Το πρωί ξύπνησα γιατί αισθάνθηκα κάτι κρύο να τρέχει επάνω στο πρόσωπό μου.
Πετάχτηκα σαν ελατήριο από το κρεβάτι και τότε κατάλαβα ότι ο Ιάσωνας με τον αδερφό μου είχαν την υπέροχη ιδέα να με βρέξουν πρωί πρωί.
Ξεκίνησαν να γελάνε και να χτυπιούνται σαν τις φώκιες μεταξύ τους.
Σκούπισα με το χέρι μου το νερό που είχαν ρίξει στο πρόσωπό μου και τους κοιτούσα όσο περίμενα να σταματήσουν να γελάνε.
Όταν αυτό έγινε και κοίταξαν και μου χαμογέλασαν πλατιά.
"Ποιος από τους δύο ηλίθιους είχε την φαϊνή ιδέα για αυτή την μαλακία?!"
Φώναξα και ο Ιάσωνας έδειξε τον αδερφό μου ενώ ο αδερφός μου τον Ιάσωνα.
"Δεν θα βγάλω άκρη με εσάς"
Είπα σιγανά να βγήκα από το δωμάτιο ενώ μετά από λίγο τους άκουσα να γελάνε ξανά.
Βλαμμένα...
Πήγα στην κουζίνα και είδα στο τραπέζι καθισμένο τον Διονύση.
"Επ, μικρή? Καλημέρα"
Είπε και μου χαμογέλασε.
"Καλημέρα"
Είπα απλά και πήγα να φτιάξω κάτι φρυγανιές για να φάω.
"Βλέπω τούρμπο σε κάνανε πάλι ε?"
"Εμ, εννοείται!"
Απάντησα και ξεκίνησα να απλώνω μερέντα επάνω στις φρυγανιές μου.
"Ποιος από τους δύο είχε την ιδέα λοιπόν να με κάνουν λούτσα?"
Ρώτησα και εκείνος γέλασε λίγο.
"Να σου πω την αλήθεια ο Ιάσωνας είχε την ιδέα να βάλουν στο τέρμα τον ύμνο της Ρωσίας στο τέρμα, στο ηχείο και να το έχουν πάνω από το κεφάλι σου, ε, κάπως έτσι 'γεννήθηκε' και στον Νίκο η ιδέα να σε βρέξουν"
"Ε, τις μουσίτσεεες"
Είπα και έβαλα τα χέρια μου στην μέση μου ενώ είχα γυρίσει προς το μέρος του.
"Ναι... Κοίτα, γενικά είναι έξυπνοι απλά δεν χρησιμοποιούν σωστά αυτή την εξυπνάδα"
Είπε και γέλασα.
"Σε αυτό συμφωνώ"
Είπα και πήγα και κάθισα δίπλα του.
Από ότι κατάλαβα θα του έφταιξε ο αδερφός μου καφέ.
"Για πες. Τι νέα?"
Με ρώτησε και ανασήκωσα τους ώμους μου.
YOU ARE READING
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖
ChickLitΗ Άννα. Η κοπέλα που δεν αγάπησε και δεν αγαπήθηκε σωστά από κανέναν. Αυτή που το παίζει σκληρή και δεν ζητάει βοήθεια από κανέναν. Τι θα γίνει όταν γίνει επιτέλους μέλος μιας μεγάλης παρέας? Τι θα γίνει όταν μάθει ποιος είναι ο άγνωστος που της στέ...