{17}

61 3 4
                                    

Η Νικολία βγήκε από το μπάνιο φορώντας το φόρεμα που της έδωσα.

"Καλά ε, είσαι πραγματικά κούκλα. Και το χρώμα τελικά γαμάει πάνω σου. Είναι...Είναι απλά εξωπραγματικό"

Της είπα και η αλήθεια είναι ότι έχω μείνει speechless.

Το σαγόνι μου έχει πέσει μέχρι το πάτωμα.

Εκείνη μου χαμογέλασε πλατιά και ήρθε και με αγκάλιασε.

"Τι θα έκανα χωρίς εσένα βρε Άννα.. Καλύτερα να τα φτιάξω με εσένα πάρα με γκόμενο"

Είπε και γελάσαμε.

"Αντε, τράβα να ετοιμαστείς εσύ μέχρι να κάνω εγώ γα μαλλιά μου ναι να βάλω παπούτσια"

Μου είπε και αφού πήρα το φόρεμα στα χέρια μου κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.

Αφού έβγαλα τις πιτζάμες μου ταίριαξα το φόρεμα επάνω μου.

Χαμογέλασα στην αντανάκλαση μου, στον καθρέφτη, και μετά βγήκα από το μπάνιο για να πάω και πάλι στην Νικολία.

Εκείνη μόλις είχε τελειώσει μάλλον από τα μαλλιά της γιατί ακόμα τα πασπάτευε μπροστά στον καθρέφτη.

"Πως σου φαίνομαι?"

Τη ρώτησα και γύρισε να με κοιτάξει.

Αχ Θεέ μου, με αυτό τον τρόπο θέλω να με κοιτάει ο άντρας μου.

"Καλά ε... Έχω.. Έχω μείνει. Μαλάκα"

Είπε και ήρθε γρήγορα προς το μέρος μου. Έπεσε στα γόνατα και ξεκίνησε να μιλάει.

"Άννα, με παντρεύεσαι"

Ρώτησε και ξεκίνησε να γελάει.

Έπεσε σχεδόν κάτω από τα γέλια και παρέσυρε και εμένα μαζί.

"Μωρή μην μου αποσπάς την προσοχή! Πρέπει να ετοιμαστώ"

Την είπα και αφού βγήκα και έβαλα παπούτσι ξεκίνησα να φτιάχνω τα μαλλιά μου.

[…]

Έπειτα από ακόμη ένα μισάωρο ήμασταν έτοιμες και η ώρα ήταν μόνο 10:30!

Φαντάσου πόσο γρήγορα ετοιμαστήκαμε!

Δεν θέλω να σου το χαλάσω αλλά θυμάσαι ότι ξεκινήσατε να βρίσκεται ρούχα από τις 5 το απόγευμα? Ετοιμάζεστε εδώ και πεντέμιση ώρες περίπου!

Καλά μωρέ, αυτά είναι λεπτομέρειες του κόλου.

Εγώ ⬇️

(Φόρεμα)

(Φόρεμα)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖 Where stories live. Discover now