Uzun ve duygusal bir bölümle karşınızdayım.Oy vermeyi unutmayın canlarım.
İyi okumalar...
Günler şu gibi geçip gitmişti.Yaşadığım olayın üzerinden iki ay geçmişti.Bu süre içinde Ege biran olsun yanımdan ayrılmamış yaşadığım olayı atlatmam için elinden geleni yapmıştı.Ece ise bana daha çok alışmıştı.Burada okula başlamıştı.Hatta evdeki misafir odasına onun kalacağı genç kız odasına çevirmiştik beraber.Bir diğer gelişme ise Yiğitin uyanıp taburcu olması.Ailesi ile birlikte devletin koruması altında yaşamaya başlamıştı.Bu sene tekrar üniversite sınavına girecekti.Bu haber beni çok mutlu etmişti bende abimde hatta Ege de Yiğite destek vermiş elimizden gelen yardımları yapmıştık.Yapmaya da devam edecektik.
Kahvaltıyı hazırlarken düşündüklerimi çay suyunun kaynama sesiyle ara verdim.Çayı demedikten sonra hazır olan kahvaltı masasına baktım.Herşey hazırdı hazır olmasına ama asıl zor olan uykucu Eceyi uyandırmaktı.Ağır adımlar ile Ecenin odasına gittim.Kapıyı açtığımda hanımefendiyi hala yatakta görmek bütün hayallerimi suya düşürmüştü.Yahu birkez de kendin kalk be kızım.Ece ' nin yanına gidip kolunu dürttüm.
"Ece hadi kalk ablacım geç kalacaksın okula."
"Ya abla beş dakika daha."
"Yok beş dakika felan kalk hadi kahvaltı hazır.Kahvaltını yapıp hazırlanırsın."
"Tama sen git ben kalkarım."
Ne zaman bana sen git kalkarım dese kalkmıyordu alışmıştım artık bu hallerine.
"Ece ÜNSAL hemen kalkıyorsun yoksa ben başındaki sürahiyi başından aşağıya dökerek suyun kaldırma gücünden yararlanacağım."
Cümlem biter bitmez ayağa dikilmişti.Aferin adam ol böyle ne sen üzül nede ben yorumlayım canım.
"Aferin asker hadi elini yüzünü yıka doğru sofraya."
"Off abla senin abim ve Ege eniştemle görüşme saatlerini kısıtlamak gerek kendini komutan sanıyorsun."
"Çok konuşma abla terliği geliyor bak."
Ece bana şaşkınlıkla bakarken onun bu haline kıkırdayıp odadan çıktım.Kaynayan çayın altını kapatıp çaydanlığı masaya bıraktım.Ece de bu süre zarfında elini yüzünü yıkayıp gelmişti.Çayları doldurduktan sonra kahvaltımızı yapmaya başladık.Neşeli geçen kahvaltıdan sonra masayı toplayıp hazırlanmak için odalarımıza çekildik.Dişlerimi fırçalayıp saçlarımı at kuyruğu yaptım.Yüzüme nemlendirici sürüp vişneli dudak nemlendiricisi ve hafif bir rimel sürdükten sonra üzerimi giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
Genç Kız EdebiyatıAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...