Tisdag, 25 september - 21:37
Josef klev ut ur duschen, tog handduken Alex lagt fram till honom och torkade hans korta hår och nacke. Sedan satte han fast den över hans höfter. Gick ut ur badrummet, hade inte ens låst för vad hade han att dölja vid det här laget?
"Ska du ha billys? Jag sa ju ändå middag?" flinade Alex som tog och klippte upp en billys, den andra framme på bänken. Josef vände sig om eftersom, flinade och slickade sig på läppen. "Ja, varför inte", sa han tillslut och tog upp sina kallingar ifrån golvet vid soffan. Hon bet sig i läppen och nickade, iakttog honom när han drog på sig sina kläder. Förutom tröjan som han drog på sig på vägen fram till Alex. Hennes kropp pirrade till av att känna en liten vindpust skölja över henne, en vindpust som uppstod där Josef tog sig fram till henne. Hon sträckte på sig, la upp billysen på en tallrik och la in den i micron. Satte på micron och vände sig om för att fixa den andra. När hon vände sig om såg hon att Josef redan öppnat den, hon flinade skämtsamt och tittade upp på honom. "Tack", sa hon gulligt och menande, vände sig om och tog ner en tallrik. Josef tog upp billysen och väntade på tallriken, och när hon ställt ner den välte han ut pizzan på den. Han skrattade lite, "teamwork", flinade Josef och tittade roligt på henne. Hon nickade med ett brett leende, "veerkligen", sa hon och höll ut på det första e:et lite.
Josef tittade på henne, kärleksfulla och mjuka blickar. Hon mötte hans ögon, "vad är det det?" frågade hon och la huvudet på sne, log lite snett. Han skakade på huvudet, "nej, inget. Jag bara..." han tog ett långt andetag med ett litet leende, "nej, jag vet inte ens..." avslutade han med ett litet skratt. "Nähepp, men blickar kan du ge", flinade hon, hennes mage hade pirrat till och hennes kropp blivit helt varm. Han flinade lite, "mhmm, jag kan ju det", sa han, höll deras ögonkontakt en längre stund. Hennes mage gjorde en volt igen och hon sträckte lite på sig.
Micron pep till, och Alex ryckte till lite. Släppte hans ögon, log, och tog ut tallriken ur micron. "Här", sa hon och ställde ner den framför honom. "Tack", sa han och gled ner ifrån stolen, tog sig till bestickslådan. Han tog fram två knivar och gafflar, sedan la han ner dem på bänken. Alex ställde in nästa tallrik, sedan la hon underarmarna på bänkskivan på köksön. Lutade sig lätt framåt och sneglade på Josef, han gick ifrån köksbänken igen. Tog ner ett glas, "ska du ha vatten eller något annat?" frågade han. Hon vände sig om och satte händerna vid hennes sidor på bänken. "Jag tar det du tar", sa hon och log. Han skrattade lite, och hon la huvudet på sne med ett leende. "Vad?" frågade hon. "Det låter som om jag skulle bo här och du vara gästen", flinade han och tog ner ett till glas. Hon fnissade lite, "ja lite, men du är väll knappast gäst längre eller?" sa hon med ett flin. Han skakade på huvudet, fyllde på glasen, "nej, kanske inte". Han vände sig om mot henne och gick fram bredvid henne först, ställde ner glasen. Sedan satte han handklovarna på bänkskivan, en hand på varje sida om henne. Hennes hjärta hoppa över ett slag, sedan började hennes hjärta eka i henne, höga ljud ifrån sitt hjärta.
Josef lutade sig framåt, stod nära hennes ansikte och flinade. Tittade upp och ner med blicken på henne. Hon tog ett djupt och långdraget andetag, försökte att inte visa några som helst tecken på att hennes kropp gick igång på honom. Han bet sig lite i läppen, gick närmare henne men med händerna kvar i bänken. Hon rös till och bytte ben att stabilisera sig på. "Sover du här eller?" frågade Alex mjukt, tittade ner på hans läppar och tillbaka till hans ögon. Han la huvudet på sne, lutade sig till hennes käkben och kysste henne löst. Hon stängde ögonen, svalde hårt i nervositet. Njöt, och Josef fortsatte försiktigt ner i hennes nacke. Puttade undan hennes hår med sin högerhand, hon lutade huvudet lite för att håret skulle ligga kvar där han lagt det, och sedan la han högerhanden på hennes höft. "Borde jag det?" sa han försiktigt. Sänkte sina läppar ner på hennes hud igen i nacke, gick bak till ovansidan skuldrorna. Vilket gjorde att hans axel kom framför hennes ansikte, hon tog ett djupt andetag med nästan. Kände hans doft ifrån nacken, hon la sina händer på hans höfter och tryckte honom mot sig. Ett svagt stön från hennes hals kom fram. "Nej, borde inte. Men vi håller oss inte till regler nu för tiden", flinade hon, stönade igen. Hörde att micron pep till, men de lät maten vara och den slutade efter trefyra pip.
Josef gick upp igen till hennes nacke, han la händerna på hennes sidor, drog ner händerna och sedan upp innanför hennes tröja. Han flinade över hennes svar. Hennes mage pirrade till. Han kysste hennes hals, ner till nyckelbenet och sedan till andra nyckelbenet. Hon stönade, tryckte honom ännu närmare sig. Han flinade lite, sedan gick han upp på hennes hals och till den sidan av nacken han inte var på förut. Hon stönade igen. "Tyvärr, lovade att jag ska sova sova hos Tobban inatt", sa han och kysste henne en gång till i nacken och käkbenet. Slutade och tittade bara på henne, ville se hennes ögon men han mötte hennes ögonlock. Munnen glest öppen och snabba andetag. Han flinade, och hon öppnade ögonen och stängde munnen. Mötte hans ögon och flinande leende. "Lägg av", sa hon tog slog till honom på bröstkorgen. Han fnissade och gav henne en lätt puss på kinden. Sedan släppte han henne och gick till micron, tog ut tallriken och ställde ner den på bänken. Hon var helt varm av allt han gjorde, nästan främst för den kärleksfulla pussen på hennes kind. Och så var det för att det var den typen av puss. Den var inte en pirrande värme, den där pussen var av hennes bästa vän och inte liggpartner.
"Jahopp, men du har ju druckit Josef... och hur ska du förklara att du kommer dit vid kvart över tio?" frågade hon fort och log snett. "Luugn, jag har koll. Jag är bra på att ljuga", började han och klappade hennes axlar på ett skämtsamt sätt. Hon himlade gulligt på ögonen, väntade in hans förklaring. "Officiellt är jag på AW och tar taxi, så du får ta min bil till jobbet imorgon", sa han och blinkade med ena ögat. Hon fnissade lite och nickade långsamt, tittade djupt in i hans ögon och log. "Okej, det går väll att lösa", sa hon la huvudet på sne. "Lämna bilnycklarna här bara", la hon till och satte sig på stolen bredvid henne. Han nickade, tog upp sitt glas. "Cheers", sa han och vinklade glaset försiktigt, hon skrattade försiktigt. Hon tog upp sitt glas och klingade det löst mot hans glas, "skål", svarade hon. De tog en klunk med små och roliga leenden, sedan åt de upp sina billys.
YOU ARE READING
Aldrig mer - Beck; Josef och Alex
RomanceEfter dödläge (Beck 50)... hände något? Blickarna och kemin... något måste väll ha hänt? - Ja, det gjorde det, men vad och ska det hända igen? ~ Nej, det klart inte det ska. Eller det är inget som någon annan behöver veta...~