10.Bölüm

721 21 4
                                    

"Bazen ilk görüşte bilirsin ; O insan senin kaderindir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bazen ilk görüşte bilirsin ; O insan senin kaderindir.Bazen bir ömür ararsın , bulunmaz."

Aşk tesadüfleri sever

Günlerdir yattığım hasta yatağından gerçekten sıkılmıştım.Sırf Ayperi'yi kırmamak için katlanıyorum bu işkenceye.Yattığım yerden kalkıp camın kenarına doğru ilerledim.Hava bugün çok güzeldi.Aslında tam da Ayperiyle vakit geçirilecek havaydı.Dolaptan pantolon ve gömleğimi giydim.Tam odadan çıkacakken karşımda kaşlarını çatmış bana bakan Ayperiyi bulmayı beklemiyordum.

"Yine katil civciv bakışların üzerinde Ayçiçeği ne bu haller ? "

"Senin şuan yatıp dinlenmen gerek biliyorsun değil mi ? "

"Yapma Ayçiçeğim havaya baksana mis gibi ayrıca yatmaktan gına geldi artık bana.Sırf seni kırmamak için sesimi çıkarmadan yatıyorum kaç gündür.Bugün sende izinlisin hadi  gel gezelim.Hiç gezmedin buraları.Yöresel yemeklerinden yeriz."

Valla Ayperi ye dil döktüğüm kadar kimseye dil dökmemiştim.Sonunda bakışlarıma dayanamamış olacak ki konuştu.

"Pekala ama yorulursan hemen eve geçeceğiz anlaştık ?"

"Tamam gidelim yeter ki."

Biz çıkışa doğru ilerlerken benimle ilgilenen doktor yanıma geldi.

"Aaa gidiyor musunuz Yağız Bey.Bende sizi kontrole gelecektim.Biraz daha kalsanız iyi olurdu aslında."

Gözlerim Ayperiyi bulduğunda kaşlarını çatmış Doktora baktığını gördüm.Bu samimi tavrı hoşuna gitmemişti anlaşılan.Ayperi elimi tutunca şaşırmış bir ifadeyle ona baktım.

"Gerek yok Başak hocam ben sevgilimle ilgileniyorum zaten.Gönül rahatlığı ile başka hastalarınız ile ilgilenebilirsiniz."

"Ama pansuman-"

"Ben yaparım değil mu sevgilim ? "

Elimi sıkarken gözleri bana dönmüştü.Sinirli hali gözlerime tatlı gelirken gülmemek için bir nefes alıp konuştum.

"Ayçiçeğim yeter bana doktor hanım.Siz acil hastalarla ilgilenseniz daha iyi olur.Iyi günler."

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin