33.Bölüm

95 7 6
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım.🩷🤗

İyi okumalar...

Mezarlığın önüne geldiğimizde öylece durdum.İçeriye adım atmaya gücüm kalmamıştı sanki elimin arasındaki küçük el elimi sıkıca kavrarken bakışlarımı elin sahibi olan Ayçiçeğim ile buluşturdum.Diğer elinde olan pembe gül fidanı ile bana bakıyordu.

"Annen ve baban bizi bekliyor hayatım onları daha fazla bekletmeyelim."

Sözlerini başımı sallayarak onayladım.Bugün benim için bir milattı içimdeki genç adam anne babasının ölümünü kabul etmişti.Elini tuttuğum Ayçiçeğim ile anne babamın mezarına doğru ilerledik.Sonunda yanyana duran iki mezarın başını geldiğimizde derince yutkundum.

"ŞEHİT MERT ARSLAN"

"GÜLBAHAR ARSLAN "

İki mezarın ayak uçlarına geçerek oturdum ve topraklarını sevmeye başladım.Anne ve babamın mezarında topraklarını seviyordum onların saçlarını sevip ellerini öpmem gerekirken ben topraklarını seviyordum.Zihnime dolan anıyla yüzümde buruk bir tebessüm belirdi.

Yağız Ege 10 yaşındayken

Yağız Ege anne ve babasıyla parka gitmişti.Babası Mert bey annesi ile birlikte atıştırmalıkları ayarlarken Egede kendi halinde top oynuyordu.Topu sektirirken topun yola gitmesiyle Ege topu almak için yola koştu.Oğlunun yola koştuğunu fark eden Mert beyin bakışları oğlunu buldu.Ege topu alacakken hızla gelen arabayı fark eden Mert bey hızla oğluna koştu.Son anda Egeyi yakalayıp kendine çekti ve birlikte yere düştüler.Gülbahar hanım çığlık atarak Mert beyin yanına koşarken Mert bey oğlunu inceleyip hasat tespiti yaptı.Zarar gelmediğini anladığında derin bir nefes verip oğlunu bağrına bastı.

"Babam dikkat et aslanım.Bize evlat acısı yaşatma.Ne annen ne de ben bunu kaldırabilirim."

Yağız Ege babasının korktuğunu anladığında babasına sarılıp konuştu.

"İyiyim babacığım birşey olmadı seni  korkuttuğum için özür dilerim."

Gülbahar hanım hızla eşinin yanına koşarak oğlu ve eşini kontrol etti.İkisininde iyi olduğuna emin olunca rahat bir nefes aldı.Ikisini de sıkıca kucaklayıp konuştu.

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin