Derin bir nefes alarak sahilin havasını içime çektim.Yüzümdeki buruk tebessüm,kalbimdeki kayıpların acısı yine esir almıştı benliğimi...İstanbuldayım işte tam 25 yıldır yaşadığım anılar biriktirdiğim şehir mutlu olmam sevinmem gerekirken kalbim acıyla kavruluyor.Kız kulesine doğru dalmış bakarken önüme gelip Yüzümdeki yaşları silen Egeme baktım.Ağladığımı fark edememiştim.Onun da gözleri kızarmıştı.Ailesini hatırlatan bu şehir Egemin de canını yakıyordu.
"Ağlama güzelim hem eminim ailemiz bizi izliyordur.Onları da üzmeyelim anlaştık mı? "
Başımı sallayarak onayladım onu uzakta durmasına dayanamazken birkaç adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattım.Kollarımı beline dolayıp göğüsüne yaslandığımda ferah kokusunu içime çektim.Huzursuzluğum üzüntüm herşeyim kollarının arasındayken geçmişti.Yağız Egemin varlığı hepsini bertaraf etmişti.Oda kollarını bana dolamış bir eliyle saçlarımı okşarken burnunu saçlarıma yaslayıp derin bir nefes almıştı.Huzurla geçirdiğim bir kaç dakikanın ardından abimin sesi duyuldu.
Akın:Noluyor orada biz burada ne yapacağımızı konuşalım bunlar sarılıp koklaşsın.Ayrıl lan kız kardeşimden.
Abim sanki çocuğunu kıskanan babanlar gibi anında yanımızda bitip bizi ayırmış ardından nispet yapar gibi koluyla beni kendine çekip sarılmıştı.Ege ise sadece sırıtmış ardından da alaylı bir şekilde konuşmuştu.
"İki aya kalmaz karım olacak Ayçiçeğim o zamana kadar bol bol hasret gider.O zamandan sonra böyle aramıza giremezsin."
Akın : Girerim lan o zamanda aranıza girerim.Ayrıca sen beni kardeşimle mi tehdit ediyorsun it herif.
Egem konuşmaya başlayacakken yanımıza gelen Sevda, Ece ve Arda ile dikkatler onlara dağıldı.Ece' de Ardayla el ele geziyorlardı.Abim gözlerini kısıp Arda ile Ecenin eline baktı ardından sinirli bir şekilde konuştu.
Akın :Teker teker gelin lan hangi kardeşimi koruyacağımı şaşırdım.Ayrıl kız Ardadan.
Ece suratını asıp üzgünce konuştu.
Ece :Ama abi yaa.
Sevda abimin gözlerine bakıp uyarır gibi kaş göz yaptığında abim sıkıntıyla oflayıp benden ayrıldı ve Sevdanın yanına doğru ilerlemeye başladı.
Akın : Yorulduk bir otel ayarlayalım hadi.
Gelmeden önce babaannemle yaşadığımız evi temizletmiştim.Direk bizim eve geçebilirdik.Abime hitaben konuştum.
"Otele gerek yok direk bizim eve geçelim."
"Arda ile bizde benim evde kalacağız."
Abim hepimize göz gezdirdikten sonra konuştu.
Akın : Pekala ilk önce güzel bir restoranda karnımızı doyuralım sonra evlere dağılırız.
Herkes onaylayan sesler çıkartıp arabalara geçtiler.Ben Egenin arabasına binerken Sevda,Ece ve Arda abimin arabasına geçti.Arabayı hareket ettiren Ege abimi takip etmeye başladı....Trafiğin içine girdiğimizde bakışlarını bana çevirip konuşmaya başladı.
"Senden bir şey isteyebilir miyim Ayçiçeğim ? Yarın benimle birlikte annem gilin mezarına gidebilir miyiz ?"
"Gideriz hayatım hem bence gelinleri olarak tanışma vaktimiz geldi de geçiyor öyle değil mi ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
Chick-LitAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...