Λία ΚυριακοπούλουΗ Λία είναι η κοπέλα του Διονύση. Είναι 18 χρόνων σπουδάζει αισθητική μιας και έχει δωμάτιο του σπιτιού της στο οποίο πηγαίνουν οι πελάτισσες της και τους φτιάχνει είτε τα νύχια, είτε τα μαλλιά, είτε το make up τους.
Δεν έχει πλέον επαφές με τους γονείς και τον μικρότερο αδερφό της μιας και οι δικοί της δεν ήθελαν οι κόρη τους να γίνει μιά "νυχού" ετσι όπως την έλεγαν.
Έφυγε από το πατρικό λοιπόν στα 17 της χρόνια και πήγε και έμεινε μαζί με μία ξαδέρφη της μέχρι που βρήκε δικό της σπίτι, στο οποίο πλέον μένει.
Το φυσικό της μαλλί είναι ίσιο αλλά της αρέσει περισσότερο ο εαυτός της με κατσαρά μαλλιά, οπότε τις περισσότερες μερες του χρόνου τα έχει κατσαρά.Μιχάλης Χρίστου
Ο Μιχάλης είναι ο καινούργιος αντίπαλος της Άννας στην πυγμαχία.
Είναι 23ον χρόνων και δεν έχει σπουδάσει κάτι. Συμμετέχει σε παράνομους αγώνες αυτοκινήτων από τους οποίους και πληρώνεται.
Οι γονείς του δεν ζουν και αυτός ζει πλέον στο ίδιο σπίτι με την γιαγιά του. Εκείνη, είναι ο μόνος άνθρωπος που ο Μιχάλης αγαπάει τόσο μιας και είναι αυτή που είναι πάντα δίπλα του. Δεν θα την αφήσει πότε να πάθει κάτι και θα την προσέχει μέχρι και την τελευταία στιγμή. Η απώλεια της θα του στοιχήσει.
Οδηγάει 2 αυτοκίνητα. Το ένα που είναι μόνο για τους αγώνες και το άλλο είναι το κανονικό του αμάξι.
Χώρισε πρόσφατα μιας και η κοπέλα που ήταν μαζί τον απαντούσε μήνες.Κική Χριστοπούλου (ταναπου)
Δεν χρειάζονται λόγια για την κοπέλα...
Απλά νομίζει ότι ο Ιάσωνας είναι το αγόρι της. Γελασμένη είναι όμως.Αγγελική Μιχαηλίδη (το σκυλάκι της Κικής)
Ούτε και για αυτή υπάρχουν λόγια... Το μόνο σημαντικό είναι ότι είναι η "κολλητή" της Λίας. Βρίζουν τους πάντες μαζί και μπλέκονται σε πράγματα που δεν τις αφορούν.
Γεια σας για ακόμη μία φορά σήμερα.
Όπως είδατε αυτό το κεφάλαιο ήταν το υπόλοιπο cast της ιστορίας. Ελπίζω οι χαρακτήρες να σας άρεσαν. Αν όχι, μπορείτε να φανταστείτε τον καθένα όπως σας αρέσει, δεν βάζω περιορισμούς εννοείται σε αυτό.
Αυτά από εμένα.
Καλή σας ημέρα και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιοοο.- vas0ulaa
YOU ARE READING
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖
ChickLitΗ Άννα. Η κοπέλα που δεν αγάπησε και δεν αγαπήθηκε σωστά από κανέναν. Αυτή που το παίζει σκληρή και δεν ζητάει βοήθεια από κανέναν. Τι θα γίνει όταν γίνει επιτέλους μέλος μιας μεγάλης παρέας? Τι θα γίνει όταν μάθει ποιος είναι ο άγνωστος που της στέ...