Yağız Ege bana sarılıp sütünun arkasına çekmişti.Göğüsüne yaslanmış korkudan titreyen bedenimi kontrol etmeye çalışıyordum.Diğerleri de masa altlarına geçmişti.Korktuğum için bacaklarım titriyor ayakta durmakta güçlük çekiyordum Nereden çıkmışlardı ki birden bire Yağız Egeye sarılıp korkumun dinmesini istedim ama elimde hissettim ıslaklık korkumu arttırmaktadır öteye geçmemişti.Elimi Ege den çekip baktığımda kan olduğunu fark ettim.
Benim için hiç düşünmeden kendini tehlikeye atmıştı.Gözlerim dolarken üzünce Egeye baktım.
"Ege "
İlk defa ismiyle seslenmiştim.Sesim kısık çıksa da o duymuş elimin altındaki bedeni adını söylemem ile kaskatı kesilmişti.
"Uğursuzsun sen annen bu yüzden bırakmış seni."
"Annesinin uğursuz diye bıraktığı kıza annelik yapmam ben."
"Uğursuz."
"Senin yüzünden oldu her şey bela mıknatısısın.Şeytan seni."
"HEMŞİRE ! "
Daldığım düşüncelerden Egenin sesiyle çıkarken kendimi Ege den geri çektim.Uğursuzdum ben bir kere çevremde bulunan herkese zarar veriyordum.Annem bu yüzden bırakmıştı beni.
"Özür dilerim çok özür dilerim Ege yaklaşma bana durma yamacımda ben benim yüzümden hepsi benim yüzümden oldu.Buraya hiç gelmemeliydim."
Elimdeki kan bana ders olmuştu.Unuttuğum gerçekleri hatırlatmıştı.Ege beni kendine çekip sarıldı.
"Sen uğursuz değilsin Peri kızım.Sen kendi yarasını umursamadan insanlara şifa dağıtmaya çalışan yaralı bir şifacısın sadece.Hadi topla kendini bak benim tam şuanda senden şifa almaya ihtiyacım var."
Silah sesleri etrafta yankılanırken kafamı hafifçe geri çekip Egenin yüzüne baktım.Canı yandığını için dişlerini sıkmış kaşlarını çatmıştı.Anlından terler akarken beni teselli etmeye çalışıyordu.
Pekala acilen kendimi toparlayıp ona yardımcı olmazsam çok geçmeden kan kaybından bayılacaktı.Kendimi geri çekip yarasına baktım.Kurşun içerdeydi dahası tehlikeli bir bölgeye denk gelmişti.Az ileride duran garsona bağırdım.
"Arka tarafta mutfak harici bir oda var mı? "
"Patronun odası var.Küçük biryer neden soruyorsun abla ? "
"Beni iyi dinle delikanlı şimdi senden bana yardımcı olmanı isteyeceğim.Hemen bana o odayı göstereceksin anlaştık mı? "
Başını tamam anlamında salladı.Egeye bakıp konuştum.
"Bana yükünü ver hızlıca arka tarafa geçelim."
Bana yükünü vermemişti ama benden destek alıyordu.Hızlı adımlarla arka tarafa geçtik.Odadaki siyah deri koltuğa Egeyi uzandırdım.Garsona dönüp konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Şifası
ChickLitAçıklama !! Asker kurgusu olarak yazdığım ilk kurgudur.İlk başları klişe olsa da ilerleyen bölümlerinde aslında öyle olmadığını fark etmenizi sağlayacak bir kurgu. Ve şunda belirtmek istiyorum kitabımda daha çok ruhları yaralı olan insanların bir...