{32}

64 1 0
                                    

Pov Άννας:

Έχει πάει... *κοιτάει την ώρα στο κινητό της*

5 το απόγευμα και τα κορίτσια ακόμη να ετοιμαστούν!

Όταν αργείς εσύ είναι καλά?

Άλλο είναι το θέμα μας Πόπη!

Για πες. Πιο?

Όταν γυρίσαμε από το δάσος ο Νίκος είχε ορεξούλες και έπρεπε να πάμε με την Νικολία να βγάλουν τα μάτια τους ενώ εγώ και ο Ιάσωνας τους ακούγαμε να βογγάνε 2 δωμάτια μακριά και με κλειστές τις πόρτες!

Και δεν φτάνει αυτό, τελείωσαν στις 3ης και μέγα κοιμήθηκαν, γιατί βλέπεις ήταν κουρασμένα τα παιδιά μωρέεε.

Και ενώ όλοι ήμαστε έτοιμη ο Νίκος, η Νικολία και η Λία ακόμη ετοιμάζονται!

Καλά, την Λία δεν την κατηγορώ γιατί την πείρε ο ύπνος και ξέρω πόσο ιερός είναι ο ύπνος οπότε δεν υπάρχει θέμα.

Τέλος πάντων, με τα παιδιά περιμένουμε ενώ και μισή ώρα τουλάχιστον μεχριπου την εμφάνιση του έκανε ο αδερφός μου.

"Ααα, για κοίτα ποιος μας θυμήθηκε!"

Είπα ειρωνικά και μου έριξε ένα δοκιμαστικό βλέμμα.

Του έβγαλα την γλώσσα και γύρισα να κοιτάξω από την άλλη μεριά.

Χμ.. δεν σας είπα το μαγιό φοράωωω.

Δεν πειράζει, θα σας το πω τώρα.

Λοιπόοον, το μαγιό μου είναι έτσι ⬇️

Και φοράω το ίδιο φουστάκι-παρεό από πάνω από το κάτω μέρος του μαγιού μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και φοράω το ίδιο φουστάκι-παρεό από πάνω από το κάτω μέρος του μαγιού μου. Αυτο είναι ένα από τα καινούργια μαγιό που πήρα, τέλος πάντων.

Έχω κάνω τα μαλλιά μου ένα ατημέλητο κοτσάκι και έχω πάρει στο ώμο την τσάντα θαλάσσης μου με τα πράγματα που είχα και την προηγούμενη φορά.

Φοράω, εννοείται, τις σαγιονάρες μου και τα κοσμήματα μου τα έχω βγάλει.

Μην χάσω τίποτα μέσα στην θάλασσα και κλαίμε μετά.

𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖 Where stories live. Discover now