14.Bölüm

408 18 4
                                    

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar...

Karşımda belkide görmeyi beklediğim en son kişi bile olmayacak şahıs duruyordu.Üvey kardeşim Ece onu evimin önünde göreceğimi tahmin etmezdim.Yüzünü incelediğimde gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm.Ağlamaktan bitap düşmüş hali beni korkuturken aklıma babam geldi.Acaba birşey mi olmuştu ona ?

"Ece ne işin var burada.Yoksa babama mi birşey oldu ? "

"Hayır babam gayet iyi şey içeriye geçince anlatsam olur mu ? "

Başımı sallayıp içeriye geçmesi için yol verdim.O içeriye geçtikten sonra Ege kapıyı kapatıp bana döndü.

Ege :Güzelim sen misafirinle ilgilen bende masayı hazırlayayım.

Yanlız kalmamız için böyle dediğini biliyordum.İçimde ona olan sevgim artarken gülümseyerek konuştum.

"Teşekkür ederim bitanem."

Bana göz kırpıp mutfağa geçti.Bende Eceye salonu gösterdim.Birlikte salona geçtiğimizde anlatması için gözlerine bakmaya başladım.

"Biliyorum beni buraya görmeyi beklemiyordum.Açıkçası benimde buraya gelme gibi bir fikrim yoktu.Birden gelişti müsaden olursa biraz burada kalabilir miyim ? "

"Kalabilirsin tabii ki ama ne olduğunu bilmeden sana yardım edemem Ece.Geçmişi göz önüne aldığımızda çok da iyi anlaşamazdık.Sen çok zor durumda kalmasan yanıma gelmezsin.Sorun ne ? "

"Babam şirketi büyütme kararı aldı.Daha iyi bir şirketle ortak olmaya karar verdiler.Adam ortaklığı kabul etmenin karşılığında oğlu ile evlenmemi istedi.Ayperi ben daha 20 yaşındayım.Hayallerim var benim bir çırpıda hayallerimden vazgeçemem ki ? Üstelik evlenmemi istediği adam çapkının önde gideni sabahlara kadar gece kulüplerinde boy boy resmi magazinlerde dolaşıyor.Ben böyle biriyle evlenmek istemiyorum."

Babam nasıl böyle düşüncesizce hareket edebilirdi ? Ece daha 20 yaşındaydı.Eğitimini tamamlamadan biriyle evlenmesini istemesi çok saçma geliyordu bana.Üstelik evlendireceği adamın ne halt olduğunu bilmesine rağmen kabul etmesi şaşırmama sebep olmuştu.

"Ece babam sana kıyamazdı.Onunla konuştun mu ? Çocuğu istemediğini onun nasıl biri olduğunu senin gelecek hayallerinden ona bahsettin mi ? "

Ruhumun Şifası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin