İnsan bazen yaptığı şeyin saçmalığını çok daha sonradan anlıyordu. İlkin'e de öyle olmuştu. Geçen gece aceleyle ters ettikten sonra böyle yaptığı için daha çok göze battığını düşünmüştü. Gerçi oradaki insanlar onu tanımadığı için çok da önemsememiş olabilirlerdi ama onu bu hayatta en çok tanıyanlardan biri olan arkadaşı dik dik ona bakarken bu fikre tutunamıyordu.
Elif'in bakışlarından kurtulmak için kahvesinden bir yudum alıp sağı solu izlemeye başladı. "İstersen o gözlerini artık kaçırma canım arkadaşım."
"Ha, anlamadım."
"İlkin ağzına sıçtırma da anlat." Evet, İlkin için yolun sonu gelmişti. Zaten bu ruh hallerini Elif'ten bu kadar uzun saklayabilmek bile onun için bir başarıydı. Kahve bardağını masaya bırakıp sandalyesini arkadaşına doğru yaklaştırdı.
"Ama yargılamanı istemiyorum."
"Ben seni ne zaman yargıladım?" Doğruydu. Arkadaşı her zaman onun yanında olmuştu.
"Ya da yargılasan daha iyi." dedi hemen fikrini değiştirerek. "Belki aklım başıma gelir."
"Anlat artık ya." İlkin, arkadaşına daha fazla can çekiştirmemek için her şeyi baştan sona anlatmaya başladı. Anlatırken fark etmişti ki aslında bir şey de olmamıştı. Genç kız kendi kendine abartıyordu.
"Öyle işte." dedi derin bir nefes alarak. Elif'in yüz ifadesinden ne düşündüğünü anlamak istiyordu ama İlkin anlatırken de yüz ifadesi bir kez bile değişmemişti. "Bir şey söylesene." O konuşmadıkça İlkin daha çok geriliyordu.
"Sen sosyal medyada ship editleri mi izliyorsun?"
"Ne?" Bu soruyu hiç beklemiyordu. "Hayır."
"Yalana bak."
"İyi ya." dedi gözlerini kaçırarak. "Birkaç defa izledim. Etiketlenip duruyordum. Görmemen imkansızdı."
"Beni de etiketliyorlar ama bakmıyorum."
"Baktım işte Elif. Sence üzerine düşmemiz gereken konu bu mu?"
"Evet." Elif de sandalyesini ona doğru yaklaştırdı. Bir taraftan etrafı kolaçan ediyordu. Malum bu konuşmaları kafede yaptıkları için kimse duymasa iyi olurdu. "Benden ne duymayı bekliyorsun bilmiyorum ama bence asıl olay gördüklerinden etkilenmen. Yani insanların yakıştırmalarını gördükçe acaba olabilir mi diye düşünmüş olabilirsin."
"Öyle düşünmedim."
"Bilinçaltında olmuş olabilir." Çok mantıklıydı. İlkin o videoları gördükçe etkilenmiş olabilirdi. "Bir de uzun bir süredir flört etmediğin için de olabilir."
"Ben flört ediyorum." dedi hemen saldırarak.
"Kiminle, pardon? Aynada kendinle mi?" İlkin arkadaşını koluna hafifçe vurdu. Resmen onunla dalga geçiyordu.
"Belki de olimpiyatlara gidemememin üzüntüsünü böyle saçma şeylerle uğraşarak dolduruyorumdur."
"Sanmıyorum." dedi Elif üzgün bir şekilde arkadaşına bakarak. "Ama benden sana bir tavsiye sosyal medyada çok zaman geçirme."
"Zaten sildim tüm uygulamaları."
"Ben de neden attığım reelsleri görmüyorsun diye trip atacaktım." İlkin onun bu sözüne gülümsedi. Kim bilir kaç milyon tane video atmıştı.
Sipariş verdikleri tatlı geldiğinde ikili birbirinden biraz ayrıldı. Çok fazla şeker tüketmedikleri için arada kendilerini böyle ödüllendiriyorlardı. İlkin kocaman bir çatal alıp ağzına götürdü. Sanki şeker değil de mutluluk çiğniyordu. Gözleri parlaya parlaya tatlıyı yemeğe devam ederken Elif'in cümlesiyle tüm neşesi kaybolup gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecek Sefer | İlkin x Barış Alper
Fanfictionİlkin geçmişte yaşanan tatsız durumları bir daha yaşamayacaktı. Gelecek sefer Barış Alper'in yanından dahi geçmeyecekti.