Bevisa det

279 10 4
                                    

Alex lägenhet - 07:00

Josef låg med ryggen mot Alex, sov fortfarande. Alex hade stängt av hans alarm efter hon vaknade, han kunde sova lite till. Alex drog med sig sitt täcke, kramade om det över hennes nakna kropp och la sig bara några centimeter ifrån hans rygg. Hon tog upp sin ena hand ifrån täcket, la fingrarna i hans nacke. Hon kliade honom försiktigt i nacken, drog sedan upp fingrarna i hans korta hår. Hon gjorde små cirklar med pekfingret i hans hår, försiktigt och löst. Dessutom pirrade fortfarande hela hennes kropp av att se honom.

Hon drog ner handen, följde hans svettiga ryggrad med fingertopparna. Drog dem långsamt och löst, njöt själv av varje sekund hon fick röra honom. Alex vände vid svanken, drog upp fingrarna igen. Sedan sträckte hon sig upp till hans skuldror, kysste honom löst och mjukt. Gick ner sakta, följde hans ryggrad även nu. Också ner till svanken, behövde böja sig mycket för att hon skulle nå honom där. Men hon kände honom röra på sig, han börjar vakna. Så hon fortsatte, kysste honom djupt över hans rygg, tillbaka upp till hans skuldror.

Josef öppnade ena ögat, kände hur pirret strålade i honom. Han kände hur hon vandrade upp mot hans nacke, han rös till och vred lite på sig. Flyttade sitt huvud så hon skulle komma åt. Han släppte ut ett svagt stön, njutande ljud som hon var stolt över att ha skapat. "Hej", viskade han med ett lite flörtigt leende. "Godmorgon", svarade hon med läpparna i hans svettiga nacke. Hon släppte och puttade honom lätt så att han låg på rygg. Han flinade lite.

Alex kröp in under hans täcke, och Josef fångade upp henne när hon satte sig över hans höfter. Han gjorde en liten chockad blick, hon kysste honom djupt på läpparna. Intensivt och flera kyssar där andetagen inte räckte till. "Sa du inte 'bara en gång'?" flinade han efter några kyssar andfått. Hon himlade lite på skämt med ögonen och log, lutade sig flörtigt över hans läppar igen. "Jo, det gjorde jag", började hon. Gav honom en intensiv, fyllig och djup kyss. Han tog emot den, drog upp händerna över hennes sidor. "Inte igen alltså", säkrade han, verkade inte som hon tänkte sluta direkt. Hon skakade på huvudet, "nej, inte igen", sa hon attraktivt, släppte hans läppar för att kyssa hans kropp. Han stönade, sträckte lite på sig och klämde hennes midja med händerna. Hon flinade, fortsatte ner över hans bröstkorg.

Pulsen steg, vadå bara en gång... vad höll hon på med nu då... var det såhär deras relation skulle se ut? - Ett 'one night stand' på repeat som bara råkade vara samma person, Alex, hans chef... Han klagade inte, gärna för honom även om han gärna skulle inlett en riktigt relation. Men han förstod ju varför det var omöjligt. Men nu har hon ändå erkänt att han har något som hon tänder på, inte bara varit han på henne.

Alex fortsatte ner över hans kropp, hoppades att han skulle förstå att detta inte skulle bli en vana. En gång sa hon ju själv, men hon förstod ju själv att det inte skulle hålla. Hon skulle inte klara av att inte röra vid honom igen, att inte få bli berörd av hans läppar, andetag och händer. Precis som nu med andra ord, när hon rör och kysser hela hans kropp samtidigt som han berör hela henne, igen. Hon skulle behöva och vilja det igen, därför det var dumt av henne att låta det hända under natten. Men hon ångrade det inte, ångrade inget ens i närheten av det de gjort.

Alex gick ner några kyssar till, kände hur han spände magen några sekunder och sedan slappnade av med ett stön till utblåsning. Han svalde, log och visste inte vad han skulle göra. Eller vart hon ville komma. Hon gick upp till hans halvöppna mun. Andfådd och varm, kändes som hennes kropp skulle sprängas snart om hon inte fick mer av honom. Hon ville bara få mer av honom och ge mer av sig själv.

"Du överst", sa Alex andfått och välte ner på sidan för att han skulle lägga sig över henne. Han höjde ena ögonbrynet, "om du inte räknat ut det redan, så blir det inte 'en gång' om vi gör det nu", flinade han flörtigt och satte armbågen i kudden för att se henne. Hon himlade med ögonen och la sina händer i hans nacke, drog honom mot sig. Pressade sina läppar mot hans och tvingade honom över sig själv. Han skrattade lite mot hennes läppar. "Du och dina j#vla, 'en gång'... nu sa jag okej", viskade hon flörtigt och drog fingertopparna över hans kropp. Ner över hans mage och vände. Hans kropp pirrade till, och han la sina läppar mot hennes. Kysste henne ner i nacken, hon stönade och vinklade huvudet en aning. Han kysste henne ner över hennes mage, drog händerna ner för hennes sidor och till hennes lår. Han drog tummarna över hennes insida lår. Hon spände sin kropp och stönade samtidigt som hon ändrade ställning lite. Han smålog, fortsatte kyssa hennes kropp. Förbi höftbenet och till hennes lår. Gick fort från ovansidan till hennes insida. Hon stönade och tryckte ner huvudet i kudden. "F#ck..." stönade hon och öppnade munnen för att kunna andas. Ett stort leende på sina läppar, njöt av hans kyssar.

Josef gick upp över hennes kropp igen, tryckte hans läppar mot hennes. Men så slutade han och vände bort blicken hastigt för att titta på klockan. Han pustade ut, "det är lugnt, vi har tid", flinade hon, "jag har koll". Han skrattade lite, och blev neddragen av henne mot hennes läppar. "Ibland undrar man ju, du kan ju inte skillnaden mellan ett och två", sa han och blinkade med ena ögat mot henne. Hon slog till honom lätt på hans bröstkorg. "Jaja, asså jag är på att göra undantag men om du inte är det så-" började hon med glimten i ögat, men avbröts över att hon kände hur han drog sina händer över hennes lår. Hon stönade, "undantag gillar jag", flinade han mot hennes öra. Hon nickade, bet sig i läppen och tittade på hans läppar. Sedan upp i hans ögon, "bevisa det då", sa hon flörtigt med ena mungipan höjd. Hans kropp pirrade till, han lutade sig fram mot henne igen. "Uppfattat", viskade han mot hennes öra, stönade i halsgropen tyst över hans röst och hans beröringar. Tyckte ner honom hårt mot sin kropp...

Josef och Alex gjorde i ordning sig fort, sköljde av sig i duschen var för sig. Alex sminkade sig samtidigt som han duschade, småkikade på klockan några gånger för att ha koll på tiden. De skulle vara på jobbet om 24 minuter och det går fort att åka dit. Så det var ingen större stress.

De slängde i sig var sin macka, sedan tog de var sin bil till jobbet. Tvingades vara som vanligt, och det visste dem båda. Vadå relation? - det hade dem ju inte. De hade sina... kvällar och nätter och mornar bara. Ingen relation, för det skulle aldrig hända igen...

——————————————————————

Här börjar filmen (dödläge), allt som hände i filmen händer efter detta. Delarna efter den här utspelas en vecka efter mordet på Simic, alltså efter Beck 50. <333

Aldrig mer - Beck; Josef och AlexWhere stories live. Discover now