Pov Άννας:
Σήμερα το πρωί ξύπνησα από μόνη μου..
Μόνη σου? Τα παράθυρα που ήταν ανοιχτά και έμπαινε όλο το φως μέσα τι ρόλο παίζουν???
Σσσσ, δεν τα λέμε αυτάα.
Τέλος πάντων, όπως είπα, ξύπνησα απο μόνη μου και είχα τρομερό πονοκέφαλο.
Μα καλά ποσο ύπια χτες? Μέχρι και με τα ρούχα κοιμήθηκα...
Τι μέρα είναι αλήθεια?
Σάββατο ίσως?
Ααα ναιιι, ααααα και έχουνε να πάμε με τα παιδιά σινεμάααα.
Τώρα τα θυμάμαι σιγά σιγά όλα.
Επίσης, τι φάση χτες ρε φίλε? Πόσο πιωμένος ήταν ο Μιχάλης, και τι άραγε να κάνει τώρα? Τον βρήκε κανείς ή έμεινε εκεί αναίσθητος?
"Λογοδιάρια σε έπιασε αδερφούλα?"
Άκουσα τον αδερφό μου και έμεινα κόκαλο στην θέση μου.
Όλη αυτή την ώρα, όλα αυτά τα έλεγα δυνατά?
Άργησες αλλά πάλι καλά που το κατάλαβες
Ρε φωνή σκάσε λίγο αυτός θα με περνάει για τρελή.
Γύρισα αργά προς το μέρος του και τον είδα να στηρίζεται στην πόρτα.
"Εεε... απλά να, σκεφτόμουν... δυνατά.."
Εκείνος ξεκίνησε να γελάει κα τα νεύρα μου χτύπησαν κόκκινο.
"ΕΞΩΩΩΩ"
Ούρλιαξα και τον έσπρωξα πετάγοντας τον εξω από το δωμάτιο μιά και καλή.
Ακόμα γελάει το γουρούνι...
Όταν επιτέλους το γέλιο του αδερφού μου έπαψε να ακούγεται αποφάσισα να πάω να κάνω ένα μπάνιο.
Εν το μεταξύ η ώρα είναι 1 το μεσημέρι από ότι πήρε το μάτι μου αλλά χέστικα κι όλας.
Πήγα λοιπόν στο μπάνιο, έβγαλα ρούχα και παπούτσια από χτες (ναι, κοιμήθηκα και με τα παπούτσια και με το make up), τα έβαλα στο καλάθι για τα άπλυτα και άνοιξα το νερό της μπανιέρας.
Μπήκα μέσα και άφησα το νερό να "ταξιδέψει" επάνω σε όλο μου το σώμα.
[...]
Μετά από μισή περίπου ώρα τελείωσα επιτέλους το μπάνιο μου.
Βγήκα από την μπανιέρα και τύλιξα τα μαλλιά και το σώμα μου με δύο πετσέτες και βγήκα από το μπάνιο με προορισμό το δωμάτιο-ντουλάπα μου.
YOU ARE READING
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖
ChickLitΗ Άννα. Η κοπέλα που δεν αγάπησε και δεν αγαπήθηκε σωστά από κανέναν. Αυτή που το παίζει σκληρή και δεν ζητάει βοήθεια από κανέναν. Τι θα γίνει όταν γίνει επιτέλους μέλος μιας μεγάλης παρέας? Τι θα γίνει όταν μάθει ποιος είναι ο άγνωστος που της στέ...