Pov Ιάσωνα:
"ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!"
Φώναξα μόλις κοπάνισε την πόρτα και έφυγε.
Δεν έπρεπε να το μάθει ποτέ ρε φίλε.
Και... Το κυριότερο είναι ότι.. πίστευα ότι αν το μάθαινε με κάποιον τρόπο θα είχε τελείως διαφορετική αντίδραση.
Τώρα.. Λογικά θα αναρωτιέστε ποιος ο λόγος που έφτιαξα ανώνυμο προφίλ και ξεκίνησα να της στέλνω.
Λοιπόν.. πίστεψα ότι θα μπορούσα μέσα από αυτό να μάθω κάτι παραπάνω για αυτή.
Με εμένα δεν μιλούσε πολύ και μιας και ξέρω ότι η Άννα πάει με το επικίνδυνο, είπα να φτιάξω ένα προφίλ που δεν θα ήξερε ποιος θα ήταν πίσω από αυτό.
Προς έκπληξη μου βέβαια, είχε αμφιβολίες και δεν με εμπιστευόταν.
Μέχρι σήμερα.
Μέχρι σήμερα που μου είπε ότι είναι ερωτευμένη αλλά δεν μπόρεσα να μάθω με ποιον.
Κάθισα στο κρεβάτι της και πέρασα τα δάχτυλα των χεριών μου μέσα από τα μαλλιά μου.
Τον θάμνο εννοείς. Γιατί αυτό το πράγμα δεν θεωρείτε κούρεμα τόσα χρόνια που έχεις να το κουρέψεις
Ρε, άσε μας. Δεν είναι ώρα για δούλεμα.
Καλά.
Τα έκανα σκατά.. Το ξέρεις?
Κάτι κατάλαβα
Ξεφύσιξα και από τα μαλλιά μου πήγα τα χέρια μου στο πρόσωπό μου, το οποίο και έκρυψα με τις παλάμες μου.
Γιατί πάντα κάτι πρέπει σώνει και ντε και να στραβώσει?
Pov Αχιλλέα:
Αφού βεβαιώθηκα ότι η Άννα κοιμήθηκε ξεκίνησα να πηγαίνω από το κάτω πάτωμα, στο πάνω.
Πρέπει να μάθω τι έγινε.
Δεν θα έφευγε έτσι απλά η Άννα μόνο και μόνο γιατί τσακώθηκε με τον Ιάσωνα.
Κάτι άλλο είναι.
Άλλες φορές όταν τσακώνονταν, όχι μόνο δεν έφευγε, αλλά δεν σταμάταγε να τον βρίζει.
Μιά φορά θυμάμαι, πριν ένα χρόνο, μέχρι και τις μπουνιές είχαν παίξει.
Έφτασα έξω από το δωμάτιο όπου μοιράζονται.
Ξέρω ότι δεν κοιμάσαι οπότε μπήκα χωρίς να χτυπήσω.
Ήταν καθισμένος στο κρεβάτι με τις παλάμες του στο πρόσωπό του.
YOU ARE READING
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖
ChickLitΗ Άννα. Η κοπέλα που δεν αγάπησε και δεν αγαπήθηκε σωστά από κανέναν. Αυτή που το παίζει σκληρή και δεν ζητάει βοήθεια από κανέναν. Τι θα γίνει όταν γίνει επιτέλους μέλος μιας μεγάλης παρέας? Τι θα γίνει όταν μάθει ποιος είναι ο άγνωστος που της στέ...