(Διαβάστε την σημείωση στο τέλος του κεφαλαίου)
Η ώρα έχει πάει 12 το μεσημέρι και εγώ με την Νικολία και την Λία έχουνε ήδη 3ης σακούλες γεμάτες με ρούχα.
Εννοείται, τις έχουμε δώσει στα αγόρια να τις κρατάνε γιατί εμείς θέλουμε να κοιτάμε στις κρεμάστρες του κάθε μαγαζιού με περισσότερη ευκολία, και με 3ης σακούλα στα χέρια δεν το λες και ευκολία.
"ΑΝΝΑ! ΕΛΑ ΕΔΩ ΤΩΡΑ!"
Άκουσα να με φωνάζει η Λία και έτρεξα στο μέρος της.
"Τι είναι ρε? Μας κάνεις ρεζίλι σε όλο το- Τι είναι αυτό?"
Είπα και έδειξα ένα ροζ φόρεμα που κρατούσε.
"Φόρεμα μωρή, δεν βλέπεις?"
"Μωρέ αυτό το βλέπω, αλλά φοράς εσύ τόσο μακριά-
"Ωωω,μα καλή μου, δεν είναι για μένα! Για εσένα είναι!"
"Τι?"
"Ναι! Είπα κάτι. Τράβα δοκιμάσει το. Νομίζω είναι το νούμερο σου. Δώσε μου να κρατάω εγώ τα ρούχα που έχεις δοκιμάσει ήδη και τράβα"
"Εμ...Οκ"
Είπα, και τις έδωσα τα ρούχα που κρατούσα για να τα πάρω.
Πήρα στα χέρια μου το φόρεμα και πήγα στο δοκιμαστήριο.
Έβγαλα τα ρούχα που φορούσα και έβαλα το φόρεμα.
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη του δοκιμαστηρίου και εξεπλάγην με αυτό που είδα.
Το φόρεμα τόνιζε υπέροχα τις καμπύλες μου και ήταν πολύ πιο ωραίο από όσο φαινόταν όταν το κρατούσα.
Βγήκα από το δοκιμαστήριο και πήγα να κοιταχτώ στον καθρέφτη που υπήρχε.
"Ανν- Α! Σου είπα ότι είναι το νούμερο σου! Και.. Ω Θεέ μου, είσαι κουκλάρα!"
Είπε η Λία καταενθουσιασμένη.
Πριν προλάβω να πω το οτιδήποτε μου έδωσε το κινητό της, που της ήταν εύκαιρο μιας και το δικό μου ήταν στο δοκιμαστήριο μέσα στην τσέπη της φούστας μου, και μου είπα να βγάλω φωτογραφία και να την ανεβάσω.
Έκανα αυτό που μου είπε λοιπόν, και όταν έβγαλα μιά καθωσπρέπει φωτογραφία, την έστειλα σε εμένα μέσω του Instagram της και όταν πήγα στο δικό μου κινητό την ανέβασα.
_your.ann_
YOU ARE READING
𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖
ChickLitΗ Άννα. Η κοπέλα που δεν αγάπησε και δεν αγαπήθηκε σωστά από κανέναν. Αυτή που το παίζει σκληρή και δεν ζητάει βοήθεια από κανέναν. Τι θα γίνει όταν γίνει επιτέλους μέλος μιας μεγάλης παρέας? Τι θα γίνει όταν μάθει ποιος είναι ο άγνωστος που της στέ...