3- Mürekkep izi Part I

5.2K 251 7
                                    

Bölüm ithafı @CANANKC

İnsan bazen neyi ne yapacağını karıştırır. Boş boş bakar etrafa ya da bakıyormuş gibi görünür oysaki aklı bambaşka bir yerdedir... Tıpkı Rosa gibi. Kaderi yapması gereken her şeyin önüne geçmiş, hayatını her şeyin silip bambaşka hayat kurmaya zorlamıştı onu...

-------------------------

Rosa gözlerini yavaşça araladı ve etrafa bakınıp derin bir nefes aldı. En son arabada Adrian ile olduğunu ve alamaktan helak olduğunu hatırlıyordu. Doğrusu olmayıpta ne yapacaktı? Birkaç saat sonra ona tecavüz edeceğinin imasını yapan adam onu taciz etmiş, belki de Adrian gelmeseydi daha farklı şeyler yapabilirdi. Tecavüz edebilirdi...
Ellerini yatağın iki yanına koydu ve yatakta yavaşça oturur pozisyona geldiği zaman ayağında hissettiği sızlama ile yüzünü buruşturdu.
Bana gerçekten tecavüz eder miydi? Bu kadar gaddarlaşa bilir miydi diye düşünmeden edemedi. Ederdi. Edward Nemus'un acıması olmadığını biliyordu. Şimdide tekrar öğrenmişti. Vücudu korku ile titredi ve dikkatlice kendisini yatağın köşesine çekip bacaklarını yataktan sarkıttı. Kollarını iki yana açarak esnetti ve aldığı derin nefes üzerine komodinin üzerinde olan telefonunu eline aldı ve rehbere girdi. Bugün evde durmak istemiyordu. Bugün hiçbir şey düşünmek istemiyor, sadece kafa dağıtmak istiyordu...
Sık arananlar listesinden Ceyhun'un numarasına bastı ve çalan telefonu kulağına yerleştirip, dikkatlice ayağa kalktı. Sol ayağın yerle temas etmesi ile dudaklarından acı bir işleyiş çıkması ile ayağını hafifçe havaya kaldırdı. Ağırlığını sağ ayağına verdi. Yavaşça yerle temas ettirdiği zaman abartılacak derece de bir acı hissetmediğini fark etti. Doğrusunu söylemek gerekirse eline horon ekibini verseler ayağına giyeceği topuklar ile horon tepe bilecek kadar iyi hissediyordu.

"Kelebeğim?," Lal duyduğu kelime gözlerini devirdi. Ceyhun'u tanıdığı günden bu yana ona kelebeğim derdi. Nedenini sorduğu zaman sen her an kaçabilecek bir kelebeksin der ve susardı.
Ceyhun, Lal'ın göz devirdiğini hissetmişçesine konuştu. " O seksi, mükemmel renkteki gözlerini devirme."

Lal biçimli kaşlarını hafifçe çattı. O seksi, mükemmel gözler mi? Ne kadar saçma bir cümle. Tam Ceyhun'luk diye düşündü.

"Offf Ceyhun! Offf! "

" Of deme bebeğim Ceyhun de, seksi de, Gökten düşmüş meteor de... De yani güzelim de yeter ki sen de."

"Offf Ceyhun Off! Sıkıldım ben akşam bizim bara gidelim mi? Sen, Lara ve Pinhan kesin gelir. Yada gelmezler. Yeni evliler sonuçta... Belki Umut ve sonatta üşenmeden gelirler?"

" Evet, olabilir. Bence Pinhan ve Lara gelmez. İşleri vardır onların... Sonat ve Umut'tan umudu kesmeliyiz. Sonat yeni tanıştığı bir adam var onunla birlikte hep... Hem, uzun zamandır bara gidip kontrol etmemiştim..." Ceyhun heyecanlı bir şekilde ayağa fırladı. Şaşkınlıkla irileşmiş gözleri odanın içinde gezindi ve Lal ile çekilmiş olan resminde durdu.

"Bir dakika! Bir dakika! Sen daha demin ne dendin? Bizim var mı?! Sen bizim bari hatırlıyor musun? Tam olarak ne hatırlıyorsun Lâl? "

Lâl kulağına gelen heyecanlı, umut dolu ses ile hafifçe güldü. Hiçbir şey hatırlamıyordu. Koca bir karanlıktan başka bir şey hatırlamıyordu... Birkaç adım geri gidip yatağa oturdu. Yavaşça kurumuş dudaklarını nemlendirdi. Derin bir nefes aldı ve fısıldadı

" Hatırlamıyorum... Sadece... Luna demişti. Sekiz yıl önce bar açtık adı Aviary. Sadri Reis başında duruyor. Arada bir Ceyhun kontrol ediyor. Sende arada bir sen gider kontrol ederdin demişti. O demişti yani... Ben... B- be- n hiç bir şey hatırlamıyorum... "

Ceyhun'un kulaklarına dolan üzgün ses ile dudaklarını bir birine bastırdı. Sol elini alnına geçirdi. Nereden açtım ki ben bu konuyu. Salak Ceyhun! Salak diye düşündü. Bir birine kenetlediği dudaklarını serbest bırakıp, derin bir nefes aldı

KARA EZEL [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin