שלו ושל ג'וני עם פרצופים מבועתים ומופתעים. כתבתי להם שתמיד רציתי כזאת והתחלתי לספר להם על כל הפונקציות המגניבות שלה.
הם אמרו שהם מטיילים הרבה ופשוט נהנים מהחיים, עכשיו כשאליוט עוד מסוגל.
הוא אמר שהוא מרגיש טוב יותר מאי פעם, ואז ג'וני נדחף ואמר שאליוט הקיא אתמול כל הלילה. צחקתי, אין על שני הסתומים האלה.
סיימנו לדבר, עליתי למעלה והעפתי מבט באוולין הישנה, רק כדי לראות שהכל טוב.
אחר כך ירדתי למרתף והתחלתי להתאמן קצת, זה חשוב שאני לא אאבד את הכושר שלי למרות הפציעות, וזה גם חשוב להפעיל כמה שיותר את היד החדשה של כדי שאני אתרגל אליה.
פתאום הטלפון שלי התחיל לצלצל, זו לונה.
עניתי בחוסר רצון, "ליאו~" שמעתי אותה בוכה.
"לונה מה קרה?" שאלתי.
"חבר שלי בגד בי~" היא בכתה. "ואז הוא דיבר ממש לא יפה!" היא המשיכה.
"סליחה לונה. מה את רוצה שאני אעשה?" נאנחתי.
הוא משכה באף וניסתה להירגע קצת, "א-את יכולה לבחון עליו א-את היד שלך..." היא מלמלה. טוב היא בהחלט החמודה מבין האחיות שלי...
"אוולין לא מרגישה טוב, אני לא יכולה ללכת. קחי את מייקל ותלכו לפרק לו את האוטו מבפנים או משהו" אמרתי.
"טוב... אני יכולה לקחת גם את אנזו?" היא משכה באפה שוב ושאלה. אני מבינה למה, אנזו הוא בחור מטורף.
"קחי את מי שאת רוצה, תתעללי לבחור הזה בצורה." אמרתי בהחלטיות.
סיימנו לדבר והמשכתי את האימון שלי, עד ששמעתי שיעולים מלמעלה. עליתי מהר וראיתי את אוולין ערה במיטה ומשתעלת הרבה.
היא נרגעה אחרי כמה שניות, "ליאו מקלחת..." היא מלמלה עייפה.
"אני מסריחה?" תהיתי והרחתי את עצמי.
"לא את, אני רוצה להתקלח" היא אמרה. "תרימי אותי~" היא התבכיינה. צחקקתי והרמתי אותה, מילאתי את האמבטיה הגדולה במים חמים עד הסוף.
"תכנסי איתי" היא בקשה.
נאנחתי ובלית ברירה התפשטתי ונכנסתי מאחוריה למים החמים.
זה קשה!
היא חולה, אז אני לא יכולה לעשות לה כלום.
והיא כל כך יפה.
וסקסית.
ומושלמת.
אם היה לי זין הוא היה עומד עכשיו.
אבל לעזאזל היא חולה ותשושה ועייפה.
והחתול מסתכל עלינו.
ליאו תשלטי בעצמך.
"מממ ליאו~" אוולין מלמלה ונשענה עלי. "אני רוצה לעזוב את העבודה ולהמשיך עם השיעורי נהיגה... יש לי כבר מספיק כסף ואני רוצה רישיון" היא אמרה.
הסתכלתי עליה מאוד לא מרוצה לכמה שניות, "מה?" היא צחקקה.
"אני לא אוהבת את הרעיון שאת משלמת על דברים בעצמך" מלמלתי.
היא צחקקה, "אם אני אתן לך לקנות לי מכונית כשאני אסיים זה יעודד אותך?" היא שאלה.
הסתכלתי עליה לא מרוצה לכמה שניות ואז נאנחתי, "טוב" אמרתי.
היא צחקה וחיבקה אותי, "אני אוהבת אותך ליאו... את בת הזוג הכי טובה בעולם" היא אמרה.
"זה כי יש לי בחורה שמגיע לה הכל" אמרתי בשקט ונישקתי לה את הראש.

סיימנו להתקלח, "ליאו" אוולין אמרה לי בזמן שייבשתי את השיער שלה, כדי שלא יהיה לה קר כשהוא רטוב.
אני כל כך אוהבת לשמוע את הקול שלה אומר את השם שלי ככה.
"כן?" שאלתי.
"תודה על הכל. אני מרגישה שאני לא מודה לך מספיק על מה שאת עושה עבורי" היא חייכה אלי.
צחקקתי, "את לא צריכה להודות. זה הכיף שלי ועבורי זה המובן מאליו. זה שהיית עם זבלים שחשבו שזו טרחה לטפל בחברה החולה שלהם לא אומר שאני ככה." אמרתי.
"אני אוהבת אותך" היא אמרה בחיוך גדול.
"ואני יותר" אמרתי בשקט.

Leo MorenoWhere stories live. Discover now