40.Bölüm

49 3 0
                                    





Gözlerimi açtığımda her yerimin ağrıdığını hissediyordum.Ağlayarak uyuyakalmışım kapının ağzında elimi yüzümü yıkamak için ayağa kalktım.Kendimi berbat halde hissediyordum.Banyoya girdiğimde aynadaki yansımama baktım.Kıpkırmızı gözler mosmor göz altları dağınık saçlar anlımın ortasını torpidoya vurduğum için morarmıştı.Bunları fazla umursamadan elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim.Cebimdeki telefonu çıkarttım.Ece aramasın diye kapattığım telefonu geri açtım.Telefon açılır açılmaz bildirimler yağmaya başladı.

Yağız Egem ' den 5 cevapsız arama.

Kardeşim kişisinden 15 cevapsız arama.

Yağız Egem ' den 15 mesaj.

Kardeşimden 23 tane mesaj.

Arda 'dan 8 cevapsız çağrı.

Ecenin attığı mesajları okuduğumda benim için ne kadar endişelendiğini görmüştüm.Yağız Egemin iyi olduğunu bilmek beni biraz olsun rahatlatmıştı.Yaralıydı ama çok ciddi birşeyi yoktu.Yağız Egenin mesajlarını açmaya utansam da açıp okumaya başladım.

"Ayçiçeğim sana ulaşamadım belki şarjın bitmiştir.Bizi merak etme bende timde gayet iyiyiz."

"Sana ulaşamamak sesini duymamak deli ediyor beni iyisin değil mi ? Sen hiç böyle yapmazdın Ayçiçeğim beni bu kadar habersiz bırakmazdın.Benden haber almadan da duramazdın gerçekten iyisin değil mi ? "

"Ayperim güzel nişanlım benim eğer mesajlarımı görürsen hemen bana dönüş yap olur mu ? Sesine ihtiyacım var.Varlığını hissetmeye ihtiyacım var."

Gözlerim doldu beni böylesine seven adamı bir mektupla bıraktım.Kalbim acıyor ona ihanet ediyor gibi hissediyorum ama mecburdum bencillik yapamazdım.Konu sevdiğim adamdı abimdi ve onca vatanın evladıydı. Özür dilerim Egem seni yine karanlığa hapsettim için özür dilerim.Yine senin için senden vazgeçtiğim için özür dilerim.Affet beni kalbini kırdığım seni yanlız bıraktığım için affet.

Deli gibi mesajlar beklediğim adamın attığı mesajları okumamak için direniyordum.Gözümdeki yaşları silip mesajları okumaya devam ettim.

"Sanırım şifalı ellerini ihtiyacım var peri kızım.İyileşmem için sana ihtiyacım varmış doktor öyle söyledi.Ne zaman görürsün mesajlarımı bilmiyorum ama korkma iyiyim.Yani ufak tefek sorunlar var.Ama seni gördüğüm an onların da yok olacağına eminim."

Benimde ona ihtiyacım vardı.Kollarının arasında olmalıydım.Herşey geçti ben burdayım Ayçiçeğim demesine ihtiyacım vardı.Tabii hala Ayçiçeği olarak kaldıysam.

"Arda Eceyle konuşmuş bir mektupla beni bırakmışsın öyle söylediler.İnanmadım İnanamam da benim sevdiğim kadın bana bunu yapmaz dedim.Eğer gerçekten bize dair umudunu yitirmişse çıkar karışma mertçe söyler dedim."

Ben en çok sana inandım sana güvendim sevgilim.Ben bu sevdayı ömürlük bildim.Senden vazgeçmezdim sonunda ölüm olsa yine ellerinden tutar  yürürdüm ama bu sefer başka bu sefer ölüme gidecek olan ben değil sensin.Ve ben bunu yapamam seni ölüme terk edemem.

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin