{37}

62 2 0
                                    

ΓΕΛΑΕΙ!

Η ΦΩΚΙΑ ΓΕΛΑΕΙ!

ΕΧΕΙ ΡΟΥΦΗΨΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ!

"ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ?!"

Του φώναξα.

Είχε πέσει στο πάτωμα του μπάνιου και χτυπιόταν μόνος του.

"Θα πρέπει να φοράω ζιβάγκο να πούμε!"

Φώναξα και βγήκα από το μπάνιο αφήνοντας τον να γελάει.

Πήγα στο δωμάτιο μου και έψαξα να βρω ρούχα που η μπλούζα να καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του λαιμού μου.

Αφού λοιπόν βρήκα τα κατάλληλα ρούχα πήγα και βρήκα το make up μου για να προσπαθήσω να καλύψω το περισσότερο από αυτό το χάλι.

Ευτυχώς πλησιάζουν οι μέρες τις περιόδου μου και αν τα παιδάκια προτείνουν να πάμε, θα έχω μια καλή δικαιολογία για να μην βγάλω τον λαιμό μου έξω.

Έτσι όπως προωθώ να καλύψω τις πιπιλιές που δημιούργησε μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο ο Ιάσωνας.

"ΕΪ! Τι κάνεις εκεί?!"

"Εσύ παιδί μου δεν έκανες πιπιλιές, την ψυχή μου ρούφηξες!"

Είπα αγνοώντας την ερώτηση του.

"Γιατί τις καλύπτεις?"

Ρώτησε και γύρισα να τον κοιτάξω σε φάση 'Σοβαρά τώρα?'

"Ναι. Δεν είναι κακό"

Είπε με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο στα χείλη.

"Ιάσωνα πας με τα καλά σου?! Έχεις καταλάβει τι κάναμε?"

"Σιγά ρε Άννα δεν σε πήδηξα κι όλας!

"Ιάσωνα. Αυτό δεν πρέπει να ξανά γίνει"

Είπα ξερά και βγήκα από το δωμάτιο.

Ξέχασα να σας πω πως είναι τα ρούχα που φοράω εν το μεταξύ.

Ταταν ⬇️

Θεωρώ ότι η μπλούζα καλύπτει το επιθυμητό για μένα μέρος του λαιμού μου και μιας και έχω βάλει και δύο κιλά make up πάνω πιστεύω πως θα είναι εντάξει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Θεωρώ ότι η μπλούζα καλύπτει το επιθυμητό για μένα μέρος του λαιμού μου και μιας και έχω βάλει και δύο κιλά make up πάνω πιστεύω πως θα είναι εντάξει. Έβαλα και υα παπούτσια μου.

𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖 Where stories live. Discover now